Съвети и въпроси относно избор на F3х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
mopasan написа:kolp написа:Поправям се, наследен е от 3 цилиндровия б38. Н13 наистина е 4 цилиндъра.
Така или иначе 1.6л не е двиг за 3та серия, лично мнение.
Аз също мисля , че санитарния минимум за 3 серия е 2,0л 4 цил.
То и 316д е 2.0 4 цилиндъра но според мен е слабо 112 коня...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Карал съм няколко пъти B47 190кс, а и карам и моята 320д някъде тези коне след ремап, еми да ви кажа, за мен е безсмислено да се купува 4цил БМВ и повече не бих повторил тази грешка
Иначе 316д е софтуерно скопена, без проблем се прави към 180 коня.
Иначе 316д е софтуерно скопена, без проблем се прави към 180 коня.
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
dextuar написа:Карал съм няколко пъти B47 190кс, а и карам и моята 320д някъде тези коне след ремап, еми да ви кажа, за мен е безсмислено да се купува 4цил БМВ и повече не бих повторил тази грешка
Иначе 316д е софтуерно скопена, без проблем се прави към 180 коня.
колегата тука е с 2009 316д ръчка, все го базикам да се чипне малко я ми прати инфо на лс плс, къде какво може да се направи
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Същия мотор, само че на ф 20 (1ца) се държи много добре.Навъртях и няколко хиляди км в града.Разхода и вървежа са прекрасни, дори и на 19 цола джанти.
1,6 бензин с турбо.Колегите в Германия го чипват на 200 коня без проблеми.Пишат по-форумите, че има аванс мотора.За сега не знам за оплаквания на този двигател
1,6 бензин с турбо.Колегите в Германия го чипват на 200 коня без проблеми.Пишат по-форумите, че има аванс мотора.За сега не знам за оплаквания на този двигател
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Карах А4-ка, 2018-та, 2-ка турбо, 250 коня и смея да твърдя, че колата си е бърза. Да, някои са свикнали на М-ки, но там е друг подразделът.
За мен 4 цилиндъра с турбо е много читава комбинация - 20 или 28.. Ако пък ви малее, Бургерите/JB4 имат какво да кажат по въпроса. И не е като да ти ровят в софта, пауърбоксче, кеф ти с него, кеф ти без.
Но за писти и състезания - твърдо НЕ! 35 и нагоре..
За мен 4 цилиндъра с турбо е много читава комбинация - 20 или 28.. Ако пък ви малее, Бургерите/JB4 имат какво да кажат по въпроса. И не е като да ти ровят в софта, пауърбоксче, кеф ти с него, кеф ти без.
Но за писти и състезания - твърдо НЕ! 35 и нагоре..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Дали е 4 или 6 или 8 цилиндъра БМВ всеки си преценява според възможностите и нуждите. За едни има смисъл за други няма, това си е индивидуално.
На 316 мисля, че турбото и дюзите имат разлика.
Чипвал съм си някои от предните коли и не съм фен на чипването поради ред причини но това пак е въпрос на личен избор
За мен една кола от към двигател е най-добре да си бъде така, както е излязла от завода. Сигурен съм, че спестява главоболия.
На 316 мисля, че турбото и дюзите имат разлика.
Чипвал съм си някои от предните коли и не съм фен на чипването поради ред причини но това пак е въпрос на личен избор
За мен една кола от към двигател е най-добре да си бъде така, както е излязла от завода. Сигурен съм, че спестява главоболия.
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Гласеца на 335i, 340i е много готин
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
boris написа:Гласеца на 335i, 340i е много готин
E то и на М3/М4 е готин ама $$$
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Разликата в цената на 4 цилиндрово бензиново до 6 цилиндрово бензиново е търпима, докато до М3 е драстична.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
boris написа:Разликата в цената на 4 цилиндрово бензиново до 6 цилиндрово бензиново е търпима, докато до М3 е драстична.
При читавите екземпляри не е от най-търпимите но зависи и какво има в предвид всеки под търпима.
Така или иначе всеки скача според финансите си. А и една кола не е само да я купиш. Купуването е по-лесната част. После потдръждката си казва думата.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Поддръжката и разхода между 4 и 6 цилиндъра не е малка.
Въпреки че това ауди под 10 извънградско не падна, но ако бяхме с 6-так, щеше да е поне с 2-3 литра отгоре на тоз постоянен тормоз.
Точно е, че всеки сам си преценява. Има и друго Н55 е по-читав мотор от Н20, но здраве да е.
Пак 90% ще се метнат на дизели, та няма какво да си говорим празни приказки...
Въпреки че това ауди под 10 извънградско не падна, но ако бяхме с 6-так, щеше да е поне с 2-3 литра отгоре на тоз постоянен тормоз.
Точно е, че всеки сам си преценява. Има и друго Н55 е по-читав мотор от Н20, но здраве да е.
Пак 90% ще се метнат на дизели, та няма какво да си говорим празни приказки...
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Съвети и въпроси относно избор на F3х
Гореспоменатото важи в пълна степен и за дизелите.
Това да караш 4-цилиндров трактор, чиито тракащ металически звук не се отличава по нищо от всеки един аналогичен дизелов агрегат на друг производител, си е наказание отвсякъде и лично за мен обезмисля купуването на БМВ. Та нали най-голямата екстра на едно БМВ на първо място си остава двигателя...или това отдавна остана в историята...
Въпрос на избор, както стана дума.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Това да караш 4-цилиндров трактор, чиито тракащ металически звук не се отличава по нищо от всеки един аналогичен дизелов агрегат на друг производител, си е наказание отвсякъде и лично за мен обезмисля купуването на БМВ. Та нали най-голямата екстра на едно БМВ на първо място си остава двигателя...или това отдавна остана в историята...
Въпрос на избор, както стана дума.
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
cww написа:...или това отдавна остана в историята...
Те така... Както казва един френд (той ще се познае ), пробвай да продадеш голям бензин, ръчка, истински баварец...
Аз дизели по дефолт ненавиждам и не бих се качил на такъв, освен ако не ми бъде даден...
Да, имат предимства, НО не градско, както ги карат над 80% от хората.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Bexim написа:cww написа:...или това отдавна остана в историята...
Те така... Както казва един френд (той ще се познае ), пробвай да продадеш голям бензин, ръчка, истински баварец...
Аз дизели по дефолт ненавиждам и не бих се качил на такъв, освен ако не ми бъде даден...
Да, имат предимства, НО не градско, както ги карат над 80% от хората.
Дизелът градско прави разход на бензин, но пък е приятен в ниските, което бензина няма Единственият му минус е липсата на поне минимален звук
- boris
- старши ентусиаст
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Съвети и въпроси относно избор на F3х
Ти за кои бензинови говориш, че тези от този раздел на форума, са все с турбинки и това за ниските хич не е вярно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани