Усещане и качество на материалите в F30

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 26.04.2010
Пол: Мъж

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от slav_ivanovm3 » 31 Май 2016, 23:39

Здравейте колеги,
от доста време съм фен на марката, но чак преди месец купих първото си BMW, чувството е уникално и съм много доволен от избора си. Пиша тук относно качеството на материалите, както казах не мога да правя сравнение с други коли от Марката, но според мен качеството е на най-високото за класа автомобил ниво. Моята е f31 от декември 2012 г. , взех я на търг от лизингова компания в Германия и е на 200 000 км. , смея да твърдя, че няма нито една забележка по интериора. Седалките не са мръднали (спортни , текстил) , няма нито един бутон по колата, който да не е във фабричен вид, кожения М-волан е в перфектно състояние, кожата му е като нова, скоростен лост, кори на врати, лайстни, всичко е в супер състояние, а аз очаквах да са много захабени заради сериозния пробег на автомобила. Вече доста пъти, като возя някой приятел, ме пита дали съм я купил чисто нова и като му покажа какво пише на километража не може да повярва. Надявам се да се чувства добре и в България и да не се разтропа много бързо, въпреки страхотните ни пътища. Поздрави и със здраве да си караме баварците.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8483
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от Leon » 01 Юни 2016, 9:34

Неизбежно е да се разтропа по нашите пътища, но това е още един пример, че не километрите, а грижата и отношението към колата са важни. Километрите стават проблем по някое време (обикновено над 400к), но това е друга тема). Качеството на материалите е нещо, което важи и за колите от магазина и БМВ видимо пестят от там без това да се отразява на цената на автомобилите.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 121
Регистриран на: 17.02.2016

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от F30 » 03 Юни 2016, 9:01

vaskoniracing написа:Да колега и при мен скърца,но само,когато я оставям на силно слънце и за това не обръщам много внимание.

А пробвал ли си да го оправиш с нещо?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 12.09.2009
Пол: Мъж
Кара: F32-435i
Мечтае да кара: M
Детайли за колата: 435i

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от vaskoniracing » 04 Юни 2016, 20:24

Не колега не съм се пробвал да го поправям защото при мен се случва при лявото огледало и то при много силно напечен от слънцето автомобил,което се е случвало,няколко пъти за 1,5год.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 790
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13;

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от stocky » 06 Юни 2016, 10:25

И на Е92-ката ми го имам това с дясното скърцащо огледало на слънце и при F02-ката. Сега на F02-ката чакам нова основа на огледалото и ако се оправи ще сменя и на Е92-ката. Поема се от гаранцията.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.09.2014
Пол: Мъж
Кара: F30,320D

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от Georgi__V » 22 Авг 2016, 12:48

Аз лично карам в момента 320d лъкшири лайн и базирано на опита ми, който имам предимно от серия едно и три, производство от 2008 насам не бих могъл да кажа, че качеството на интериора е лошо. При лъкшърито има доволно количество хром и вътре и вън,общо взето линията наистина си заслужава парите, след усилено каране повече от три години кожата на седалките не е мръднала, като може би на едно от копчетата за габаритите имам козметичен дефект. Все пак да съобразим, че когато колата излезе през 2012г конкурентните й Мерцедес и Ауди бяха на доста по-ниско ниво. Разликата с Е поколението се усеща доста силно, тъй като сменям постоянно тройката и Х1 то на жена ми, първите минути на напасване на кожата и интериора на Х1 не са много приятни.

За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.

Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.

Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8483
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от Leon » 22 Авг 2016, 16:37

Определено боли да си купиш кола за 70-80к евро и вътре да изглежда като наполовина по-евтина :mhihi: Но по мои наблюдения, има някаква разлика в пластмасите, така че да не е съвсем трагично положението. Вероятно стандартната пластмаса за 1 серия се ползва само при базовите 3 серия, там пък средния вариант от линиите се ползва за базов при 5 серия и така нагоре. Това са мои спекулации, но при различно оборудвани коли има видима разлика в материалите и не говоря за кожени табла и разни индивидуали. Не знам точно от кой двигател или поръчан салон/екстри се слагат по-качествени пластмаси, но едва ли и някой от БМВ ще изнесе такава информация.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 3339
Регистриран на: 3.04.2015
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от dextuar » 22 Авг 2016, 17:18

Georgi__V написа:Аз лично карам в момента 320d лъкшири лайн и базирано на опита ми, който имам предимно от серия едно и три, производство от 2008 насам не бих могъл да кажа, че качеството на интериора е лошо. При лъкшърито има доволно количество хром и вътре и вън,общо взето линията наистина си заслужава парите, след усилено каране повече от три години кожата на седалките не е мръднала, като може би на едно от копчетата за габаритите имам козметичен дефект. Все пак да съобразим, че когато колата излезе през 2012г конкурентните й Мерцедес и Ауди бяха на доста по-ниско ниво. Разликата с Е поколението се усеща доста силно, тъй като сменям постоянно тройката и Х1 то на жена ми, първите минути на напасване на кожата и интериора на Х1 не са много приятни.

За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.

Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.

Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.
Колега, супер анализ! :yes:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Продавам стойка за двигател viewtopic.php?f=134&t=429945

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 2.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92 335d

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от Shadowed » 04 Сеп 2016, 9:33

dextuar написа:
Georgi__V написа:Аз лично карам в момента 320d лъкшири лайн и базирано на опита ми, който имам предимно от серия едно и три, производство от 2008 насам не бих могъл да кажа, че качеството на интериора е лошо. При лъкшърито има доволно количество хром и вътре и вън,общо взето линията наистина си заслужава парите, след усилено каране повече от три години кожата на седалките не е мръднала, като може би на едно от копчетата за габаритите имам козметичен дефект. Все пак да съобразим, че когато колата излезе през 2012г конкурентните й Мерцедес и Ауди бяха на доста по-ниско ниво. Разликата с Е поколението се усеща доста силно, тъй като сменям постоянно тройката и Х1 то на жена ми, първите минути на напасване на кожата и интериора на Х1 не са много приятни.

За мен основния проблем е така наречения фейслифт от миналата година, защото там БМВ не си свършиха работата. Ще го подкарам отдалеч: имаме във фирмата две Мазди 6, едната 2013 година, едната 2016 година. Мазда само за две години успяха да променят предната конзола, възприеха оплакването, че дисплеят е малък , смениха го, даже добавиха 4х4 система и сложиха автоматична ръчна спирачка.
След това интро мога да кажа само следното: не ми е ясно, как Мазда може, а БМВ не. След като новата С класа излезе и особено на фона на интериора й, и на възможностите за конфигурации на опции като видове седалки, дисплеи, цветове, вътрешно оформление очаквах БМВ да се постараят повече. За мен е необяснимо не защо интериора на базовите коли е евтин, евтин е при всички, необяснимо е, защо не дават възможност да си конфигурираш по-скъп, аз не съм фен на Ауди А4, новото на външен вид е бая грозно, но като опции може да конфигурираш неща, който доскоро бяха в полето само на А6 и А8.
Не знам как на никой в БМВ не му идва на идея, че аз може да искам да конфигурирам таблото да е в кожа, но след това ще искам и около скоростния лост да изглежда човешки, а не с грозната пластмаса ( а там в момента нищо повече не може да сложиш), и друг път съм казвал, че много ми се иска да може да сложиш и термо стъкло, направо срамота е, че го няма, или пък повече опции за вътрешното осветление или формата на седалките.

Наскоро излезе фейслифта на Гран Турисмото, но и там суша, подобрили са и без това най-добрата мултимедия (за мен един от най-важните критерии в автомобила), но не и за стандартния клиент. Като се има предвид, че 2018 излиза нова тройка, а за 2017 и 2018 са насрочени фейслифтовете на купето и гран купето, направо не ми е ясно, кой ще ги купува до излизането на новите им модели през 2020 и 2021. Мерцедес го изядоха същия с фейслифта на CLS, който всички знаят, че се базира на старта Е класа и който буквално спря да се продава и напълни мобилето с обяви. Ауди има горе долу нормална политика на обновяване, там купето А5 излезе 9 месеца след А4, а спортбека на А5 ще излезе до два месеца, същото правят и с обновяването на А6 и А7, които вървят в пакет.

Няма как да изкараш нов модел с абсолютно нов интериор и да се чудиш старите му производни спират да вървят, ето защо беше далеч по смислено 4-ките да имат разлика в интериора, като на 6цата към 5цата, но натискът за спестяване на разходи явно си казва думата, без да се гледат дългосрочните последици.
Колега, супер анализ! :yes:


Sent from my iPhone using Tapatalk

Абсолютно обективно, приятно за четене и много поводи за размисъл!
0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144, . . . няма перфектни неща? - 1.618033988749895 . . .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 17.08.2010

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от lordlosh » 09 Окт 2016, 11:09

И аз съм фен на БМВ отдавна, ама да кажеш, че качеството е най-доброто в класа, е сори, ама просто не е вярно. Специално за качество в интериор говорим. БМВ-то е назад спрямо Ауди-то, а Мерцедеса изби рибата с новата Ц класа. Всъщност съм много учуден как Мерцедес вдигнаха така високо нивото и летвата, в новата Ц-ка материалите са добри, спортно-елегантен вид и изглежда доста луксозно. А при базовите коли разликата е много, много голяма.
http://www.arodmercedesbenz.com/wp-cont ... rior-5.jpg
http://www.conceptcarz.com/view/photo/1 ... Class.aspx
http://www.conceptcarz.com/images/Merce ... 8-1024.jpg
http://www.conceptcarz.com/view/photo/1 ... Class.aspx
http://www.jimhudson.com/resrc/media/im ... rior-1.jpg
http://www.2016-2017carsrelease.com/wp- ... terior.jpg
При предишните модели, е90-ката си беше на ниво, със сигурност много по-добра от Ц класата на Мерцедеса и определено по-добра от Ауди, поне по дизайн, ама Ауди и Мерцедес вдигнаха нивото с доста при новите, докато БМВ не само, че не го вдигна, ами според много хора дори го свали. В момента специално като погледнеш и влезеш в Ауди А4 и Ц класата, имаш чувството, че са по-висок клас от 3-ката.
Не случайно и БМВ сдаде първото място по продажби тая година, след 11г. на върха.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от stasko5 » 10 Окт 2016, 11:38

Аз не съм съвсем съгласен, че ауди и мерцедес са много по-напред.
От скоро взех м3 с такъв интериор:
Изображение
Карах новата Ц класа, както и а4. Мога да кажа, че Ц класата е наистина много напред от старите модели и като изключим мултимедията и телевизора, който стои като таблет, все едно са забравили да сложат навигация е доста приятна кола и въпреки капризите ми, мога да кажа, че ми харесва. Колкото до аудито мога да кажа, че въпреки че е модел 3 години по-нов не смятам, че е по-добре. Да на снимки може да ви харесва, но ви съветвам да покарате това за 1 ден в София. Пластмасата не е по-добра, усещането и подребата на уредите е доста странно, и като цяло постоянно ми пречеше нещото, което не бих нарекъл скоростен лост. Мултимедията все още има видими лагове и е смотана, единственото положително е навигацията в километража, но като човек който е свикнал с хедъпа, не мисля че би ми била полезна, даже ме дразнеше светлината. Също така искам да кажа, че видях и базова а4, която няма да коментирам колко зле беше.
Имах честта да карам 7мацата на БМВ, където е доста по-напред и различна като усещане, след 2 седмици е премиерата и на новата 5-ца. Това показва тенденцията за бъдещата тройка и смятам, че в новия модел ще е отново много по-добре. Принципно можеше фейслифта да промени малко повече нещата, защото ми се струва малък напредъка. Имах и ф30 преди фейслифта и правя разлика и мога да кажа, че има промени за добро, но не достатъчно. Между другото бмв продължава да продава повече в малкия и средния сегмент, губи от мерцедес само в луксозния. Загледайте се колко 3-ки има дори фейслифт и колко а4 и ц класи ще видите, същото важи и за 5 и а6 и Е.
След 2 седмици ще пиша с коментари от премиерата на 5-цата.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.09.2014
Пол: Мъж
Кара: F30,320D

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от Georgi__V » 10 Окт 2016, 12:34

Едно допълнение към предния пост: хед ъп на БМВ, с опцията си да избираш телефонни номера и музика е много по-удобен от този на Мерцедес, където виждаш само километри и навигация. С други думи качва безопастноста и не отклонява вниманието, както при Мерцедес. Това, което на Мерцедес няма как да се отрече е сполучливото вътрешно оформление: цветове и форми на седалки, там дизайнерите са свършили превъзходна работа.
А4 предлага добър интериор, но наистина при много високото оборудване, в момента колите им са изключително скъпи и това беше една от причината за провала им на теста на аудобилд: А5/4ка/Ц клас купе. Базовият модел наистинане не предлага нищо запомнящо се.

Относно 5цата не БМВ доколкото знам премиерата се очаква да е януари и останах доста изненадан, че казваш че ще е след две седмици. Там общо взето според мен мачът е свирен в полза на БМВ, новата Е клас има просто нещо сбъркано в пропорциите и като автомобил хич не ми харесва на външен вид, за разлика от Ec класата.

Относно това, което виждаме по пътищата на БГ като нови автомобили от премиум сегметна, не е изненада че БМВ са на върха: 4 години гаранция или 200 000 километра е далеч по-добра оферта, от тази на конкурентите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от stasko5 » 10 Окт 2016, 16:18

Официалната премиера ще бъде на 12 този месец. А другата седмица е в България премиерата.
Благодаря колега, че ме подцети че цената на а4 е с около 5-7% по-скъпа.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 16.09.2014
Пол: Мъж
Кара: F30,320D

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от Georgi__V » 10 Окт 2016, 18:38

Да, оказа се напълно прав, премиерата е този четвъртък, представят всичко накуп: лимузина, комби и гран турисмо. Мерцедес за пореден месец са напред с продажбите и явно няма вече накъде да се чака :))

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 17.08.2010

Re: Усещане и качество на материалите в F30

Мнение от lordlosh » 11 Окт 2016, 13:24

Аз говорих най-вече за качество и дизайн, не толкова за функционалност. Там донякъде си е личен избор, макар че и за дизайна може да се каже това.
И в трите коли съм се возил, а предния модел на Ц класата съм го и карал и общо взето с нищо не ми хвана окото, интериора мега грозен, отвън ставаше, като комфорт беше добре, но като управление не може да се сравнява с е90-ката. Новата Ц-ка обаче много им вдигна нивото и прогреса във всяко едно отношение спрямо предния модел е огромен. Сори, ама при 3-ката на БМВ това не се забелязва, поне за мен.
Моето мнение е, че изостават като интериор БМВ-тата. Това беше спрямо Ауди, а отскоро и спрямо Мерцедес.
А Ц класата тая година попада в класации на топ 10 по продажби в някои държави, като говорим за всички класове, а не само за премиум класа, което си е постижение.
Дръпването на Мерцедес от цели 11г. насам също говори достатъчно.

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook