Мнения за N47T
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Мнения за N47T
Здравейте колеги,
искам да попитам тези от вас които са запознати по от близо с мотора 2.0 дизел - N47T.
Този двигател се води технически подобрен и проблема с веригата реално отстранен.
По чуждите форуми четох, че проблема с веригата при него е значително намален но не и напълно отстранен.
Все пак има бройки, които си късат верига и то на малко километри.
Отделно изглежда, че самият мотор има защита при скъсване на веригата и щетите не са толкова големи но все пак...
Ако някой има кола с този мотор или е запознат по - от близо нека сподели мнения.
искам да попитам тези от вас които са запознати по от близо с мотора 2.0 дизел - N47T.
Този двигател се води технически подобрен и проблема с веригата реално отстранен.
По чуждите форуми четох, че проблема с веригата при него е значително намален но не и напълно отстранен.
Все пак има бройки, които си късат верига и то на малко километри.
Отделно изглежда, че самият мотор има защита при скъсване на веригата и щетите не са толкова големи но все пак...
Ако някой има кола с този мотор или е запознат по - от близо нека сподели мнения.
Re: Мнения за N47T
ionov написа:Ако някой има кола с този мотор или е запознат по - от близо нека сподели мнения.
Какво точно да ти сподели ? Дали е късал ,дали е разтягал ?
Мотора е читав ,динамичен ,разхода е смешен. Като стигне 200 хиляди сваляш мотора ,сменяш вериги ревизираш главата ,почистваш колектора и газ.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Мнения за N47T
meha написа:...Като стигне 200 хиляди сваляш мотора ,сменяш вериги ревизираш главата ,почистваш колектора и газ.
Те това е, стига вече дълготрайни части от БМВ.. Просто решиха, че ще е така от тук нататък.
До колкото знам важи и за другите дизели, че и за бензините.
Логично е като съкратиш живота на една част, `дефектните` да сдават доста по-рано. За това има и случаи на преждевременно скъсани вериги.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Мнения за N47T
То не само с БМВ та та е така.
Човек като почне да рови за разните проблеми и дефекти по повечето нови коли излиза, че няма какво да си купи
Иначе за N47 също пише, че нафтовата помпа е алуминиева и като започне да се износва започва да пуска стружки, запушва дюзите и .... проблем.
Човек като почне да рови за разните проблеми и дефекти по повечето нови коли излиза, че няма какво да си купи
Иначе за N47 също пише, че нафтовата помпа е алуминиева и като започне да се износва започва да пуска стружки, запушва дюзите и .... проблем.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1965
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Мнения за N47T
meha написа:Мда...за съжаление вече никой не прави нещо което да изкара 20 години
Някои от нас продължават да карат 20-годишни
коли с цел да ги добутаме до 40-годишни
Истината е че новите са не трайни.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Мнения за N47T
barty написа:meha написа:Мда...за съжаление вече никой не прави нещо което да изкара 20 години
Някои от нас продължават да карат 20-годишни
коли с цел да ги добутаме до 40-годишни
Истината е че новите са не трайни.
Така е но и старите, като остареят много стават не рентабилни...
Та къде е златната среда не е ясно
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани