Ремап на f30 320d 184кс
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- dead_bmw
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 9.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Ремап на f30 320d 184кс
Здравейте колеги,
Питането ми е следното - някой правил ли е ремап на мотора, ДПФ-а пречи ли или става и с него /колата е относително нова и не искаме от сега да я режем/. Кой в БГ прави сполучлив ремап на по-новите дизели?
Мерси предварително на отзовалите се.
Питането ми е следното - някой правил ли е ремап на мотора, ДПФ-а пречи ли или става и с него /колата е относително нова и не искаме от сега да я режем/. Кой в БГ прави сполучлив ремап на по-новите дизели?
Мерси предварително на отзовалите се.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Ремап на f30 320d 184кс
dead_bmw написа:Здравейте колеги,
Питането ми е следното - някой правил ли е ремап на мотора, ДПФ-а пречи ли или става и с него /колата е относително нова и не искаме от сега да я режем/. Кой в БГ прави сполучлив ремап на по-новите дизели?
Мерси предварително на отзовалите се.
Аз съм правил на F10 184 ks, дпф-а си остана и всичко е наред.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Ремап на f30 320d 184кс
Един съвет - който и да ти го прави, гледай да има дино, поне после да видиш някакви реални резултати, а и да прецениш как е направен самия ремап по графиката и ако нещо не ти хареса, да го изкоментирате на момента, докато колата е още на диното. Адлер съм виждал, че правят, ВР перформънс също, но не знам колко сполучливо. Отделно преди това виж и веригата как е, особено ако колата е 2012dead_bmw написа:Здравейте колеги,
Питането ми е следното - някой правил ли е ремап на мотора, ДПФ-а пречи ли или става и с него /колата е относително нова и не искаме от сега да я режем/. Кой в БГ прави сполучлив ремап на по-новите дизели?
Мерси предварително на отзовалите се.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- dead_bmw
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 9.05.2014
- Пол: Мъж
- Кара: бавно
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Ремап на f30 320d 184кс
Това с веригата още ли е на дневен ред? Не беше ли за двигатели до 2011? Колата е 10/2012, да
- asent1977
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Ремап на f30 320d 184кс
веригата е желателно да се сменя на 200.000, проблемните не изкарват толкова
- fallenfbsd
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Ремап на f30 320d 184кс
При ремап DPF по-често ли регенерира?
Гледам повечето следят 4 параметъра и или добавят повече гориво и го компенсират, плюс вдигат налягането на турбото.
Въпросът ми е, как влияе негативно ремапа/powerbox при дизеловите коли?
Гледам повечето следят 4 параметъра и или добавят повече гориво и го компенсират, плюс вдигат налягането на турбото.
Въпросът ми е, как влияе негативно ремапа/powerbox при дизеловите коли?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Ремап на f30 320d 184кс
fallenfbsd написа:При ремап DPF по-често ли регенерира?
Гледам повечето следят 4 параметъра и или добавят повече гориво и го компенсират, плюс вдигат налягането на турбото.
Въпросът ми е, как влияе негативно ремапа/powerbox при дизеловите коли?
Колега, дали според теб досега никога не е обсъждана темата за ремапа?
viewtopic.php?f=116&t=262340&hilit=%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2
- fallenfbsd
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Ремап на f30 320d 184кс
dextuar написа:fallenfbsd написа:При ремап DPF по-често ли регенерира?
Гледам повечето следят 4 параметъра и или добавят повече гориво и го компенсират, плюс вдигат налягането на турбото.
Въпросът ми е, как влияе негативно ремапа/powerbox при дизеловите коли?
Колега, дали според теб досега никога не е обсъждана темата за ремапа?
viewtopic.php?f=116&t=262340&hilit=%D0%B7%D0%B0+%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%B2
10х!
Чета само за тройки и не бях попадал..
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Ремап на f30 320d 184кс
https://www.italianspeed.eu/en/chiptuni ... p-135.html
мой колега си е сложил решения от тази фирма. Много се хвали, става дума за Сеат Алтеа XL 106 коня дизел и Сеат Леон 180коня дизел
Ако някой друг има впечатления да сподели.
Монтира се на пътя на рейката и лесно може да се демонтира. Има 4 заводски настройки и потенциометър за до настройка.
Колегата твърди че има осезаема промяна в динамиката, както и спад в разхода
В момента са на промоция до 18.06 и пращат до България
А това намерих в друг форум, като отговор от Italian Speed Box:
We will now tell you in short how our tuning box works: the Philips microprocessor intercepts and processes two parameters, the injection pressure and the fuel injector opening time. By modifying the two of them, you simply improve the gas oil nebulization process when it reaches the combustion chamber. Therefore in no way is the reliability of the vehicle affected: you will simply gain an improvement as to the combustion efficiency by increasing the physical efficiency of the propulsor. This way the engine uses 15% less fuel, work load being equal, and both the maximum power and the torque are increased by 30%, so as to allow you to gain better efficiency in terms of horse power and lower fuel consumption at the same time. Moreover the device can be easily mounted: you just need to link (and uncouple) a cable, as displayed in detail in the workbook, furnished with illustrations, which is provided along with the kit. The enclosed invoice is perfectly valid as a three-year guarantee on the item. We look forward to your purchase, confident that it will turn out to be satisfactory and of great value. Best regards, The Italian Box Team
мой колега си е сложил решения от тази фирма. Много се хвали, става дума за Сеат Алтеа XL 106 коня дизел и Сеат Леон 180коня дизел
Ако някой друг има впечатления да сподели.
Монтира се на пътя на рейката и лесно може да се демонтира. Има 4 заводски настройки и потенциометър за до настройка.
Колегата твърди че има осезаема промяна в динамиката, както и спад в разхода
В момента са на промоция до 18.06 и пращат до България
А това намерих в друг форум, като отговор от Italian Speed Box:
We will now tell you in short how our tuning box works: the Philips microprocessor intercepts and processes two parameters, the injection pressure and the fuel injector opening time. By modifying the two of them, you simply improve the gas oil nebulization process when it reaches the combustion chamber. Therefore in no way is the reliability of the vehicle affected: you will simply gain an improvement as to the combustion efficiency by increasing the physical efficiency of the propulsor. This way the engine uses 15% less fuel, work load being equal, and both the maximum power and the torque are increased by 30%, so as to allow you to gain better efficiency in terms of horse power and lower fuel consumption at the same time. Moreover the device can be easily mounted: you just need to link (and uncouple) a cable, as displayed in detail in the workbook, furnished with illustrations, which is provided along with the kit. The enclosed invoice is perfectly valid as a three-year guarantee on the item. We look forward to your purchase, confident that it will turn out to be satisfactory and of great value. Best regards, The Italian Box Team
Последна промяна TurboDieselComby на 14 Юни 2017, 14:18, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Ремап на f30 320d 184кс
TurboDieselComby написа:https://www.italianspeed.eu/en/chiptuning-bmw-3/chiptuning-bmw-3-320d-184-hp-135.html
мой колега си е сложил решения от тази фирма. Много се хвали, става дума за Сеат Алтеа XL 106 коня дизел и Сеат Леон 180коня дизел
Ако някой друг има впечатления да сподели.
Монтира се на пътя на рейката и лесно може да се демонтира. Има 4 заводски настройки и потенциометър за до настройка.
Колегата твърди че има осезаема промяна в динамиката, както и спад в разхода
В момента са на промоция до 18.06 и пращат до България
Това е т.н powerbox, по-принцип не са много препоръчителни...
- TurboDieselComby
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 6.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320d Sport Line
Re: Ремап на f30 320d 184кс
А защо, аз имах на Q7 power box на Stainbauer, но на зверска цена.
Видимо превключваше по меко автомата и се усещаше повече тяга.
Видимо превключваше по меко автомата и се усещаше повече тяга.
Re: Ремап на f30 320d 184кс
По-голям такаш от Powerbox-а няма. Пипаш едно гориво, като лъжеш ЕКУ-то в реалната стойност на рейла, т.е. бокса го занижава и от там ЕКУ-то го вдига. Така не се вдига мощност. По-важно е времето на отваряне на дюзате и аванса, отколкото само едно вдигане на налягането в рейла.
п.с. Има доста клипа в нета на коли измерени с бокса и без. Разликата я вижте сами. Дори и в БГ.
А що се отнася до ДПФ-а дали да се маха или не е лично твой избор, но имай в предвид че един ДПФ прави около 100-150 мбара делта Р. А един чип средно вдига толкова налягането на турбото.
Така че за мен ДПФ-а си е една търговска тапа. Със спирането на ДПФ-а е желателно и ЕГР-а да се изключи. По-малко припушване в ниските и по-малко мизерии в колекторите и не на последно място увеличавате живота на Дросела, защото вече ще е само за гасене на мотора. Работи ли ЕГР-а, работи и дросела постоянно. А работи ли ДПФ-а небива да се изключва ЕГР-а.
п.с. Има доста клипа в нета на коли измерени с бокса и без. Разликата я вижте сами. Дори и в БГ.
А що се отнася до ДПФ-а дали да се маха или не е лично твой избор, но имай в предвид че един ДПФ прави около 100-150 мбара делта Р. А един чип средно вдига толкова налягането на турбото.
Така че за мен ДПФ-а си е една търговска тапа. Със спирането на ДПФ-а е желателно и ЕГР-а да се изключи. По-малко припушване в ниските и по-малко мизерии в колекторите и не на последно място увеличавате живота на Дросела, защото вече ще е само за гасене на мотора. Работи ли ЕГР-а, работи и дросела постоянно. А работи ли ДПФ-а небива да се изключва ЕГР-а.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани