Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, Ф3х-ските имат ли компресор за помпане на гумите или някакъв кит подобен, може ли някой да го снима?
Re: Бързи въпроси и отговори
Airdust написа:Колеги, Ф3х-ските имат ли компресор за помпане на гумите или някакъв кит подобен, може ли някой да го снима?
Случайно намерих една снимка, ако ти върши работа..
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Бързи въпроси и отговори
Indiana написа:Airdust написа:Колеги, Ф3х-ските имат ли компресор за помпане на гумите или някакъв кит подобен, може ли някой да го снима?
Случайно намерих една снимка, ако ти върши работа..
Благодаря
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
Този от снимката е Алиекспрес версията, има ги и в olx. Моят тъст си купи такъв и не е лош, върши си работата, но не е произведен от или за БМВ.
А това е оригиналният номер: 71102333674, напиши го в Гугъл и ще се ориентираш, цената му е 231лв в БГ представителствата.
А относно предишния въпрос за sport+, моята талига е ръчка, така че не знам дали го има това с 8-ма предавка. Пиша го, за да не помисли колегата, че нещи го игнорирам/е.
А това е оригиналният номер: 71102333674, напиши го в Гугъл и ще се ориентираш, цената му е 231лв в БГ представителствата.
А относно предишния въпрос за sport+, моята талига е ръчка, така че не знам дали го има това с 8-ма предавка. Пиша го, за да не помисли колегата, че нещи го игнорирам/е.
Re: Бързи въпроси и отговори
PeReZ написа:Този от снимката е Алиекспрес версията, има ги и в olx. Моят тъст си купи такъв и не е лош, върши си работата, но не е произведен от или за БМВ.
А това е оригиналният номер: 71102333674, напиши го в Гугъл и ще се ориентираш, цената му е 231лв в БГ представителствата.
А относно предишния въпрос за sport+, моята талига е ръчка, така че не знам дали го има това с 8-ма предавка. Пиша го, за да не помисли колегата, че нещи го игнорирам/е.
Кое било от Али-то?
- PeReZ
- старши ентусиаст
- Мнения: 1573
- Регистриран на: 5.11.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Бързи въпроси и отговори
Извинявай, ако си се засегнал, малко категорично го написах, а беше по-скоро предположение, просто ми заприлича на този:
https://audibg.com/forum/index.php?/top ... nt-2948645
https://www.olx.bg/ad/bmw-originalni-ko ... 6nday.html
а не бях проверил, че 71106850380 изглежда точно така, а гледах 71106792688, при който бутонът е отстрани, не горе, и по инерция реших, че това е разликата.
Извинявай, че ти обидих компресора.
https://audibg.com/forum/index.php?/top ... nt-2948645
https://www.olx.bg/ad/bmw-originalni-ko ... 6nday.html
а не бях проверил, че 71106850380 изглежда точно така, а гледах 71106792688, при който бутонът е отстрани, не горе, и по инерция реших, че това е разликата.
Извинявай, че ти обидих компресора.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Бързи въпроси и отговори
Компресорът не се е обидил, а по-скоро подвеждаш колегите с прибързани заключения
Относно това, че има ментета на пазара - изглежда трябва да се има предвид
Относно това, че има ментета на пазара - изглежда трябва да се има предвид
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Бързи въпроси и отговори
Аз си купих от същия човек комресор с пяна за 60лв и съм много доволен. Оригинални са!
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Бързи въпроси и отговори
Една огромна част от тези компресори се "придобиват" при транспорта на автомобили от нормалните страни... В случая нищо чудно в понеделник да си купя моя
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, някой може ли да сподели Х драйва нон стоп ли е зацепен или, когато караш по магистрала над определена скорост се изключва.
Аз съм на 99%, че никога не се изключва и е нон стоп активен но спорих с един познат по въпроса и според него се изключва та се замислих...
Аз съм на 99%, че никога не се изключва и е нон стоп активен но спорих с един познат по въпроса и според него се изключва та се замислих...
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1244
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: Бързи въпроси и отговори
По спомен над 180 км/ч колата минава на чисто задно. В нормални условия си пърпориш 40/60.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колко е мин. офсет ЕТ за F30 ? Ще имам ли проблем с джанта ЕТ 32 7,5 цола ?
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, колеги!
Започнал съм да се оглеждам за F30 LCI и по-конкретно за 325d, което да е с B47. За съжаление не намирам много информация за поддръжката и надежността на този мотор, защото не е особено разпространен. Притеснява ме основно фактът, че моторът е с две турбини.
Някой има ли впечатления за точно тази конфигурация и заслужава ли си като цяло закупуването на автомобил с този мотор? Има ли други проблеми от които да се притеснявам и някакви по-специфични проблеми? Също така до колкото разбирам този мотор е с уж подобрено устройство на веригата и на теория би трябвало да се сменя по-лесно и да не е така проблемна както при N47 или N57.
Другият ми вариант е 330d, което най-вероятно няма да е LCI и там си знам, че веригата е добре да се смени на около 180 000 - 200 000км. пробег, но все ми се иска да взема по-нов автомобил.
Ако някой от по-запознатите изрази мнение ще бъда много благодарен!
Поздрави!
Започнал съм да се оглеждам за F30 LCI и по-конкретно за 325d, което да е с B47. За съжаление не намирам много информация за поддръжката и надежността на този мотор, защото не е особено разпространен. Притеснява ме основно фактът, че моторът е с две турбини.
Някой има ли впечатления за точно тази конфигурация и заслужава ли си като цяло закупуването на автомобил с този мотор? Има ли други проблеми от които да се притеснявам и някакви по-специфични проблеми? Също така до колкото разбирам този мотор е с уж подобрено устройство на веригата и на теория би трябвало да се сменя по-лесно и да не е така проблемна както при N47 или N57.
Другият ми вариант е 330d, което най-вероятно няма да е LCI и там си знам, че веригата е добре да се смени на около 180 000 - 200 000км. пробег, но все ми се иска да взема по-нов автомобил.
Ако някой от по-запознатите изрази мнение ще бъда много благодарен!
Поздрави!
- Airdust
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: F32 420XD
- Мечтае да кара: Тротинетка Lime
Re: Бързи въпроси и отговори
raltz95 написа:Здравейте, колеги!
Започнал съм да се оглеждам за F30 LCI и по-конкретно за 325d, което да е с B47. За съжаление не намирам много информация за поддръжката и надежността на този мотор, защото не е особено разпространен. Притеснява ме основно фактът, че моторът е с две турбини.
Някой има ли впечатления за точно тази конфигурация и заслужава ли си като цяло закупуването на автомобил с този мотор? Има ли други проблеми от които да се притеснявам и някакви по-специфични проблеми? Също така до колкото разбирам този мотор е с уж подобрено устройство на веригата и на теория би трябвало да се сменя по-лесно и да не е така проблемна както при N47 или N57.
Другият ми вариант е 330d, което най-вероятно няма да е LCI и там си знам, че веригата е добре да се смени на около 180 000 - 200 000км. пробег, но все ми се иска да взема по-нов автомобил.
Ако някой от по-запознатите изрази мнение ще бъда много благодарен!
Поздрави!
Ако трябва да бъда честен, по-хубаво от 6-така - НЯМА.
Аз взех 4 цилиндрово , като преди това бях с 330d и се усеща огромна разлика
Друг основен проблем е, че всеки е чул от някъде нещо и се почват едни митове и легенди. В такъв случай не можеш да има акуратно мнение, разбиранията и вижданията на всички са различни спрямо джоба.
Давам пример, казаха ми и то от няколко места, че 3.0d на F сериите бил проблемен и по-конкретно коляновият вал. Дали е така , дали не е , нямам идея.
Кеф цена няма.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Бързи въпроси и отговори
Много добър мотор за 3ка, според мен, обаче са рядкост и няма да имаш толкова голям избор на кола при покупката. 6 цил наистина звучи по-добре и като ги сравниш работи по-мазно,но си е тежък и се усеща в завоите. По-добър избор е за комби, което се товари. Също и харчи повече градско. От друга страна много бързо достига работна температура заради двата цилиндъра отгоре.
Фейслифтовата кола ще е с лед фарове и по-готини стопове, което дава по-съвременна визия.
Фейслифтовата кола ще е с лед фарове и по-готини стопове, което дава по-съвременна визия.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани