Некой съображения

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Некой съображения

Мнение от stankata777 » 05 Мар 2014, 17:15

Бейсик сервиза включва само масла и филтри до 100к км,този с накладките се доплаща по-сериозно.Аз все още съм с оригиналните накладките на 23к км(е71) и предните просвирват периодично,когато са мокри,но не винаги. :roll:
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Некой съображения

Мнение от TurboDieselComby » 05 Мар 2014, 19:33

Мойте май не съм ги чувал да свирят. Вие с тези темпове ще смените накладки когато вече не сте в гаранция.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Некой съображения

Мнение от stocky » 09 Мар 2014, 19:35

stankata777 написа:Бейсик сервиза включва само масла и филтри до 100к км,този с накладките се доплаща по-сериозно.Аз все още съм с оригиналните накладките на 23к км(е71) и предните просвирват периодично,когато са мокри,но не винаги. :roll:

Basic Service Inclusive включва и спирачна течност и антифриз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Некой съображения

Мнение от TurboDieselComby » 15 Мар 2014, 23:16

След изминати 4500 км с новите накладки, мога да кажа че нямам никакви забележки.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 2.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 Sport Line
Мечтае да кара: 458 Italia

Re: Некой съображения

Мнение от Jorata » 24 Мар 2014, 13:09

Те мойте свиреха още миналото лято. Вече съм на 28 000км, след година возене.
VICTORIA CONCORDIA CRESCIT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Некой съображения

Мнение от TurboDieselComby » 27 Мар 2014, 8:30

Някой има ли идея тази прозрачната джунджурия на огледалото отдолу за какво е?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: Некой съображения

Мнение от tosh » 27 Мар 2014, 9:06

Това ти е светодиодчето на алармата ;)
Ако напишеш alarm в търсачката на owner's manual в idrive контролера, ще ти излезе информация за това как и кога мига.
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Некой съображения

Мнение от TurboDieselComby » 27 Мар 2014, 18:59

вярно че беше към алармата, но нещо го бях позабравил. Някак си ми е твърде масивно за един светодиод, и точно там да го шибнат в зрителната област...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 436
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI

Re: Некой съображения

Мнение от tosh » 27 Мар 2014, 21:32

Прав си, масивничък е..... Можеше и нещо по дребно и дискретно да сложат.
ИзображениеИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 2.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 Sport Line
Мечтае да кара: 458 Italia

Re: Некой съображения

Мнение от Jorata » 28 Мар 2014, 10:10

Аз пък си мислех, че освен светодиод е и някакъв сензор за светлина или нещо подобно. :oops:
VICTORIA CONCORDIA CRESCIT

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: Некой съображения

Мнение от TurboDieselComby » 13 Апр 2014, 11:45

Добре че съм с рън флет гуми - за втори път за 4 месеца ми спада задна дясна гума. Рапидка под ъгъл в зимната около Коледа, а сега пирон в летната. Това което обаче ми се стори странно сега, е че системата за контрол на налягането реагира доста хаотично. От напомпана на 2.7 атм ми свирна и измерих 1.9 в сряда, а снощи като ми свирна измерих само 0.9 атм от 2.7 пак. И не благоволи да ми каже коя гума е проблемната. Зимата в първия момент пак писна за проблем без да уточни в коя гума, но като по-карах към 10 км и си призна.

Имали някаква логика или просто тези системи не са от най-прецизните. По старите системи с датчиците във вентилите, май са по-прецизни но пък лесно дават фира (нямам впредвид на BMW).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 11.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: f80 M3 Competition Package
Мечтае да кара: M6 GC

Re: Некой съображения

Мнение от stasko5 » 13 Апр 2014, 14:24

Тази система също е доста стара, на е60-то ми беше същата и на същия принцип доколкото знам. Идеята е, че тя хваща разлика във въртежа на някоя гума и реагира. При рънфлаг гумите ако си карал предимно градско със спуканата гума, много трудно ще се усети тъй като реално гумата си се държи почти като здрава при скорости до 40-50 км. Аз съм имал случай с не рънфлат гуми дори разлика от 0.3 атмосфери се усеща, но и гумата е видимо по-мека. При рънфлат и при мен чак на около 1.2 светкаше, но реално гумата външно не изглеждаше спукана дори при лек въртеж (то това е и идеята на рънфлата).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10391
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Некой съображения

Мнение от Leon » 14 Апр 2014, 8:21

От рънфлета е, просто не спадат и не им се променя диаметъра. При мен с обикновените гуми реагира мигновено. Честно казано не знам да има трета серия с датчици на вентилите. Май и пета няма, всъщност.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Некой съображения

Мнение от stankata777 » 14 Апр 2014, 9:22

Всички "американки" са с датчици във вентилите.Твоята щом няма явно е произведена 2005-2006год,янките приеха задължителен закон за тези датчици някъде 2004-2005год,за по-голяма сигурност на пътя.Доказано е,че при АБС системата за ниско налягане може да ти спаднат едновременно и 4 гуми до под минимума без да има сигнализация... :D
В Европа по спомени,датчици във вентилите имаше при Е65,но може и да бъркам.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 2.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 Sport Line
Мечтае да кара: 458 Italia

Re: Некой съображения

Мнение от Jorata » 14 Апр 2014, 9:51

И аз го забелязах това още миналото лято. 2 пъти рапидки.... Единия път обаче я хванах още преди да потегля на паркинга и като се качих писнА.
VICTORIA CONCORDIA CRESCIT

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook