Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 25.09.2015
Пол: Мъж

Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

Мнение от maxoyn » 13 Ное 2017, 19:59

b00st написа:То тва колелце е баси тъпотията, още Е36цата ми го имаше едно време, имам чувстовто, че е останало от тогава и си го слагат по навик. Не знам каква му е ползата, като имаш дигитален двузонов климатроник. Виж, за отзад е полезно решение за пътниците, един вид получаваш нещо като трета зона, защото може да си регулираш (горе-долу) и там температурата.
Возил съм се на обикновени седалки, но за мен спортните седалки и динамичния биксенон в Е92 и всяко BMW след него са абсолютно задължителните екстри, но аз имам продължителни пътувания извънградско с 92ката и там разликата е значителна в удобството :yes:



Чел съм мнения на хора, които са големи фенове на това колелце. Да можеш зимата намалиш колко топло духа от средните духалки, но да е горещо за краката примерно.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 5.01.2013

Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

Мнение от drjivago » 13 Ное 2017, 21:33

При Мерцедес стандартно не духа горещо от централните духалки, тук поне са дали избор. Няма нищо лошо в това :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

Мнение от Dextuar » 13 Ное 2017, 22:06

Много си е хубаво даже, в колата може да е 26 градуса жега при -2 външна, но да не ти духа жегата в лицето и да те приспива.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

Мнение от b00st » 14 Ное 2017, 10:16

Ми незнам, аз лично ако не искам да духа топло, просто намалям централните духалки (от другото колелце :mhihi: ) или давам надолу и нагоре да духа през климатроника. Има доста избор с климатроника само, винаги ми се е струвало объркващо да го дам на студено колелцето, като е зимата и имам чувството, че така си затруднявам климатроника щото хем вкарва студен въздух, хем се опитва да стопли отдолу и отгоре. Някакво противопоставяне се получава, което не ме кефи :mhihi:

p.s. това ми напомня как понякога просто немците овъренджинирват нещата до такова ниво в детайла, което ми напомня това за фолоу ми хоум опцията - https://youtu.be/gRwR1WH0rR8?t=65 :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10391
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

Мнение от Leon » 14 Ное 2017, 18:08

b00st написа:
stocky написа:Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Мне, на почти всички места, включително и БГ е стандартно оборудване.
Clipboard-1.jpg

Това е от ценовата листа.

Това го направиха с фейслифта и не е за всички пазари ;)
Преди фейслифта се доплащаше, при LCI за Германия и повечето страни от Западна Европа също се доплащаше. Така че да, БМВ продават скъпи голи каручки, като постоянно свалят качеството на базовото оборудване. Познават си клиентите и знаят, че като си вземат БМВ, ще се бръкнат поне 5-6-10к евро за екстри, според модела. Във високия клас и по 20-30к. Така се правят много пари, когато маркетинг-отдел ръководи автомобилна фирма.
Never mistake motion for action...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Разлика между Basic и High климатроник и други въпроси.

Мнение от b00st » 15 Ное 2017, 10:32

Leon написа:
b00st написа:
stocky написа:Доплаща ли се климатроникът в Е9* или не? Аз колко съм виждал и ти колко не си виждал е съвсем отделен разговор. При BMW винаги базовото оборудване е било бедно и всяка дреболия се доплаща.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Мне, на почти всички места, включително и БГ е стандартно оборудване.
Clipboard-1.jpg

Това е от ценовата листа.

Това го направиха с фейслифта и не е за всички пазари ;)
Преди фейслифта се доплащаше, при LCI за Германия и повечето страни от Западна Европа също се доплащаше. Така че да, БМВ продават скъпи голи каручки, като постоянно свалят качеството на базовото оборудване. Познават си клиентите и знаят, че като си вземат БМВ, ще се бръкнат поне 5-6-10к евро за екстри, според модела. Във високия клас и по 20-30к. Така се правят много пари, когато маркетинг-отдел ръководи автомобилна фирма.

То в премиум сегмента, при кой не доплащаш за екстри като поп? Повечето дето ти включват някакви пакети в цената са от типа на ново Рено Меган, Шкода Октавия с това и това бонус и някакви такива. Ама б*м ти и екстрите, като няма кола на практика :D

Предишна

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook