Блудният син се завърна ... 435и

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10391
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от Leon » 24 Мар 2015, 16:19

Чудно завръщане! :yes: Цвета е номер едно, за мотора няма какво да коментираме.
Never mistake motion for action...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от Gqbriel » 24 Мар 2015, 16:44

GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...

Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо :lol: ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от AlibiTu » 24 Мар 2015, 20:53

Gqbriel написа:
GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...

Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо :lol: ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията


Това едва ли ще го направя, защото съм доволен от скоростната кутия. Обаче един М-Перформънс Кит мисля да сложа преди да се прибера лятото на почивка :)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от Gqbriel » 24 Мар 2015, 21:54

AlibiTu написа:
Gqbriel написа:
GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...

Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо :lol: ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията


Това едва ли ще го направя, защото съм доволен от скоростната кутия. Обаче един М-Перформънс Кит мисля да сложа преди да се прибера лятото на почивка :)


Незнам,нямам досег до 335,но доста изчетох по темата,хората са дооста доволни ..
А КиТ - а в какво се изразява


Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от AlibiTu » 25 Мар 2015, 11:21

Gqbriel написа:...

Незнам,нямам досег до 335,но доста изчетох по темата,хората са дооста доволни ..
А КиТ - а в какво се изразява


Контролен блок, който оптимизира работата на турбото. Сток 435и работи на 0,5 бара, а с Перформанс-Кит-а работи на 0.8 бара. Мощността се увеличава от 306 на 340 коня. Разликата от 0-200 км/ч е около 50 метра :)

Освен това получаваш нова кутия за въздушния филър и нов капак на двигателя + малко табелки ... чай шукарие :mhihi:

А да не забравяме и най-важното ... Гаранцията си се запазва!!! :)

Изображение
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от Indiana » 25 Мар 2015, 12:16

Gqbriel написа:
GaD написа:Честито!
Един съвет за най-добро ускорение сменяйте преди 6к.. някъде около 5800...

Или направо да слага Alpina B3 TCU Flash на кутията и ще излита още по-бързо :lol: ,жалко ,че няма за 330 н52...но 335 се променя доста кутията


Ф32-ките са с 8-степенен автомат, едва ли ще можеш да сложиш Alpina B3 TCU

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от GaD » 26 Мар 2015, 10:02

Софтуера на кутията не се пипа. От него не зависи нищо. Проблема е, че при N55 с едната турбина повече залагат на въртящ момент в средните и реално във високите няма никой. Абсолютно безсмислено е да се "цеди" колата до 7к оборота. Ако искате да е по-бърза се сменя на около 5500-5800.

Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.

Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 657
Регистриран на: 9.06.2008

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от Koliu » 26 Мар 2015, 11:13

GaD написа:Софтуера на кутията не се пипа. От него не зависи нищо. Проблема е, че при N55 с едната турбина повече залагат на въртящ момент в средните и реално във високите няма никой. Абсолютно безсмислено е да се "цеди" колата до 7к оборота. Ако искате да е по-бърза се сменя на около 5500-5800.

Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.

Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...

Колега,
просто искам да те поздравя за компетентното менение! Жалко ,че няма повече такива във форума...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от TurboDieselComby » 26 Мар 2015, 13:03

Честито Колега!

Много хубав цвят! От къде ли ми е познат :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от AlibiTu » 26 Мар 2015, 21:47

GaD написа:Софтуера на кутията не се пипа. От него не зависи нищо. Проблема е, че при N55 с едната турбина повече залагат на въртящ момент в средните и реално във високите няма никой. Абсолютно безсмислено е да се "цеди" колата до 7к оборота. Ако искате да е по-бърза се сменя на около 5500-5800.

Перформънс кита за съжаление не оправя високите. Напротив, слага още повече въртящ момент в ниските и средните и става още по "дизелова"... Още повече за тези пари може съвсем спокойно да се вземе хубав ремап на доста известни фирми, който биха вдигнали мощността до около 360-370 коня. Като плюса при тях е, че са реално не откриваеми при сервиз.

Общо взето единствения вариант за силни високи са смяна на турбина + къстом софт, даун пайп и чардж пайп... Тогава отиваме на 400-500 коня на гумите и силни високи...

`^
Да, прав си. Но хубав ремап на известните фирми е доста повече като пари от МПерформънс Кита и за малкото повече мощност не си заслужава (поне според мен). JB4 е интересен вариант на много прилична цена. Тук проблемът ми е гаранцията. Иначе из форумите пишат доста суперлативи за тях.

Относно смяна на турбо и т.н. ... ще има проблеми с техническия преглед (German style) :mhihi: ... + ако ще се търси мощност от 400+ ... най-добре е да се ъпгрейдне цялата кола .. т.е. продава се и се купува М4 :D
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от AlibiTu » 26 Мар 2015, 21:49

TurboDieselComby написа:Честито Колега!

Много хубав цвят! От къде ли ми е познат :D


Мерси! А за боята ... обичам да казвам, че нося цвят на този свят :)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1631
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F90 M5

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от vesko06 » 30 Мар 2015, 9:01

JB4 Stage 2 си е идеален за 335и.Почти го бях взел, но се отказах, защото като се замислих - тези 306 к.с са ми достатъчни. Plug&Play си е, т.е отиваш на сервиз - махаш го. Излизаш от сервиза - слагаш си го пак. PPE - при тях е към ту 1000 евра, което си е в цената на M-Performance-a :) Генерация може да смениш - гаранцията ти важи. Там има избор голям. Даунпайп - пада гаранцията при смяна. :)
П.С Ето видео към моето - https://youtu.be/ITaev3PcZao

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от AlibiTu » 30 Мар 2015, 12:20

vesko06 написа:JB4 Stage 2 си е идеален за 335и.Почти го бях взел, но се отказах, защото като се замислих - тези 306 к.с са ми достатъчни. Plug&Play си е, т.е отиваш на сервиз - махаш го. Излизаш от сервиза - слагаш си го пак. PPE - при тях е към ту 1000 евра, което си е в цената на M-Performance-a :) Генерация може да смениш - гаранцията ти важи. Там има избор голям. Даунпайп - пада гаранцията при смяна. :)
П.С Ето видео към моето - https://youtu.be/ITaev3PcZao


Следващата седмица ще летя до САЩ и може да си го взема директно от там. Ако не разглобяват и разглеждат в сервиза даже няма да разберат, че е монтирано устройството. (Примерно само за смяна на масло). Единствено може да те "хванат", ако се прецака двигателя и решат да прочетата записаната информация на бууста (уж сток 0.5, а в хисторито 0.8-0.9 :D ) ... но и това е много малко вероятно + понеже JB4 е пиджибек се чудя дали инфото за бууста което записва колата не си остава 0.5 :confused: . Иначе точно за даунпайпа говорих, че пада гаранцията.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

т-т-т-тузар
Аватар
Мнения: 3389
Регистриран на: 6.01.2004

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от GaD » 30 Мар 2015, 14:18

Имаш ли място за още един :lol: :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 23.09.2012

Re: Блудният син се завърна ... 435и

Мнение от gorandosev » 30 Мар 2015, 16:45

Колеги, някой в София слагал ли е JB4 на 328и? четох в един американски форум, че разликата е била прекалено малко и не си заслужава.

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook