нов в клуба :)
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: нов в клуба :)
Аз ще кажа само едно, един простак си е простак, независимо дали в БМВ, Мецан или Тойота..
Заради тъпия манталитет няма как да карам скучна кола. Това е
330д си е прекрасен автомобил за ежедневно каране.
Заради тъпия манталитет няма как да карам скучна кола. Това е
330д си е прекрасен автомобил за ежедневно каране.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
Момчета,
очарован съм от разхода на гориво на автомобила. Пътят е София-Добрич през Варна - северният път. "Магистралното" ( в кавички, че не знам дали това може да се нарече магистрала ) каране го знаете - не е много дълго и особено при тези ремонти на "Хемус".
За пръв път карам що годе бърз автомобил и толкова икономичен.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- fallenfbsd
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: нов в клуба :)
колега карай по-спокойно...този път е с около час, час и половина по-дълъг нормално и на места 140-160 както си се движил не са безопасни скорости.
съа здраве!
съа здраве!
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
fallenfbsd написа:колега карай по-спокойно...този път е с около час, час и половина по-дълъг нормално и на места 140-160 както си се движил не са безопасни скорости.
съа здраве!
Напълно съм съгласен, колега. Така се получи, рядко си го позволявам. Реших да споделя, че опитът ми показва, че при подобно каране разходът на гориво трудно може да бъде под 10л/100км. С тези параметри на двигателя колата ти позволява да имаш разход на гориво, извънградско, на 6.5, което за мен е впечатляващо и то без да си "бабичка".
Другото, което ми прави впечатление е, че автопилотът не е по-икономичният вариант . Направих си експеримент с/без автопилот, магистрално каране. Еднаква средна скорост за сходна дистанция. Установих, че с ръчно управление разходът на гориво ми е с половин литър по-малко. Естествено средната скорост е еднаква, като автопилотът я държи постоянно, докато на ръчна си позволявам да вдигна скоростта над средната, но в последствие да е по-малка от средната. Като резултатът време/разстояние е еднакъв.
- fallenfbsd
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: нов в клуба :)
Определено е икономична. За автопилота си прав, опитен шофьор винаги ще прави по-малък разход, отделно щадиш и колата (спирачки, интерция), но пък понякога докато си пиеш кафето бива да те отмени за малко.
Имаш ли я снимана в някоя тема машината?
Гледам си писал мощна японка си карал - Лексус? Как намираш поведението на едната спрямо другата като управление, стабилност и т.н.?
Имаш ли я снимана в някоя тема машината?
Гледам си писал мощна японка си карал - Лексус? Как намираш поведението на едната спрямо другата като управление, стабилност и т.н.?
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
fallenfbsd написа:Определено е икономична. За автопилота си прав, опитен шофьор винаги ще прави по-малък разход, отделно щадиш и колата (спирачки, интерция), но пък понякога докато си пиеш кафето бива да те отмени за малко.
Имаш ли я снимана в някоя тема машината?
Гледам си писал мощна японка си карал - Лексус? Как намираш поведението на едната спрямо другата като управление, стабилност и т.н.?
Определено контролът за дистанция обича да смачква спирачката. Според мен от него разходът се вдига главоломно, понеже след като засече автомобил пред себе си той си достига дистанцията, която съм му задал и след това спира все едно ще се случва авария. Изравнява скоростта с автомобила отпред и след като водещия автомобил се прибере, то моя компютър смачква газта до първоначално зададената скорост В натоварен трафик ме изнервя, определено. Все едно ме вози средностатистическа жена.
Минал съм през Ево 8 и Акорд тайп R ( няма общо с тайп S ). Нямат нищо общо със сегашния автомобил. 330-ката е много лесна за каране и същевременно интересна, леко своенравна понякога и също може да бъде и много спокойна и плавна, но въпреки това достатъчно бърза. Другите са съвсем друго усещане, директен кеф без капка куртоазия, каруцарска возия, спартански интериор. Като управление 3-ката е над останалите(при нормални условия). Предното на Акорда е много специфично при големи скорости, а Евото е още по-опасно. БМВ са постигнали, поне според мен, перфектния автомобил за моите нужди, понеже предишните не ми бяха много бюджетни да ходя на работа. Сегашният автомобил ми предлага бързина, икономичност, комфорт, пространство - няма подобен ценови конкурент на японския пазар. Лексус са спряла история, замислях се за ис300, който е с подобни параметри и то хибриден, но 0-100 за около 8 секунди??? И как може въобще да постигаш 8 секунди при положение, че двигателят е 200к.с.+ на модел след 2013г. - само те си знаят.
- fallenfbsd
- Потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 3.09.2014
- Пол: Мъж
Re: нов в клуба :)
сериозни машини, добра атестация за F30ката.
жив и здрав,много безаварийни километри с кеф!
жив и здрав,много безаварийни километри с кеф!
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
Здравейте,
преди два дни ми изникна грешка с предните светлини, нещо от сорта "headlight veritcal aim control failure". Бях се набрал да ходя към ауто бавария на следващия ден, но грешката изчезна. Въпросът ми е дали това е индикация, че контролера си заминава и дали някой е имал подобен проблем?
преди два дни ми изникна грешка с предните светлини, нещо от сорта "headlight veritcal aim control failure". Бях се набрал да ходя към ауто бавария на следващия ден, но грешката изчезна. Въпросът ми е дали това е индикация, че контролера си заминава и дали някой е имал подобен проблем?
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
mfnn написа:Присветкавал ли си с къси дълги няколко пъти по бързо?
Мисля, че не съм. Грешката ми я даде при запалване. На следващото запалване я нямаше.
- Любезният лос
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 53
- Регистриран на: 1.06.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 330D
- Мечтае да кара: във въздуха
Re: нов в клуба :)
Колеги,
чудя се дали не е по-опасно да карам в зимни условия с collision warning. Просто си представям ситуацията, в която ми набие автоматично спирачки там където не трябва. Вие изключвате ли го при лоши условия?
чудя се дали не е по-опасно да карам в зимни условия с collision warning. Просто си представям ситуацията, в която ми набие автоматично спирачки там където не трябва. Вие изключвате ли го при лоши условия?
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани