B58 vs N55

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София
Кара: Е39

Re: B58 vs N55

Мнение от madafaka_donkele » 10 Сеп 2019, 15:07

msi200 написа:
Според мен, ако се сменя редовно маслото и се пази двигателя когато е студен и горещ, няма да има проблеми.


Пак не е гаранция. Зачетох се днес из чуждите форуми, има хора на 40к км хвърлят мотор. Една от техните теории е, че никой не разработва тези мотори, както си е предписано от БМВ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1449
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F30 335i

Re: B58 vs N55

Мнение от PeReZ » 10 Сеп 2019, 15:28

А с дизели няма такива хора, така ли смяташ?
Също, смяташ, че е нямало такива хора с Е39, когато е бил актуален модел? Имало е.
Или ти говориш по принцип за новите автомобили? Да, със сигурност са по-трошливи. Всеки модел има някой по-здрав предшественик, ако върнем лентата, но това е положението с почти всичко.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1571
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 335i

Re: B58 vs N55

Мнение от boris » 10 Сеп 2019, 15:55

madafaka_donkele написа:Интернет разбира се. Щом, като тръгна само да пиша n55 rod bearings и ми предлага неща, като failure, noise, replacement и т.н. значи не е толкова частен случай.
Изображение



Уникален довод :lol: :lol:
rod.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1736
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери

Re: B58 vs N55

Мнение от Nickelback » 10 Сеп 2019, 18:23

Така случайно се зачетох из темата, та ми стана интересно...
Биелните лагери са един от най-малките проблеми на един мАтор, предвид възможностите за тунинг, които предлага N5x в частност. Та не знам какво се хващате за лагерите, като че е нещо "олеле майко" :dunno: Дори си е направо задължително да се сменят дори при леко засилване, може да поразсъждаваме защо :dunno:
Няма как да сравняваш дизел с бензин на тема биелни лагери :) Накратко казано лагерите не определят кой мотор е по-трошлив или някакви подобни глупости :)
Има къде-къде по парадоксални неща по тия двигатели, от които "боли" много повече и е редно да им се обърне внимание :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.05.2019
Пол: Мъж
Кара: F30 n55
Мечтае да кара: F80 M3
Детайли за колата: Bootmod3 stage2 cts turbo intake vrsf chargepipe downpipe fmic intercooler

Re: B58 vs N55

Мнение от Yokata » 11 Сеп 2019, 10:58

Карах около 10 години дизел и направо ме е яд колко много съм изпуснал.И изобщо не ме интересува колко са здрави и икономични.Като почнат да звучат като бензиновите и да се развъртат до 7к ще си помисля да си взема пак.https://www.youtube.com/watch?v=_gijyu_tMTw end of story...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 765
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: B58 vs N55

Мнение от msi200 » 11 Сеп 2019, 14:28

Относно здравината - N55 засега ми е на 10 хиляди км с 2 смени на масло и няма ядове :mhihi: :mhihi:
А биелни лагери се сменят и не е скъпо, само че пак твърдя, че проблемите идват от мунинг, а не от мотора.
I love the sound of V8 in the morning...

Предишна

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook