Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от vodkarulez » 21 Яну 2016, 21:32

Колеги,

Благодаря Ви за коментарите. Беше важно да чуя вашите така ценени от мен мнения.

В крайна сметка, обобщавам, че колата ще бъде поръчана в цвят Mineral White :)

При желание, може да споделя цялата конфигурация.


Br,
Dimo

П.П. Ако някой търси ф10 530и с почти всички екстри в уникално състояние, да се обажда :)
Специалист-Икономист

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Leon » 23 Яну 2016, 11:18

Колега, не ти давам тон в живота, но само не разбрах защо ще развалиш хубавата кола с тоя Х-драйв? Тя и без друго ще е тежка, така съвсем ще довършиш удоволствието от шофирането. От чисто любопитство се интересувам, предвид, че 70% от колите БМВ вече се продават с 4 задвижващи колела... :banghead:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 27.08.2010
Пол: Мъж
Кара: на бензин

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Roman 1 » 23 Яну 2016, 11:35

То 435d не е ли само с xDrive?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 9.01.2012
Пол: Мъж
Кара: G30 540xi, Е90 320d LCI
Мечтае да кара: M4
Детайли за колата: MPPSK

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от bangelov » 23 Яну 2016, 17:26

vodkarulez написа:Колеги,

Благодаря Ви за коментарите. Беше важно да чуя вашите така ценени от мен мнения.

В крайна сметка, обобщавам, че колата ще бъде поръчана в цвят Mineral White :)

При желание, може да споделя цялата конфигурация.


Br,
Dimo

П.П. Ако някой търси ф10 530и с почти всички екстри в уникално състояние, да се обажда :)


Колега може ли да качиш снимки на ф10ката :) или ако имаш линк към обявата ще е супер ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от vodkarulez » 23 Яну 2016, 19:58

Leon написа:Колега, не ти давам тон в живота, но само не разбрах защо ще развалиш хубавата кола с тоя Х-драйв? Тя и без друго ще е тежка, така съвсем ще довършиш удоволствието от шофирането. От чисто любопитство се интересувам, предвид, че 70% от колите БМВ вече се продават с 4 задвижващи колела... :banghead:


Колега, за съжаление BMW предлага 435d Gran Coupe само във вариант с xDrive! Иначе нямаше да го избера почти сигурно.
Специалист-Икономист

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от vodkarulez » 23 Яну 2016, 20:02

bangelov написа:
vodkarulez написа:Колеги,

Благодаря Ви за коментарите. Беше важно да чуя вашите така ценени от мен мнения.

В крайна сметка, обобщавам, че колата ще бъде поръчана в цвят Mineral White :)

При желание, може да споделя цялата конфигурация.


Br,
Dimo

П.П. Ако някой търси ф10 530и с почти всички екстри в уникално състояние, да се обажда :)


Колега може ли да качиш снимки на ф10ката :) или ако имаш линк към обявата ще е супер ;)



В понеделник ще имам снимки и като цяло обява за колата, съответно ще предложа линк, за който се интересува.
Специалист-Икономист

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Koliu » 24 Яну 2016, 0:03

Leon написа:Колега, не ти давам тон в живота, но само не разбрах защо ще развалиш хубавата кола с тоя Х-драйв? Тя и без друго ще е тежка, така съвсем ще довършиш удоволствието от шофирането. От чисто любопитство се интересувам, предвид, че 70% от колите БМВ вече се продават с 4 задвижващи колела... :banghead:


А защо я разваля? И аз от чисто любопитство питам.
И колко кг е отгоре заради х драйв?
И също питам и се чудя защо този мотор в 90% от моделите на БМВ се предлага само х-драйв?
И последно питам карал ли си кола с върт. момент над 600 само на задно?

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Яну 2016, 13:46

Зависи кой какво иска. Аз също бих го избрал ако може без Х-драйв, но двигателя с модификация 3.5д и 4.0д от няколко години се предлага САМО с Х-драйв, без значение в кое купе е сложен.
Килограмите не играят толкова голяма роля за загубата на динамика, колкото...НЕИЗБЕЖНАТА загуба на мощност която се разпределя на едната и другата ос. Да речем, че имаш Х мощност, която я слагаш само на задно и от тази Х мощност до колелата достига един примерен процент от 75. Тези съвсем условни 25%-та загуба на мощност както знаем се губят през разните му там скоростни кутии, кардани(при М4 имаме по-специален кардан за намалена загуба на мощност), диференциали и разни други там нещица преди мощността да дойде до колелцата, гумите и пътя. Та ако имаме същата тази Х мощност и я сложим със задвижване на двете оси, тогава губим още по-голямо количество мощност от тази Х. Това е НЕИЗБЕЖНО, както и да го въртят, както и да го сучат. Има ли разпределяне на мощност, има и загуби. На колкото повече места се разпределя тази мощност, толкова по-големи загуби имаме. Това не е пълната истина обаче. Понеже Х-драйва има и предимства. Това е поведението на мокра настилка и тръгването от 0! При тези двете с нарастването на мощността, нараства и проблема с по-бързото потегляне, както и при мокра настилка с подаването на газ. Колкото е повече мощността, толкова повече ще мига ДСЦ-то(или каквото е точно обозначението на съответния модел)и може да се стигне дотам, че 530д на мокро да върви с М5 Ф10 при непрофесионални състезатели ако има достатъчно места, където да се намаля много и увеличава до не чак големи скорости(140 да кажем), където естествено М-ката ще развие потенциал.
Имаме и друг момент, че сцеплението в завой уж е по-голямо с Х-драйв, но според мен това е само ако на задното подаваш всичката газ. Ако си я подаваш както трябва, предимството от по-малкото килограми е с теб. Да кажем, че тук е спорно. Безспорните предимства на Х-драйв за мен са тези двете - ако си на хлъзгаво и ако тръгваш от 0 и ускоряваш до 160 да речем. Не, че задното ще тръгне от 160 де, дори от един старт от 40, задното вече не губи така, а след това става страшно за Х-драйва. Загубите на мощност от разпределянето на мощности и малко по-голямото тегло(второто както казах според мен играе толкова, но все пак да отбележим)са толкова големи, че ако пуснеш 330д(говорим изцяло за коли от модела Ф, макар при по-старите разликата е още по-голяма в полза на задното)на задно срещу 335д Х-драйв на летящ дори от 40 км/ч, то първото съвсем леко, но сигурно си дърпа на второто, а разликата в мощността е 258 коня задно срещу 313 на Х-драйв. Вие си правете сметката колко губи мощност. Ако ги пуснеш пък от 80 работата е още по-зле за 335д. Но не фрапиращо де, все пак второто има 313 коня, макар и "скопени". :mhihi: Хайде да кажем, че разликата в килата тук също оказва роля, защото 330д все пак е по-леко, но ако пуснеш същото това 330д на задно срещу същото 330д Х-драйв от 40...майко мила. Ако пък е от 100, което да речем е една нормална скорост в която решаваш да си дадеш всичката газ като видиш хубав участък, Х-драйва бая голям бинокъл трябва да има за да ти види задния номер до 200 да речем. Губи няколко секунди, не ми се търси колко точно. Примери колкото щеш. При Ф10 е същата работа. 535д с 313 коня е само на Х-драйв(както казах вече за тази модификация, че се предлага само така)и по-стария мотор с 299 коня само на задно от 100 до 200 го пердаши също с близо 2 секунди в права линия, а разликата им в килата е някаква пренебрежима, представете си от къде губи тоя вървеж. :mhihi:
Та за това Х-драйв е много спорно къде, какво и защо. Според мен всичко си е до вкус. Лично за мен В ТОЗИ МУ ВАРИАНТ, никога не бих го избрал, каму ли да дам и пари отгоре за него. :mhihi: Звучи ми като да дам пари за това да си сложа на колата чип, с който да върви по-малко и да гори повече. :mhihi: А и къде отива кефа от задното? :twisted: Това дори при дизел, където нютоните са големи, за бензин изобщо не може и дума да става да се самонакажа с Х-драйв. :mhihi:
Затова сега на новите М5 и М6 ще го правели малко по-различно и ще е опция, понеже изобщо не се знае как ще се посрещне. Според мен ще може да се сложи само някакъв малък процент от мощността на предното, а в много случаи и никакъв, това няма да е съпроводено с голямо увеличение на теглото и загуба на мощност, както и липса на кеф. Тогава бих се и позамислил за задвижване на 4-те колела, но към днешна дата не.
Последното си е субективно и това не значи, че не е пълно с хора, които да ги кефи да ускоряват от 0-60 възможно най-бързо, да ходят по планини с тази кола, да ги интересуват всички предимства на Х-драйв и да не ги вълнува, че губят динамиката след 60-100 спрямо задното.
Според мен обаче от БМВ трябваше да оставят избор на клиента в 3, 4, 5, 6 и 7-ма серия на тоя двигател 313 коня да се слага и само задно. Хайде са джипките ясно, за 7-ма серия е разбираемо също, но хора купуващи си тоя двигател в компактна кола или дори 5-та серия, все си мисля, че се интересуват и от динамиката след 100. Защото съм сигурен, че е имало хора, които са се отказали да си купят 335д, 435д и т.н. защото просто не искат да губят тая динамика в скоростта с този Х-драйв. Много хора се чудеха защо първоначално 335и и 435и бяха пуснати само с 306 коня, а дизела вече бил с 313, минал бил бензина явно по динамика, последния нямал повече потенциал за развитие и т.н.
Според мен, той и така си беше доста по-бърз от дизела когато е само на задно и първоначално явно не им се променяше още.
Та лично аз като фен на задното и точно на тая динамика след 100, не бих си купил 335д, което е по-бавно от 330д, гори повече, тежи повече, всичко по него като обслужване струва повече и на всичко отгоре цената му първоначално е ДОСТА по-висока.
Малко излезнах от темата, но просто въпроса на колегата за Х-драйва исках да му отговоря максимално обширно, а и на други интересуващи се.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Taruno » 24 Яну 2016, 19:38

Само едно ще кажа на горния колега 335d никога няма да е по-бавно от 330d ако ще и 150кг отгоре да набиеш -разликата между xdrive и без е ~75кг та половината от размислите са напразни

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Dextuar » 24 Яну 2016, 19:39

Според мен той имаше предвид освен теглото, че има и по-големи загуби, което си е факт. На нен лично размислите ми се сториха логични

Sent from my iPhone using Tapatalk

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Top Gun Maverick » 24 Яну 2016, 19:58

Taruno написа:Само едно ще кажа на горния колега 335d никога няма да е по-бавно от 330d ако ще и 150кг отгоре да набиеш -разликата между xdrive и без е ~75кг та половината от размислите са напразни

Ако искаш потърси сухи статистики, потърси на клипчета или каквото решиш за доускорението след определени километри на едното, на другото и пак ми пиши за половината ми напразни разсъждения. Ако сегашния Х-драйв беше толкова ефективен, то и при бензинките щяха да го предпочитат и при 330д, а работата хич не е така.
Замисли се ако искаш и защо при Е9Х нямаше ИЗОБЩО Х-драйв на 335д.
При Ф30 335д ще изостава малко, понякога пренебрежимо малко спрямо 330д, но в никакъв случай няма да го бие на доускорение, а и аз не наблегнах на това, което е една малка част от написаното, а не както казваш ти - половината. Просто отговорих защо при слагането на Х-драйв се разваля колата както бе написал един колега по-горе. Просто с тая система се губи част от динамиката след 60, което е безспорно. Най-големия пример е при 535д Ф10, че 299 коня двигател, който е по-стария, само на задно направо разпаря 313-то коня на Х-драйва. :yes:
Пак наблягам на това в поста ми - губи се динамика с Х-драйв , колкото повече се отдалечаваш от 0 км, толкова повече динамика се губи, качва се разход и се оскъпява колата.
За предимствата вече написах в горния пост.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Koliu » 24 Яну 2016, 22:18

Мале,мале засра се темата... какви доускорения, какви килограми, какви загуби на мощност-точно на 1% от купувачите на 335xd им дреме-едва ли автора ще ходи по гонки. Ясно е като бял ден, че на мотор с 620 върт.момент и пик още от 1200 об.м. е много по-добре х-драйв. Друго всичко са излишни разсъждения.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от BorislavB » 24 Яну 2016, 23:29

аз също виждам логика в мнението на колегата, все пак всяко нещи си има плюсове и минуси.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Koliu » 25 Яну 2016, 9:47

Колеги айде стига с тия фанатизми. На М3 и М5 докато си на писта сигурно има минуси. На 335 дизел по бг пътищата е абсолютен плюс. Меко казано е смешно да пишете, че х-драйв разваля хубавата кола.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Покупка на 435d xDrive Gran Coupe

Мнение от Leon » 25 Яну 2016, 11:04

Koliu написа:Мале,мале засра се темата... какви доускорения, какви килограми, какви загуби на мощност-точно на 1% от купувачите на 335xd им дреме-едва ли автора ще ходи по гонки. Ясно е като бял ден, че на мотор с 620 върт.момент и пик още от 1200 об.м. е много по-добре х-драйв. Друго всичко са излишни разсъждения.

Тук съм съгласен - по-дбре е. Не знам защо някой, който го е страх от 600нм ще си купува такава кола, защото тя пак върви брутално, но това е друга тема. Няма какво повече да цапаме темата на колегата. За мен Х-драйва разваля поведението на БМВ, но щом не се предлага този мотор само на задно, няма какво повече да коментираме.
Never mistake motion for action...

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook