По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Вече карам доста време F30 и мога да кажа какво не ми харесва и какво според мен не само не са подобрили, ами в някои случаи дори са влошили при F30 в сравнение с предната тройка.
Климатроник. Едно време на Е90 го въртях образно казано 2 пъти годишно - като застудее и като се затопли Климатроникът беше уникален, просто все едно знаеше, че краката ми са измръзнали или че стъклото е запотено и да насочи основната струя натам. При F30 някой път се изнервям и постоянно въртя копчето на както на градусите, така и на ръчния режим (защото автоматичният не е ефективен). Такова чудо при Е90 не съм видял и определено са развалили климатроника при новия модел. Освен това старата тройка загряваше за 2-3 минути и започваше да духа яко топло, докато при новата трябват поне 10 минути.
Автоматични чистачки. При Е90 също беше много зле и дори на най-активен режим понякога стъклото ми ставаше мъгла от дъжд преди сензорът да се сети да се включи и чистачките да минат стъклото. И това разбира се очаквах да го оправят при F30. Да, ама не. Почти същото е, дори може би една идея по-зле.
Климатроник. Едно време на Е90 го въртях образно казано 2 пъти годишно - като застудее и като се затопли Климатроникът беше уникален, просто все едно знаеше, че краката ми са измръзнали или че стъклото е запотено и да насочи основната струя натам. При F30 някой път се изнервям и постоянно въртя копчето на както на градусите, така и на ръчния режим (защото автоматичният не е ефективен). Такова чудо при Е90 не съм видял и определено са развалили климатроника при новия модел. Освен това старата тройка загряваше за 2-3 минути и започваше да духа яко топло, докато при новата трябват поне 10 минути.
Автоматични чистачки. При Е90 също беше много зле и дори на най-активен режим понякога стъклото ми ставаше мъгла от дъжд преди сензорът да се сети да се включи и чистачките да минат стъклото. И това разбира се очаквах да го оправят при F30. Да, ама не. Почти същото е, дори може би една идея по-зле.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Това с чистачките ми излязоха мазоли да го пиша, но ето пак - след време и при всяка смяна на стъклото сензора трябва да се реаницилизира, това за Е90, може да проработи и при Ф-ките, не съм пробвал. Ф30 не съм карал за много дълго, но имам мерак в скоро време да започна проучване на пазара, но 320д, която карах, се караше с лекота в сравнение с моята 90-ка, поне това бяха моите впечатления. Иначе пластмасата в 90-ка ми се струва по-добра, както и самите копчета.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- u`F`o
- ентусиаст
- Мнения: 1009
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: внимателно
- Мечтае да кара: самолет
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
dextuar написа:... 320д, която карах, се караше с лекота в сравнение с моята 90-ка, поне това бяха моите впечатления. Иначе пластмасата в 90-ка ми се струва по-добра, както и самите копчета.
Привет, колега,
какво визираш под "караше се с лекота". Каква е твоята е90-ка? Аз съм карал както е90,
така и Ф30. Като цяло не останах впечатлен от динамиката на F30 - точно с този мотор.
Благодаря за пояснението.
Поздрави,
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Смисъл самото усещане, някак с този лек волан Ф30-ка се доближава доста повече до представата ми за градска кола. При 90-ката поне моя волан е доста тежък. Отделно самата возия на Ф30-ката беше по-мека, нищо че я бях сложил на спортен режим и беше с рънфлат. И в други 90-ките съм се возил, но Ф30-ката по ми допада. Карал съм и една на тестдрайв 320-ка 190 коня най-новия дизелов мотор Б47, еми не, че е бавна кола, но върви колкото ремапната 320д 90-ка 163к. Поне такива са моите впечатления.u`F`o написа:dextuar написа:... 320д, която карах, се караше с лекота в сравнение с моята 90-ка, поне това бяха моите впечатления. Иначе пластмасата в 90-ка ми се струва по-добра, както и самите копчета.
Привет, колега,
какво визираш под "караше се с лекота". Каква е твоята е90-ка? Аз съм карал както е90,
така и Ф30. Като цяло не останах впечатлен от динамиката на F30 - точно с този мотор.
Благодаря за пояснението.
Поздрави,
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Здравейте . Аз карам 335д хдрайф сас рън флат гуми и немога фа си обясня клатенето на волана и при най малката неравност .. даже и със малка скорост .. воланът ми е като "пиян" . Чудя се дали е от моделът на бмв или има кофти реглаж или нещо друго . Ако някой има същите наблюдения или може да добави нещо ,ще се радвам да го сподели.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Уплътненията на вратите са гумени отстрани, а при е92 бяха покрити с нещо меко. Сенниците също са гумени, а при е92 бяха от плат като на тавана. Това намирам за спестено. Като ергономия и джобове колата е доста по-удобна, поведението на пътя е същото. Колко лесно се кара зависи от екстрите.
ПС. Като гледам купетата са малко по-луксозни и преди, и сега. Така че явно е нормално.
ПС. Като гледам купетата са малко по-луксозни и преди, и сега. Така че явно е нормално.
Последна промяна expl0de на 04 Дек 2017, 19:59, променена общо 1 път
- A9A
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 216
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Nikkypsy написа:Здравейте . Аз карам 335д хдрайф сас рън флат гуми и немога фа си обясня клатенето на волана и при най малката неравност .. даже и със малка скорост .. воланът ми е като "пиян" . Чудя се дали е от моделът на бмв или има кофти реглаж или нещо друго . Ако някой има същите наблюдения или може да добави нещо ,ще се радвам да го сподели.
Аз съм с F11 и при мен е същото. Отдавам го на електрическото серво и на твърдите рън флат гуми. Общо взето трябва да си на щрек иначе може да смениш лентата без да искаш
Вярно, че е BMW, но воланът е супер директен и твърд особено над 80 км/ч. При този клас (5er) можеше да е малко по "комфортен".
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- creativen
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F30 330D
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Nikkypsy написа:Здравейте . Аз карам 335д хдрайф сас рън флат гуми и немога фа си обясня клатенето на волана и при най малката неравност .. даже и със малка скорост .. воланът ми е като "пиян" . Чудя се дали е от моделът на бмв или има кофти реглаж или нещо друго . Ако някой има същите наблюдения или може да добави нещо ,ще се радвам да го сподели.
Аз карам 330д , с 18-ки рън флат зимни няма клатене никакво , летните са ми 19 обикновенни и там не усещам.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Подкрепям колегата. Колата стои като залепена за асфалта и със зимни, и с летни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Аз добавям HiFi-а...
При е90 повече не ти трябва, при Ф30 си е класи надолу. Не е лоша музика, но не може да се сравняват като един клас.
Като материали - едно и също е според мен, но пак ги има `пластелиновите` дръжки на вратите
При е90 повече не ти трябва, при Ф30 си е класи надолу. Не е лоша музика, но не може да се сравняват като един клас.
Като материали - едно и също е според мен, но пак ги има `пластелиновите` дръжки на вратите
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Bexim написа:Аз добавям HiFi-а...
При е90 повече не ти трябва, при Ф30 си е класи надолу. Не е лоша музика, но не може да се сравняват като един клас.
Като материали - едно и също е според мен, но пак ги има `пластелиновите` дръжки на вратите
То във Ф30 има нещо генерално объркано с музиките. Хи Фи и Харман-а вътре свирят много добре а от вън дрънчи като продънена кошница, което е под всякаква критика....
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
При е90 преди фейслифт Hi-Fi е с 4 пищялки и звъкър е по-балансиран. Вече слагат по 2 отпред и по мое мнение не са достатъни. Хубавото е, че средната колонка има вход и място за пищялка и аз съм си сложил(стана като хифи на ф10 с 3 пищялки). Също и задните колони на вратите имат изводи и могат да се сложат пищялки от е90 там. Ще пусна 1 тема скоро какво съм направил по музиката и е плъг&плей. Отвън наистина е трагично, все едно караш голф 3 с бас-каса.
Иначе колата има технически подобрения, например регулирането на предния капак е улеснено, багажникът се вдига сам, стоповете са отвън и няма риск да протече от тях в багажника, джоборете са по-удобни. Сигурно има и други неща.
Иначе колата има технически подобрения, например регулирането на предния капак е улеснено, багажникът се вдига сам, стоповете са отвън и няма риск да протече от тях в багажника, джоборете са по-удобни. Сигурно има и други неща.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Аз се чудя ако сложа на предните врати изолация дали това ще премахне дрънченето от баса, което се чува отвън?
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
Не разбрах дали говорите само за Ф30, но шумоизолацията в Е90 също е трагична. Щом дори като говоря по блутута в колата и се чува отвън, колко съм се червил като го разбрах това
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: По-кофти неща при F30 в сравнение с E90
dextuar написа:Не разбрах дали говорите само за Ф30, но шумоизолацията в Е90 също е трагична. Щом дори като говоря по блутута в колата и се чува отвън, колко съм се червил като го разбрах това
http://www.isoline.bg/%D0%BF%D1%80%D0%B ... %BB%D0%B8/
кори, врати, багажник, таван ... фирмата е тествана, избираш си тип на продуктите и дебелината им според толеранса който има под дадената кора/елемент и ефекта е WOW
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани