Усещане и качество на материалите в F30
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Да кажа и аз няколко думички. Около 3 години карах Ф10, а преди това съм имал други 8 бмв-та - всичките 3-т и 5-та серия. Сега карам 4-та серия. С всички съм изминал 250 000 - 300 000 км.
При Е46 нямах кожен салон, колата беше 2 литра, ванос двигател, 6 цилиндъра. Ако говорим за качество, тук всичко беше на ниво. Нямам никакви оплаквания от нищо. После минах на Е39 и видях една по-добра кола от гледна точка на простор, но по-нестабилна на пътя. Същото нещо забелязах и при следваща двойка коли, за които ще говоря. Качеството при е39 беше на ниво, нямах оплаквания за интериора, но пък при дизеловите представители имах какви ли не оплаквания.
Е90 и Е60 не отрих особени разлики в качеството на материалите. И двете бяха еднакво некачествени, но някак си това си беше ОК, тъй като колите си бяха добри във всяко отношение -динамика, разход, стабилност, спирачки. Майната им на белещите се пластмасови конзоли на копчетата за прозорци или пък накривените хромирани лайсни на вратите. Проблемите имаше и при копчетата за усилване. За сметка на това имах още по-големи проблеми с тоци, дюзи, помпи, турбини и какво ли не. Въпреки това, колите си бяха на ниво. Разлика при Дакота кожата забелязах, някак си при е60 ми се струваше по-добра, но нищо повече.
Няма да говоря за всички Е90 и Е60, тъй като бяха по няколко. При всички едно и също. Като цяло качеството имаше, но не като Порше.
След това дойде Ф10 и бам, страшна кола. Влизаш вътре, всичко изпипано, повечко метални лентички под над и върху копчетата. Луксозни лъскави пластмаси и меки табла и кори. Същите ги имаше и при предните, но някак си тук пластмасата на пръв поглед изглеждаше по-малко. Добро ниво на всичко в интерериора. Кожата започна да се изтрива чак след 5-тата година, при правилна употреба нямаше ниаккви поражения по табло, врати, лайсни и т.н.
Сега карам 4-ка, много от скоро. На пръг поглед, ако искаш да изглежда по-скъпо даваш някой лев отговор, иначе пак ще е яко, ама може да си задаваш по-често въпроса защо колата струва чак толкова много, пък това и това и това не изглежда много скъпо. Иначе... качеството е доволно и бих казал може би най-важното, качеството изглежда по-добро от това в Е90! ЗА МЕН, Ф36 е по-качествена от Е90, като разбира се, това е мое лично мнение и не ангажирам никого с него. Ако трябва да сравнявам как чувствам качеството в Ф36 с Ф10, ами съвсем лека преднина за ф10, макар, че като се сетя за лайсните на праговете и веднага си намалям оценката, но иначе и двете са доста добри коли и усещането в тях е еднакво добро, поне за мен. Нищо драстично като цяло.
Много кратко написах всичко, мога да си говоря с дни по темата. Но да се върна на темата, Ф30 не е по-некачествена от Е90 и Ф36 не е по-некачествена от Ф10, поне при директно сравнение на колите, които съм имал. Известни различия имат, известни проблеми имат всички, но БМВ не в класа на Порше. Там като влезеш виждаш наистина по-висок клас материали и интериор. При БМВ нивото е друго и БМВ продава не заради интерорите си и качеството на пластмасите си. БМВ продава заради поведето на колите си на пътя, заради уникалното усещане да караш такъв автомобил. Това, влиза във вените и няма излизане.
При Е46 нямах кожен салон, колата беше 2 литра, ванос двигател, 6 цилиндъра. Ако говорим за качество, тук всичко беше на ниво. Нямам никакви оплаквания от нищо. После минах на Е39 и видях една по-добра кола от гледна точка на простор, но по-нестабилна на пътя. Същото нещо забелязах и при следваща двойка коли, за които ще говоря. Качеството при е39 беше на ниво, нямах оплаквания за интериора, но пък при дизеловите представители имах какви ли не оплаквания.
Е90 и Е60 не отрих особени разлики в качеството на материалите. И двете бяха еднакво некачествени, но някак си това си беше ОК, тъй като колите си бяха добри във всяко отношение -динамика, разход, стабилност, спирачки. Майната им на белещите се пластмасови конзоли на копчетата за прозорци или пък накривените хромирани лайсни на вратите. Проблемите имаше и при копчетата за усилване. За сметка на това имах още по-големи проблеми с тоци, дюзи, помпи, турбини и какво ли не. Въпреки това, колите си бяха на ниво. Разлика при Дакота кожата забелязах, някак си при е60 ми се струваше по-добра, но нищо повече.
Няма да говоря за всички Е90 и Е60, тъй като бяха по няколко. При всички едно и също. Като цяло качеството имаше, но не като Порше.
След това дойде Ф10 и бам, страшна кола. Влизаш вътре, всичко изпипано, повечко метални лентички под над и върху копчетата. Луксозни лъскави пластмаси и меки табла и кори. Същите ги имаше и при предните, но някак си тук пластмасата на пръв поглед изглеждаше по-малко. Добро ниво на всичко в интерериора. Кожата започна да се изтрива чак след 5-тата година, при правилна употреба нямаше ниаккви поражения по табло, врати, лайсни и т.н.
Сега карам 4-ка, много от скоро. На пръг поглед, ако искаш да изглежда по-скъпо даваш някой лев отговор, иначе пак ще е яко, ама може да си задаваш по-често въпроса защо колата струва чак толкова много, пък това и това и това не изглежда много скъпо. Иначе... качеството е доволно и бих казал може би най-важното, качеството изглежда по-добро от това в Е90! ЗА МЕН, Ф36 е по-качествена от Е90, като разбира се, това е мое лично мнение и не ангажирам никого с него. Ако трябва да сравнявам как чувствам качеството в Ф36 с Ф10, ами съвсем лека преднина за ф10, макар, че като се сетя за лайсните на праговете и веднага си намалям оценката, но иначе и двете са доста добри коли и усещането в тях е еднакво добро, поне за мен. Нищо драстично като цяло.
Много кратко написах всичко, мога да си говоря с дни по темата. Но да се върна на темата, Ф30 не е по-некачествена от Е90 и Ф36 не е по-некачествена от Ф10, поне при директно сравнение на колите, които съм имал. Известни различия имат, известни проблеми имат всички, но БМВ не в класа на Порше. Там като влезеш виждаш наистина по-висок клас материали и интериор. При БМВ нивото е друго и БМВ продава не заради интерорите си и качеството на пластмасите си. БМВ продава заради поведето на колите си на пътя, заради уникалното усещане да караш такъв автомобил. Това, влиза във вените и няма излизане.
Специалист-Икономист
Re: Усещане и качество на материалите в F30
А само на мене ли ми направи впечатление за странно ниската позиция на седене? Или по-скоро, странно високия под? Тествах Ф30 320д Х драйв, беше страхотна (по нейния не особено динамичен начин), но ми направи впечатление, че все едно седях на пода на автомобила? Но двоен под, не като в ниско купе, а някак.. странно? Спътника ми също го отрази. При Е90 не е така. Интересно ми е 4-ката, колко по-голям и е багажника от 3-ката и дали има повече място на задните седалки или не? Като цяло доста комфортен автомобил, но и доста муден, с комфортно окачване и .. скучен. Определено музиката ми направи може би най-голямо впечатление.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
wmalevski написа:А само на мене ли ми направи впечатление за странно ниската позиция на седене? Или по-скоро, странно високия под? Тествах Ф30 320д Х драйв, беше страхотна (по нейния не особено динамичен начин), но ми направи впечатление, че все едно седях на пода на автомобила? Но двоен под, не като в ниско купе, а някак.. странно? Спътника ми също го отрази. При Е90 не е така. Интересно ми е 4-ката, колко по-голям и е багажника от 3-ката и дали има повече място на задните седалки или не? Като цяло доста комфортен автомобил, но и доста муден, с комфортно окачване и .. скучен. Определено музиката ми направи може би най-голямо впечатление.
Зависи колата с какви седалки е, ако е със спортните позицията на седене може да стане много ниска.
Сетих се нещо... но това не е свързано с качеството, а с олекотяване. Много са леки вратите и трудно ги затварям, на Е93-то бях свикнал само да я бутна леко и се затваряше сама.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
vodkarulez написа: БМВ продава заради поведето на колите си на пътя, заради уникалното усещане да караш такъв автомобил. Това, влиза във вените и няма излизане.
Хващам се за това изречение, защото беше вярно до скоро. Отидох на БМВ премиум селекшън изложението и всички коли бяха дизел, автомат, Х-драйв. Ми... мерси. В такава кола, както ид а е настрена, няма много усещане. Това им толкова общо с типичното за БМВ поведение колкото и Ф1 с рали... Това се търси беше лаконичният отговор на моя въпрос дали има поне една бензинова кола. Ако това ще е новия стандарт на БМВ, добре, ама като ми го пробутват с някаква вековна традиция, нещо ми горчи.
Never mistake motion for action...
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Поне в БГ е така. Скоро един от дилърите ми каза, че нямат нито една продадена нова кола без Х-драйв скоро време. Само втора употреба можело да дойде нещо от вън.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
След време ще си е лукс да имаш БМВ само на задно
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Leon написа:vodkarulez написа: БМВ продава заради поведето на колите си на пътя, заради уникалното усещане да караш такъв автомобил. Това, влиза във вените и няма излизане.
Хващам се за това изречение, защото беше вярно до скоро. Отидох на БМВ премиум селекшън изложението и всички коли бяха дизел, автомат, Х-драйв. Ми... мерси. В такава кола, както ид а е настрена, няма много усещане. Това им толкова общо с типичното за БМВ поведение колкото и Ф1 с рали... Това се търси беше лаконичният отговор на моя въпрос дали има поне една бензинова кола. Ако това ще е новия стандарт на БМВ, добре, ама като ми го пробутват с някаква вековна традиция, нещо ми горчи.
Offtopic:
Имаше Х5 М и Х6 М, и няколко бензинови единици
Също така не всички коли бяха xDrive имаше Х1-чки с предно и 2-ки.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Двата хикса бяха изключението, което потвърждава правилото. Бензинова 1-ца не видях. 2 серия не ги броя за БМВ, подминах ги отдалече, гадно ми е даже да погледна вътре.
Never mistake motion for action...
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Погледни ги. Те дори от вътре не са BMW. Някакви грозни кръгли седалки, като рено. Дори и "ръчката" им за нагласяне е като на дачия, някво ужасно желязо. Табло като на баничарка.
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Leon написа: 2 серия не ги броя за БМВ, подминах ги отдалече, гадно ми е даже да погледна вътре.
Купето става си мисля.. Особено с читав агрегат..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- fallenfbsd
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Гледах на изложението няколко F30ки,
Материалите само ме издразни скоростния лост и конзолата около него. Не може да слагаш пластмаса с ръб,където хващаш и 'луксозна сребърна пластмаса',където често хваща шофьора. Бих го приел донякъде на много други места да се пести това ми се стори малко в повече.
Планирам да тествам как е возията, по ревютата казват,че е станала по-комфортна.
Като цяло високата цена май поставя високите ни изисквания към колата.
Материалите само ме издразни скоростния лост и конзолата около него. Не може да слагаш пластмаса с ръб,където хващаш и 'луксозна сребърна пластмаса',където често хваща шофьора. Бих го приел донякъде на много други места да се пести това ми се стори малко в повече.
Планирам да тествам как е возията, по ревютата казват,че е станала по-комфортна.
Като цяло високата цена май поставя високите ни изисквания към колата.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Bexim написа:Leon написа: 2 серия не ги броя за БМВ, подминах ги отдалече, гадно ми е даже да погледна вътре.
Купето става си мисля.. Особено с читав агрегат..
Става, естествено, за минивановете на изложението коментирахме.
Never mistake motion for action...
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Аз пък мисля, че всичко е въпрос на ниво на оборудване. Качвал съм се на ф30 330д с кафява вентилирана кожа с готини шевове, м- пакет и тн- влюбих се! Качвал съм се и в 320д за 120 Хил лв, не ми допадна, но беше ок. Преди всичко седнах в някаква бензинова "спорт" която на два месеца беше с издраскани пиано лакове, гадни седалки и съвсем обикновен волан- е такава не бих искал да карам! Абсолютно същото и с ф10-ките- с бежав салон и тънкия грозен волан просто не мога да я приема! В ежедневието си карам и аудита, при тях важи същото. Това е пазарът, не е само при бмв, ако това може да е успокоение.
Абсолютно идентично е и за е60, е90 и тн. За да не е като киа, както колегите казват и аз не възразявам, трябва да е високо изпълнение, да, страхотно скъпо е, но при киа-та колкото и да даваш не може да стане по-добра. другият въпрос е колко по- измислени технически са бмв-тата от много години насам...
Абсолютно идентично е и за е60, е90 и тн. За да не е като киа, както колегите казват и аз не възразявам, трябва да е високо изпълнение, да, страхотно скъпо е, но при киа-та колкото и да даваш не може да стане по-добра. другият въпрос е колко по- измислени технически са бмв-тата от много години насам...
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Тази тема ми се стори подходяща да попитам - дали на някой му се е случвало да му се разскърца странично огледало при сгъване? При мен яко скърца (гумените уплътнения) и със смазка определено не става. Някой да има идея как се оправя това?
- vaskoniracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 12.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: F13 650i
- Мечтае да кара: M
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Да колега и при мен скърца,но само,когато я оставям на силно слънце и за това не обръщам много внимание.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани