нов в клуба :)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
нов в клуба :)
Здравейте,
да се похваля, че преминах към марката с 330d от 2013г. Идвам от японски автомобили, с мощни бензинови двигатели и високи обороти, като все още ми е малко странно, но определено моделът ме впечатлява с всеки изминал ден. Нека си призная, че като страничен наблюдател не бях с особено добри впечатления от представителите на марката, по-конкретно с шофьорите, но разгледах темите в подфорума, коментарите и определено останах приятно изненадан. За жалост усещам или по-скоро си въоразявам хейта по пътя
И така де, ще съм ви много благодарен ако споделите неща свързани с вашия опит с такъв автомобил или подобен.
да се похваля, че преминах към марката с 330d от 2013г. Идвам от японски автомобили, с мощни бензинови двигатели и високи обороти, като все още ми е малко странно, но определено моделът ме впечатлява с всеки изминал ден. Нека си призная, че като страничен наблюдател не бях с особено добри впечатления от представителите на марката, по-конкретно с шофьорите, но разгледах темите в подфорума, коментарите и определено останах приятно изненадан. За жалост усещам или по-скоро си въоразявам хейта по пътя
И така де, ще съм ви много благодарен ако споделите неща свързани с вашия опит с такъв автомобил или подобен.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: нов в клуба :)
Честито и много безаварийни!
Като цяло Ф3х раздела тепърва ще се развива
Като цяло Ф3х раздела тепърва ще се развива
- cmdkick
- младши ентусиаст
- Мнения: 478
- Регистриран на: 14.03.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e70 3.0d
- Детайли за колата: remapped
ex: E46 320d 2005
ex: E36 316i 1998
- c04
- Кръстникът
- Мнения: 547
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: нов в клуба :)
Честито, колега. Със здраве да си я караш Като цяло има и хора, които обичат БМВ, други мразят...важното е на теб да ти харесва колата.
- Todor_Ninov
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 24.04.2017
- Пол: Мъж
Re: нов в клуба :)
Честито и от мен.
Да не взе тази върнатата от лизинг от автокъщата в Младост?
Да не взе тази върнатата от лизинг от автокъщата в Младост?
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
cmdkick написа::OT: Не беше ли Вежливият лос?
Вежливият е от песента, а любезният от вица
Todor_Ninov написа:Честито и от мен.
Да не взе тази върнатата от лизинг от автокъщата в Младост?
взех я от премиъм селекшъна, да
Днес човърках, но изглежда не намерих или не съм търсил правилно, та мога ли да изключа старт/стопа? Отделно ме дразни, но и подочувам, че амортизацията покрай него идвала над спестения разход за гориво.
- tosh
- младши ентусиаст
- Мнения: 436
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: нов в клуба :)
Любезният лос написа:Днес човърках, но изглежда не намерих или не съм търсил правилно, та мога ли да изключа старт/стопа? Отделно ме дразни, но и подочувам, че амортизацията покрай него идвала над спестения разход за гориво.
Амортизация? Вече четвърта година си карам със старт/стоп и никакъв проблем.
И все пак ако се притесняваш, над старт бутона има друг бутон с който да изключиш старт/стоп-а. Кофтито е че трябва да го натискаш всеки път когато запалиш двигателя. Иначе с програмиране предполагам можеш да го изключиш вовеки веков.
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
Бутончето го зная, просто не се изразих правилно. В горния пост. Дразни ме, че не мога да изключа завинаги При всяко местене на режим или гаснене отново трябва да натискам.
Под амортизация, това което ми споделиха, че при изпозлването на режима се товари повече, динамо и акумулатор. Технически не съм разглеждал въпроса. Само митове ли са?
Под амортизация, това което ми споделиха, че при изпозлването на режима се товари повече, динамо и акумулатор. Технически не съм разглеждал въпроса. Само митове ли са?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: нов в клуба :)
Любезният лос написа:Днес човърках, но изглежда не намерих или не съм търсил правилно, та мога ли да изключа старт/стопа? Отделно ме дразни, но и подочувам, че амортизацията покрай него идвала над спестения разход за гориво.
Можеш да го кодираш да помни последната позиция
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: нов в клуба :)
Работи толкова неусетно и бързо включва, че не ми и минава през главата да го гася.
Re: нов в клуба :)
Аз го усещам и ме дразни. Знам че може да се кодира, но как стои въпросът с гаранцията?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
нов в клуба :)
Без да съм 100% сигурен, не би трябвало да имаш никакъв проблем с гаранцията. Тук нито отваряш ДДЕ-то, нито флашваш нещо, просто променял един параметър, който винаги може да върнеш обратно. А като въпроса ти е свързан с гаранцията, задай го така, иначе е излишно остроумничество...drjivago написа:Аз го усещам и ме дразни. Знам че може да се кодира, но как стои въпросът с гаранцията?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
Ако съм на "Еко про" и натисна педала на газта докрай и колата започне да набира, то ускорението си остава в режим еко про нали ? ( по-бавничко) Или минава на комфорт, автоматично, в самото последващо ускорение?
П.С. Ясно ми е, че екото си има ограничител, в случая съм го наместил до 130.
П.С. Ясно ми е, че екото си има ограничител, в случая съм го наместил до 130.
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: нов в клуба :)
Независимо дали си на еко про или не, като сгазиш газта - колата си дръпва.
Когато си на спорт, двигателя държи по високи обороти и дръпва по директно.
Еко прото над 130 реално не върши работа. И аз така съм го сетнал, но на магистрала със 130 и нагоре по-добре на спорт или нормал, за да духа поне климатика нормално.
Когато си на спорт, двигателя държи по високи обороти и дръпва по директно.
Еко прото над 130 реално не върши работа. И аз така съм го сетнал, но на магистрала със 130 и нагоре по-добре на спорт или нормал, за да духа поне климатика нормално.
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
Тоест при смачкване на газта няма значение на кой режим си ? Не съм засичал, но поне в предавките няма ли разлика ?
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани