Усещане и качество на материалите в F30
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Скоро ми пристига Ф36-цата и тъй като преди това имах ф10 ще направя добро сравнение в детайли какви реално са добрите и лошите страни на единия и другия модел. Според мен преувеличавате много, че Ф30 е некачествен. Всичко е до това как се пази интериора. В Бургас имам приятел, също колега във форума, на който петицата е на реални 70 000 км. купена от дилър на бмв, перфектна, но вътре със забележка на idrive butona, също така забележка на бутона за запалване - протрити в случая. Моята Ф10 беше на 180 000 км. почти, а всичките ми бутони бяха като чисто нови. Така, че всичко е до пазене като цяло. Имал съм много 5-ци и 3-ки, като цяло единствената разлика до сега е била в Дакота кожата, като някак си винаги в 5-ците е по-добра. Но при ф36 например се предлагаше Мерино кожа, която аз поръчах и тя е 1/1 с тази в 7ма, 6-та и т.н. Така, че не мисля, че ще остана разочарован от гран купето, но както вече казах ще споделя детайли съвсем скоро.
Специалист-Икономист
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 840
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Усещане и качество на материалите в F30
vodkarulez написа:...ще споделя детайли съвсем скоро.
И снимки и снимки...
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Усещане и качество на материалите в F30
.
Аз нямам впечатление за чак толкова лошо качество, но има няколко неоспорими факта :
- 318i e 3 цилиндъра 1.5л и струва над 62000 лв голо на пушка
- най- евтината 6 цил. Тройка започва от 100 000
- БМВ унифицира двигателите и ако преди винаги беше 2/цилиндъра напред сега е точно обратното
- БМВ отчете печалба за 2015 от 9 000 000 000 ! Доста интересна норма на печалбата - от какво ли?
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
Аз нямам впечатление за чак толкова лошо качество, но има няколко неоспорими факта :
- 318i e 3 цилиндъра 1.5л и струва над 62000 лв голо на пушка
- най- евтината 6 цил. Тройка започва от 100 000
- БМВ унифицира двигателите и ако преди винаги беше 2/цилиндъра напред сега е точно обратното
- БМВ отчете печалба за 2015 от 9 000 000 000 ! Доста интересна норма на печалбата - от какво ли?
Sent from my Lenovo P70-A using Tapatalk
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Доплащате за кожено табло и всичко е топ в интериора. Сега съм с 4ка индивидуал opal white+full leather dashboard. колата е УНИКАЛНА!!! а на фона на всичко друго, доплащането не е болка...
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
И да съм обективен на макс:копчето за усилване/намаляне на звука е много долна пластмаса!! като от Дачия е:)
- Shadowed
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 2.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 992 turbo, G30 540ixdrive.
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Здравейте,
Очаквах, че доста хора ще ме нахранят тъй като пиша кофти неща за любимата марка, а то съвсем не е така. Явно наблюденията ми като цяло не са нереални.
За сега оставам пас за колата.. може би ще отида на 5-ца.
Очаквах, че доста хора ще ме нахранят тъй като пиша кофти неща за любимата марка, а то съвсем не е така. Явно наблюденията ми като цяло не са нереални.
За сега оставам пас за колата.. може би ще отида на 5-ца.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Това, че БМВ ни е любима марка, не означва, че не трябва да сме обективни към нея. Както подчертаваме силните страни, така има и доста слаби места, главно породени от дребнава алчност или недомислици, продиктувани от финансисти и маркетолози.
Never mistake motion for action...
- Black-Power
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 11.06.2015
- Местоположение: морско
- Пол: Мъж
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Винаги ми е харесвало кожено табло. Може ли още снимки?
Stop me, if you can
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Здравейте,
имам е90 от 2008г и мога да кажа, че качеството на материалите в е90 ми се струва на светлини години от ф30. Днеска бях в експо центъра и съм ужасно разочарован защото очаквах да видя нещо по-добро. Не знам за самото поведение на автомобила но пластмасите и вътре и вън в автомобила ми се струват доста по-ниско кач ество
имам е90 от 2008г и мога да кажа, че качеството на материалите в е90 ми се струва на светлини години от ф30. Днеска бях в експо центъра и съм ужасно разочарован защото очаквах да видя нещо по-добро. Не знам за самото поведение на автомобила но пластмасите и вътре и вън в автомобила ми се струват доста по-ниско кач ество
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Black-Power написа:Винаги ми е харесвало кожено табло. Може ли още снимки?
Ето една снимка и от моята
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Специалист-Икономист
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Усещане и качество на материалите в F30
По дефолт пластмасите си вървят надолу. Аз лично и в Е90 не ги харесвам.
Най-качествената кола, в която съм сядал е Porsche 911... Ето там да искаш качество на материали.
Ел волана си го има и при е90 фейслифт. На мен лично ми допада, писнаха ми тежки волани на по-старите ми БМВ-та..
Говорил съм си и с други майстори - и външните пластмаси и щипки вървят надолу стабилно - от е46 насам.
Едно време се правеха коли, сега са еднодневки.. Ама няма как да караме е30 само. Аз бих, ама много мразя ръжда, а и там частите хукнаха нагоре и е икономически неизгодно да ги търкаляме за всекидневки..
Най-качествената кола, в която съм сядал е Porsche 911... Ето там да искаш качество на материали.
Ел волана си го има и при е90 фейслифт. На мен лично ми допада, писнаха ми тежки волани на по-старите ми БМВ-та..
Говорил съм си и с други майстори - и външните пластмаси и щипки вървят надолу стабилно - от е46 насам.
Едно време се правеха коли, сега са еднодневки.. Ама няма как да караме е30 само. Аз бих, ама много мразя ръжда, а и там частите хукнаха нагоре и е икономически неизгодно да ги търкаляме за всекидневки..
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- vaskoniracing
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 85
- Регистриран на: 12.09.2009
- Пол: Мъж
- Кара: F13 650i
- Мечтае да кара: M
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Да ве наистина 3-ката и 4-ката са много смотани автомобили.Даже се замислям да продам моята и да си купя е36,че те са направени с такива качествени материали използвани за направата на совалки.И сега малко по-сериозно,а именно за това,че много хора ще почнат да ги харесват,когато станат по 5000лв.Най-важното,което много хора забравят е,че това все пак е 3-та серия и няма база за сравнение с 5,6,7 и т.н.Имал съм е46,е92,е63 и сега Ф32.Естественно само хубави неща за е63,но това какви били пластмасите в е46,е92 сравнени с ф32 емиии аз не намирам огромна разлика.Моята вече е на 61000 км и няма,никакво скърцане или хлопване,не съм сменял и прословутите копчета,които се напукват и като цяло съм супер доволен от автомобила.При тази ситуация как да правя драми и да плюя по автомобила и какви били пластмасите.Да и на мен ми се кара 6-та серия,но съм нямал финансовата възможност така,че не ме разбирайте погрешно,но ми писна от реплики "ауууууу много евтини пластмаси" ......
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Усещане и качество на материалите в F30
Предвид цените на колите, качеството на материалите падна, няма какво да ги захаросваме. Но са прилични. А масовите производители са още по-зле, та се запазва някакво премиум усещане.
Never mistake motion for action...
Re: Усещане и качество на материалите в F30
vaskoniracing написа:Да ве наистина 3-ката и 4-ката са много смотани автомобили.Даже се замислям да продам моята и да си купя е36,че те са направени с такива качествени материали използвани за направата на совалки.И сега малко по-сериозно,а именно за това,че много хора ще почнат да ги харесват,когато станат по 5000лв.Най-важното,което много хора забравят е,че това все пак е 3-та серия и няма база за сравнение с 5,6,7 и т.н.Имал съм е46,е92,е63 и сега Ф32.Естественно само хубави неща за е63,но това какви били пластмасите в е46,е92 сравнени с ф32 емиии аз не намирам огромна разлика.Моята вече е на 61000 км и няма,никакво скърцане или хлопване,не съм сменял и прословутите копчета,които се напукват и като цяло съм супер доволен от автомобила.При тази ситуация как да правя драми и да плюя по автомобила и какви били пластмасите.Да и на мен ми се кара 6-та серия,но съм нямал финансовата възможност така,че не ме разбирайте погрешно,но ми писна от реплики "ауууууу много евтини пластмаси" ......
Напълно съм съгласен с колегата.
Не е много точно да се дава мнение при положение, че си седял в едната кола за 1 час и така.
Не помня дали съм дал мнение в темата така че ме извинете ако се повтарям.
При Е87, Е90 и Е93(и трите съм ги карал за повече от 1 година) качеството е на едно ниво, като за времето в което съм ги имал е било превъзходно за тези години модели.
При F30 и F32 не мога да кажа, че има огромен upgrade на материалите(изключвам кожата, понеже тя май си е една и съща от сумати време).
Лошо впечатление ми прави при новото Х5, карах няколко дена Х5 М и нещо копчалъците за радиото/навигацията(не iDrive) ми се сториха леко downgrade-нати от на Е70, но може би логиката им е да привлекат клиентите да си поръчат керамичните за 1000 лева?
Единственото, което ме дразни е, тази политика преди фейслифт да нямат диодни стопове...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани