B58 vs N55

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София
Кара: Е39

Re: B58 vs N55

Мнение от madafaka_donkele » 10 Сеп 2019, 15:07

msi200 написа:
Според мен, ако се сменя редовно маслото и се пази двигателя когато е студен и горещ, няма да има проблеми.


Пак не е гаранция. Зачетох се днес из чуждите форуми, има хора на 40к км хвърлят мотор. Една от техните теории е, че никой не разработва тези мотори, както си е предписано от БМВ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1467
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F30 335i

Re: B58 vs N55

Мнение от PeReZ » 10 Сеп 2019, 15:28

А с дизели няма такива хора, така ли смяташ?
Също, смяташ, че е нямало такива хора с Е39, когато е бил актуален модел? Имало е.
Или ти говориш по принцип за новите автомобили? Да, със сигурност са по-трошливи. Всеки модел има някой по-здрав предшественик, ако върнем лентата, но това е положението с почти всичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1635
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 335i

Re: B58 vs N55

Мнение от boris » 10 Сеп 2019, 15:55

madafaka_donkele написа:Интернет разбира се. Щом, като тръгна само да пиша n55 rod bearings и ми предлага неща, като failure, noise, replacement и т.н. значи не е толкова частен случай.
Изображение



Уникален довод :lol: :lol:
rod.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1757
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: B58 vs N55

Мнение от Nickelback » 10 Сеп 2019, 18:23

Така случайно се зачетох из темата, та ми стана интересно...
Биелните лагери са един от най-малките проблеми на един мАтор, предвид възможностите за тунинг, които предлага N5x в частност. Та не знам какво се хващате за лагерите, като че е нещо "олеле майко" :dunno: Дори си е направо задължително да се сменят дори при леко засилване, може да поразсъждаваме защо :dunno:
Няма как да сравняваш дизел с бензин на тема биелни лагери :) Накратко казано лагерите не определят кой мотор е по-трошлив или някакви подобни глупости :)
Има къде-къде по парадоксални неща по тия двигатели, от които "боли" много повече и е редно да им се обърне внимание :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 6.05.2019
Пол: Мъж
Кара: F30 n55
Мечтае да кара: F80 M3
Детайли за колата: Bootmod3 stage2 cts turbo intake vrsf chargepipe downpipe fmic intercooler dinan muffler

Re: B58 vs N55

Мнение от Yokata » 11 Сеп 2019, 10:58

Карах около 10 години дизел и направо ме е яд колко много съм изпуснал.И изобщо не ме интересува колко са здрави и икономични.Като почнат да звучат като бензиновите и да се развъртат до 7к ще си помисля да си взема пак.https://www.youtube.com/watch?v=_gijyu_tMTw end of story...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 787
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: B58 vs N55

Мнение от msi200 » 11 Сеп 2019, 14:28

Относно здравината - N55 засега ми е на 10 хиляди км с 2 смени на масло и няма ядове :mhihi: :mhihi:
А биелни лагери се сменят и не е скъпо, само че пак твърдя, че проблемите идват от мунинг, а не от мотора.
I love the sound of V8 in the morning...

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3851
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: B58 vs N55

Мнение от zAcK » 25 Окт 2019, 11:08

Привет. Някой вече има ли опит и информация как се държи B58 от гледна точка надеждност и какви са му проблемите :bchug:
Като следващ автомобил си представям нещо с точно този двигател. В bimmerpost чета доста теми, че яко ги тормозят и държат двигателите,
като има такива, които нямат никакви проблеми дори след 150000+ километра, което звучи доста добре :driving:
Да не се окаже, че след толкова години доминация на печките, BMW пак са направили читав бензинов двигател,
за последна радост на всички нас, преди ерата на самоходните тролеи :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София
Кара: Е39

Re: B58 vs N55

Мнение от madafaka_donkele » 25 Окт 2019, 11:34

Виж в youtube Papadakis racing. B58 стоков блок със стоков колянов вал го гласи за 1000 коня т.е. само с бутала и биели. Неговия В58 е closed deck блок, но не знам дали всички В58 са така.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61/535d/08' - e34/520i/93'
Мечтае да кара: e28/f90

Re: B58 vs N55

Мнение от datchko » 25 Окт 2019, 13:02

madafaka_donkele написа:Виж в youtube Papadakis racing. B58 стоков блок със стоков колянов вал го гласи за 1000 коня т.е. само с бутала и биели. Неговия В58 е closed deck блок, но не знам дали всички В58 са така.

B58 е с closed-deck блок. Това му дава доста стабилна преднина за тунинг преди по-старите двигатели, които са semi open deck

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3851
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Re: B58 vs N55

Мнение от zAcK » 25 Окт 2019, 13:11

madafaka_donkele написа:Виж в youtube Papadakis racing. B58 стоков блок със стоков колянов вал го гласи за 1000 коня
т.е. само с бутала и биели. Неговия В58 е closed deck блок, но не знам дали всички В58 са така.



Ще прегледам. Колкото до дизайна, B58 са с Closed Deck, да.
Иначе има доста промени в какво ли не по тоя двигател :mhihi: Тоя клип е много приятен, както и самия двигател. Май ще се окаже много добър :bchug:
Направо си представям някоя 540i с М-пакет от Германия Premium selection, дето никой не се е гаврил с нея какъв кеф ще е :lalala:


Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 770
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: B58 vs N55

Мнение от bscsystem » 31 Окт 2019, 15:55

Моторите са повече от това, което може да се иска от тях. Супер здрави и надеждни, според много ревюта и изминати километри. С едно търсене в гугъл може да откриеш информация и сравнения през годините.

Н55 С55 Н58 Имат разлики, но трябва да изпаднеш в много детайли да разбереш къде са и не мисля, че крайния потребител трябва да го интересуват такива неща.

От тоя клип може да проследиш Н55 и С55 - https://www.youtube.com/watch?v=Ff1ZbLL-wyA

B58 е наследник на тоя мотор и не е много далеч от тях.

Н54 има ковани това и онова, но пак казвам, не мисля, че крайния потребител трябва да го интересуват такива подробности. Въпроса ти по-скоро е свързан с периферията на колите, които са оборудвани с тези мотори. Там разлики има и при всеки е различно (е92, М3/4, 440и и т.н.)

Н54 вече е в историята и не трябва да е тема на разговор тук. Много хора изглежда, че са привлечени от идеята да тунинговаш здраво н54, защото нещо му е било ковано, но от н55 нагоре има ужасно много детайли, които са далеч за предпочитане пред кован вал.

Ето и коментар от twisted tunning в инстаграм

"N54 and N55 both do not last above 700-750whp on stock internals, period. N54 and N55 both have the same internals minus the crank. N55 being cast and N54 being forged. Neither have enough crank failures to say one is better than the other. Realistically, both engines should be upgraded internally beyond 650-700whp if you want any kind of longevity out of them"
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 163 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

E92 N55 335i m-sport

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: B58 vs N55

Мнение от Deyan Velev » 16 Дек 2019, 22:01

Здравейте , обмислям покупка на кола с н55 , изминало е известно време от началото на темата ... ще помоля хора с реален опит с мотора да споделят за проблеми / подобрения /обслужване , и как се държи колата след проминат пробег .
Нека колега с мнения "чух от приятел и тн " да се въздържат .
Ще е полезно и колегите с Б58 да драснат по 2-3 реда , трябва да са изминали вече не малко километри с усмивка :) :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3563
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 535i

Re: B58 vs N55

Мнение от adovet » 16 Дек 2019, 22:14

Аз до сега съм минал около 30 000км. и проблеми никакви. Разход на масло около 500-700мл. на 10к.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: B58 vs N55

Мнение от Deyan Velev » 17 Дек 2019, 11:21

Благодаря , точно такива коментари са полезни :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 22.04.2009
Местоположение: Варна
Кара: M57, N52
Мечтае да кара: червено bmw

Re: B58 vs N55

Мнение от tintirimintiri » 18 Дек 2019, 2:01

adovet написа:Аз до сега съм минал около 30 000км. и проблеми никакви. Разход на масло около 500-700мл. на 10к.

Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk

А на колко километра е ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook