Усещане и качество на материалите в F30
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- slav_ivanovm3
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 26.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 520d M Pack
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Черна 5-ца комби с черен комфортен салон, алуминиеви лайсни в интериора, дигитално табло, профи нави, harmann kardon, новия двигател 191 к.с, задно, автоматик, 06.2016 г. първа регистрация
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Здравейте колеги,
от доста време съм фен на марката, но чак преди месец купих първото си BMW, чувството е уникално и съм много доволен от избора си. Пиша тук относно качеството на материалите, както казах не мога да правя сравнение с други коли от Марката, но според мен качеството е на най-високото за класа автомобил ниво. Моята е f31 от декември 2012 г. , взех я на търг от лизингова компания в Германия и е на 200 000 км. , смея да твърдя, че няма нито една забележка по интериора. Седалките не са мръднали (спортни , текстил) , няма нито един бутон по колата, който да не е във фабричен вид, кожения М-волан е в перфектно състояние, кожата му е като нова, скоростен лост, кори на врати, лайстни, всичко е в супер състояние, а аз очаквах да са много захабени заради сериозния пробег на автомобила. Вече доста пъти, като возя някой приятел, ме пита дали съм я купил чисто нова и като му покажа какво пише на километража не може да повярва. Надявам се да се чувства добре и в България и да не се разтропа много бързо, въпреки страхотните ни пътища. Поздрави и със здраве да си караме баварците.
от доста време съм фен на марката, но чак преди месец купих първото си BMW, чувството е уникално и съм много доволен от избора си. Пиша тук относно качеството на материалите, както казах не мога да правя сравнение с други коли от Марката, но според мен качеството е на най-високото за класа автомобил ниво. Моята е f31 от декември 2012 г. , взех я на търг от лизингова компания в Германия и е на 200 000 км. , смея да твърдя, че няма нито една забележка по интериора. Седалките не са мръднали (спортни , текстил) , няма нито един бутон по колата, който да не е във фабричен вид, кожения М-волан е в перфектно състояние, кожата му е като нова, скоростен лост, кори на врати, лайстни, всичко е в супер състояние, а аз очаквах да са много захабени заради сериозния пробег на автомобила. Вече доста пъти, като возя някой приятел, ме пита дали съм я купил чисто нова и като му покажа какво пише на километража не може да повярва. Надявам се да се чувства добре и в България и да не се разтропа много бързо, въпреки страхотните ни пътища. Поздрави и със здраве да си караме баварците.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10436
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Неизбежно е да се разтропа по нашите пътища, но това е още един пример, че не километрите, а грижата и отношението към колата са важни. Километрите стават проблем по някое време (обикновено над 400к), но това е друга тема). Качеството на материалите е нещо, което важи и за колите от магазина и БМВ видимо пестят от там без това да се отразява на цената на автомобилите.
Never mistake motion for action...
Re: Усещане и качество на материалите в F30
vaskoniracing написа:Да колега и при мен скърца,но само,когато я оставям на силно слънце и за това не обръщам много внимание.
А пробвал ли си да го оправиш с нещо?
- vaskoniracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 12.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: F13 650i
- Мечтае да кара: M
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Не колега не съм се пробвал да го поправям защото при мен се случва при лявото огледало и то при много силно напечен от слънцето автомобил,което се е случвало,няколко пъти за 1,5год.
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
И на Е92-ката ми го имам това с дясното скърцащо огледало на слънце и при F02-ката. Сега на F02-ката чакам нова основа на огледалото и ако се оправи ще сменя и на Е92-ката. Поема се от гаранцията.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Аз лично карам в момента 320d лъкшири лайн и базирано на опита ми, който имам предимно от серия едно и три, производство от 2008 насам не бих могъл да кажа, че качеството на интериора е лошо. При лъкшърито има доволно количество хром и вътре и вън,общо взето линията наистина си заслужава парите, след усилено каране повече от три години кожата на седалките не е мръднала, като може би на едно от копчетата за габаритите имам козметичен дефект. Все пак да съобразим, че когато колата излезе през 2012г конкурентните й Мерцедес и Ауди бяха на доста по-ниско ниво. Разликата с Е поколението се усеща доста силно, тъй като сменям постоянно тройката и Х1 то на жена ми, първите минути на напасване на кожата и интериора на Х1 не са много приятни.
За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.
Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.
Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.
За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.
Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.
Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10436
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Определено боли да си купиш кола за 70-80к евро и вътре да изглежда като наполовина по-евтина Но по мои наблюдения, има някаква разлика в пластмасите, така че да не е съвсем трагично положението. Вероятно стандартната пластмаса за 1 серия се ползва само при базовите 3 серия, там пък средния вариант от линиите се ползва за базов при 5 серия и така нагоре. Това са мои спекулации, но при различно оборудвани коли има видима разлика в материалите и не говоря за кожени табла и разни индивидуали. Не знам точно от кой двигател или поръчан салон/екстри се слагат по-качествени пластмаси, но едва ли и някой от БМВ ще изнесе такава информация.
Never mistake motion for action...
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Колега, супер анализ!Georgi__V написа:Аз лично карам в момента 320d лъкшири лайн и базирано на опита ми, който имам предимно от серия едно и три, производство от 2008 насам не бих могъл да кажа, че качеството на интериора е лошо. При лъкшърито има доволно количество хром и вътре и вън,общо взето линията наистина си заслужава парите, след усилено каране повече от три години кожата на седалките не е мръднала, като може би на едно от копчетата за габаритите имам козметичен дефект. Все пак да съобразим, че когато колата излезе през 2012г конкурентните й Мерцедес и Ауди бяха на доста по-ниско ниво. Разликата с Е поколението се усеща доста силно, тъй като сменям постоянно тройката и Х1 то на жена ми, първите минути на напасване на кожата и интериора на Х1 не са много приятни.
За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.
Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.
Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
dextuar написа:Колега, супер анализ!Georgi__V написа:Аз лично карам в момента 320d лъкшири лайн и базирано на опита ми, който имам предимно от серия едно и три, производство от 2008 насам не бих могъл да кажа, че качеството на интериора е лошо. При лъкшърито има доволно количество хром и вътре и вън,общо взето линията наистина си заслужава парите, след усилено каране повече от три години кожата на седалките не е мръднала, като може би на едно от копчетата за габаритите имам козметичен дефект. Все пак да съобразим, че когато колата излезе през 2012г конкурентните й Мерцедес и Ауди бяха на доста по-ниско ниво. Разликата с Е поколението се усеща доста силно, тъй като сменям постоянно тройката и Х1 то на жена ми, първите минути на напасване на кожата и интериора на Х1 не са много приятни.
За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.
Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.
Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Абсолютно обективно, приятно за четене и много поводи за размисъл!
Re: Усещане и качество на материалите в F30
И аз съм фен на БМВ отдавна, ама да кажеш, че качеството е най-доброто в класа, е сори, ама просто не е вярно. Специално за качество в интериор говорим. БМВ-то е назад спрямо Ауди-то, а Мерцедеса изби рибата с новата Ц класа. Всъщност съм много учуден как Мерцедес вдигнаха така високо нивото и летвата, в новата Ц-ка материалите са добри, спортно-елегантен вид и изглежда доста луксозно. А при базовите коли разликата е много, много голяма.
http://www.arodmercedesbenz.com/wp-cont ... rior-5.jpg
http://www.conceptcarz.com/view/photo/1 ... Class.aspx
http://www.conceptcarz.com/images/Merce ... 8-1024.jpg
http://www.conceptcarz.com/view/photo/1 ... Class.aspx
http://www.jimhudson.com/resrc/media/im ... rior-1.jpg
http://www.2016-2017carsrelease.com/wp- ... terior.jpg
При предишните модели, е90-ката си беше на ниво, със сигурност много по-добра от Ц класата на Мерцедеса и определено по-добра от Ауди, поне по дизайн, ама Ауди и Мерцедес вдигнаха нивото с доста при новите, докато БМВ не само, че не го вдигна, ами според много хора дори го свали. В момента специално като погледнеш и влезеш в Ауди А4 и Ц класата, имаш чувството, че са по-висок клас от 3-ката.
Не случайно и БМВ сдаде първото място по продажби тая година, след 11г. на върха.
http://www.arodmercedesbenz.com/wp-cont ... rior-5.jpg
http://www.conceptcarz.com/view/photo/1 ... Class.aspx
http://www.conceptcarz.com/images/Merce ... 8-1024.jpg
http://www.conceptcarz.com/view/photo/1 ... Class.aspx
http://www.jimhudson.com/resrc/media/im ... rior-1.jpg
http://www.2016-2017carsrelease.com/wp- ... terior.jpg
При предишните модели, е90-ката си беше на ниво, със сигурност много по-добра от Ц класата на Мерцедеса и определено по-добра от Ауди, поне по дизайн, ама Ауди и Мерцедес вдигнаха нивото с доста при новите, докато БМВ не само, че не го вдигна, ами според много хора дори го свали. В момента специално като погледнеш и влезеш в Ауди А4 и Ц класата, имаш чувството, че са по-висок клас от 3-ката.
Не случайно и БМВ сдаде първото място по продажби тая година, след 11г. на върха.
- stasko5
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Аз не съм съвсем съгласен, че ауди и мерцедес са много по-напред.
От скоро взех м3 с такъв интериор:
Карах новата Ц класа, както и а4. Мога да кажа, че Ц класата е наистина много напред от старите модели и като изключим мултимедията и телевизора, който стои като таблет, все едно са забравили да сложат навигация е доста приятна кола и въпреки капризите ми, мога да кажа, че ми харесва. Колкото до аудито мога да кажа, че въпреки че е модел 3 години по-нов не смятам, че е по-добре. Да на снимки може да ви харесва, но ви съветвам да покарате това за 1 ден в София. Пластмасата не е по-добра, усещането и подребата на уредите е доста странно, и като цяло постоянно ми пречеше нещото, което не бих нарекъл скоростен лост. Мултимедията все още има видими лагове и е смотана, единственото положително е навигацията в километража, но като човек който е свикнал с хедъпа, не мисля че би ми била полезна, даже ме дразнеше светлината. Също така искам да кажа, че видях и базова а4, която няма да коментирам колко зле беше.
Имах честта да карам 7мацата на БМВ, където е доста по-напред и различна като усещане, след 2 седмици е премиерата и на новата 5-ца. Това показва тенденцията за бъдещата тройка и смятам, че в новия модел ще е отново много по-добре. Принципно можеше фейслифта да промени малко повече нещата, защото ми се струва малък напредъка. Имах и ф30 преди фейслифта и правя разлика и мога да кажа, че има промени за добро, но не достатъчно. Между другото бмв продължава да продава повече в малкия и средния сегмент, губи от мерцедес само в луксозния. Загледайте се колко 3-ки има дори фейслифт и колко а4 и ц класи ще видите, същото важи и за 5 и а6 и Е.
След 2 седмици ще пиша с коментари от премиерата на 5-цата.
От скоро взех м3 с такъв интериор:
Карах новата Ц класа, както и а4. Мога да кажа, че Ц класата е наистина много напред от старите модели и като изключим мултимедията и телевизора, който стои като таблет, все едно са забравили да сложат навигация е доста приятна кола и въпреки капризите ми, мога да кажа, че ми харесва. Колкото до аудито мога да кажа, че въпреки че е модел 3 години по-нов не смятам, че е по-добре. Да на снимки може да ви харесва, но ви съветвам да покарате това за 1 ден в София. Пластмасата не е по-добра, усещането и подребата на уредите е доста странно, и като цяло постоянно ми пречеше нещото, което не бих нарекъл скоростен лост. Мултимедията все още има видими лагове и е смотана, единственото положително е навигацията в километража, но като човек който е свикнал с хедъпа, не мисля че би ми била полезна, даже ме дразнеше светлината. Също така искам да кажа, че видях и базова а4, която няма да коментирам колко зле беше.
Имах честта да карам 7мацата на БМВ, където е доста по-напред и различна като усещане, след 2 седмици е премиерата и на новата 5-ца. Това показва тенденцията за бъдещата тройка и смятам, че в новия модел ще е отново много по-добре. Принципно можеше фейслифта да промени малко повече нещата, защото ми се струва малък напредъка. Имах и ф30 преди фейслифта и правя разлика и мога да кажа, че има промени за добро, но не достатъчно. Между другото бмв продължава да продава повече в малкия и средния сегмент, губи от мерцедес само в луксозния. Загледайте се колко 3-ки има дори фейслифт и колко а4 и ц класи ще видите, същото важи и за 5 и а6 и Е.
След 2 седмици ще пиша с коментари от премиерата на 5-цата.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Едно допълнение към предния пост: хед ъп на БМВ, с опцията си да избираш телефонни номера и музика е много по-удобен от този на Мерцедес, където виждаш само километри и навигация. С други думи качва безопастноста и не отклонява вниманието, както при Мерцедес. Това, което на Мерцедес няма как да се отрече е сполучливото вътрешно оформление: цветове и форми на седалки, там дизайнерите са свършили превъзходна работа.
А4 предлага добър интериор, но наистина при много високото оборудване, в момента колите им са изключително скъпи и това беше една от причината за провала им на теста на аудобилд: А5/4ка/Ц клас купе. Базовият модел наистинане не предлага нищо запомнящо се.
Относно 5цата не БМВ доколкото знам премиерата се очаква да е януари и останах доста изненадан, че казваш че ще е след две седмици. Там общо взето според мен мачът е свирен в полза на БМВ, новата Е клас има просто нещо сбъркано в пропорциите и като автомобил хич не ми харесва на външен вид, за разлика от Ec класата.
Относно това, което виждаме по пътищата на БГ като нови автомобили от премиум сегметна, не е изненада че БМВ са на върха: 4 години гаранция или 200 000 километра е далеч по-добра оферта, от тази на конкурентите.
А4 предлага добър интериор, но наистина при много високото оборудване, в момента колите им са изключително скъпи и това беше една от причината за провала им на теста на аудобилд: А5/4ка/Ц клас купе. Базовият модел наистинане не предлага нищо запомнящо се.
Относно 5цата не БМВ доколкото знам премиерата се очаква да е януари и останах доста изненадан, че казваш че ще е след две седмици. Там общо взето според мен мачът е свирен в полза на БМВ, новата Е клас има просто нещо сбъркано в пропорциите и като автомобил хич не ми харесва на външен вид, за разлика от Ec класата.
Относно това, което виждаме по пътищата на БГ като нови автомобили от премиум сегметна, не е изненада че БМВ са на върха: 4 години гаранция или 200 000 километра е далеч по-добра оферта, от тази на конкурентите.
- stasko5
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 11.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f80 M3 Competition Package
- Мечтае да кара: M6 GC
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Официалната премиера ще бъде на 12 този месец. А другата седмица е в България премиерата.
Благодаря колега, че ме подцети че цената на а4 е с около 5-7% по-скъпа.
Благодаря колега, че ме подцети че цената на а4 е с около 5-7% по-скъпа.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Да, оказа се напълно прав, премиерата е този четвъртък, представят всичко накуп: лимузина, комби и гран турисмо. Мерцедес за пореден месец са напред с продажбите и явно няма вече накъде да се чака )
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Аз говорих най-вече за качество и дизайн, не толкова за функционалност. Там донякъде си е личен избор, макар че и за дизайна може да се каже това.
И в трите коли съм се возил, а предния модел на Ц класата съм го и карал и общо взето с нищо не ми хвана окото, интериора мега грозен, отвън ставаше, като комфорт беше добре, но като управление не може да се сравнява с е90-ката. Новата Ц-ка обаче много им вдигна нивото и прогреса във всяко едно отношение спрямо предния модел е огромен. Сори, ама при 3-ката на БМВ това не се забелязва, поне за мен.
Моето мнение е, че изостават като интериор БМВ-тата. Това беше спрямо Ауди, а отскоро и спрямо Мерцедес.
А Ц класата тая година попада в класации на топ 10 по продажби в някои държави, като говорим за всички класове, а не само за премиум класа, което си е постижение.
Дръпването на Мерцедес от цели 11г. насам също говори достатъчно.
И в трите коли съм се возил, а предния модел на Ц класата съм го и карал и общо взето с нищо не ми хвана окото, интериора мега грозен, отвън ставаше, като комфорт беше добре, но като управление не може да се сравнява с е90-ката. Новата Ц-ка обаче много им вдигна нивото и прогреса във всяко едно отношение спрямо предния модел е огромен. Сори, ама при 3-ката на БМВ това не се забелязва, поне за мен.
Моето мнение е, че изостават като интериор БМВ-тата. Това беше спрямо Ауди, а отскоро и спрямо Мерцедес.
А Ц класата тая година попада в класации на топ 10 по продажби в някои държави, като говорим за всички класове, а не само за премиум класа, което си е постижение.
Дръпването на Мерцедес от цели 11г. насам също говори достатъчно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани