Моля помогнете за избора ми :)
Модератор: Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Моля помогнете за избора ми :)
X-citer написа:xerial написа:Колеги ,
дайте съвет откъде да гледам (може онлайн както и на място) и да се ориентирам най-добре за екипировка - каска, яке, протектори, ботуши, ръкавици. За какво трябва да гледам като изисквания, стандарти и т.н. решил съм че пари за екипировка няма да пестя, но все пак съм привърженик на златната среда най-добро качество на най-добрата цена
Аз си пазарувам всичко от http://www.louis.de
Огледай има интересни неща и различни ценови класове. Доставката до вратата ти е 10 евро и отнема около седмица и половина.
Супер , благодаря
Драго (БМДраго) си е купувал от http://www.fc-moto.de/ и за сега съм си харесал всичко от тях , но ще прегледам и Лойс
Надявам се скоро да се похваля
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Моля помогнете за избора ми :)
xerial написа:Похвалвам се горд собственик на Хонда ЦБР 600цц 2006
Честито, спирай да пишеш тук.
- zafirovp
- младши ентусиаст
- Мнения: 557
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и VAG
Re: Моля помогнете за избора ми :)
И аз имам няколко основни въпроса за мотори.
1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.
ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.
1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.
ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.
Re: Моля помогнете за избора ми :)
zafirovp написа:И аз имам няколко основни въпроса за мотори.
1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.
ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.
1. Като на Е36, Е46 (според т.3)
2. Не, не е вярно. При положение че средно за България се минават около 5-6000 км на сезон си прави сметка.
3. Читава пистарка около 6-10 000лв, читав екип 1-2000 лв. (Според разбитанията на "читава")
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Моля помогнете за избора ми :)
zafirovp написа:И аз имам няколко основни въпроса за мотори.
1. Скъпа ли е поддръжката и ремонтите по мотора?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. За колко пари може да си купя читава пистарка с екипировка. Говорим за много груби изчисления.
ПС: Знам, че на всичките ми въпроси може да се отговори със зависи, но искам да чуя поне какво са вашите виждания.
опит от няма и месец:
1 - принципно е като на кола по 2 за щастие има по-малко компоненти ,но няма място за компромиси
2 - Не! нищо общо моя е на 23К и изглежда като нов (поддържан е качествено)
3 - приготви си поне 8-8500 за мотор 600цц около 2005-06 + екипировка
Ако нещо друго се сетиш питай, ако мога ще ти отговоря
- VENBO
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: Моля помогнете за избора ми :)
1- Зависи от мотора
2- Има коли и по на 100 000 км приличащи на кочини /т.е. зависи от това кой как е експлоатирал/
3- Относителна работа - има пистарки и по 250сс /поне напиши колко кубика/
2- Има коли и по на 100 000 км приличащи на кочини /т.е. зависи от това кой как е експлоатирал/
3- Относителна работа - има пистарки и по 250сс /поне напиши колко кубика/
- А.Марчев
- ентусиаст
- Мнения: 1093
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Габрово
- Мечтае да кара: E60 М5 Еisenmann RACE exhaust
Re: Моля помогнете за избора ми :)
go6o_lud написа:Motofen написа:Такам сега на 23 съм карал съм преди мотор и искам да ви питам някои неща ?
1.Кажете каква е най-добрата каска за пистак ?
2.Най-добрият мотор ?
3.Най-добрата марка екипировка
Приятелю тоя е скъпичък спорт.
аз като се замисля има ли нещо евтино.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Моля помогнете за избора ми :)
zafirovp написа:И аз имам няколко основни въпроса за мотори.
1. ... ?
2. Вярно ли е, че 20000 км за мотор се равняват на 200 000 км за кола? Говорим като амортизация и тн.
3. ...
Само по втория въпрос да взема отношение. Има нещо вярно, в смисъл, че мотор на малко километри може да е тотално пребит. Но не заради изминатите километри, а по други причини... Аз бих подредил факторите за състоянието на машината по значимост така:
1. Инциденти - блъскане и падане.
2. Неадекватна и нередовна поддръжка, икономии от масла, филтри и др.
3. Некомпетентна намеса - ръчкане от махленски майстори без нужните инструменти, оборудване и информация.
4. Душманска екплоатация - прекъсвачи, прегряване, задна гума, скоростни отсечки.
5. Нормална амортизация от изминати километри.
6. Години - стареене на мотора.
Изминатите километри и години поставям на последно място. Може един мотор на да е на 2 години и на 10 000км, но да бъде със сгъната и спукана рама, покривена предница, разбити капаци на двигателя и дори - крив колянов вал, в резултат на инциденти. Иначе машините са здрави, при нормална експлоатация и редовно обслужване - без проблем правят 100 000км. и не се трошат толкова лесно.
Excellent! Steven is my name!
- Deyan Velev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 247
- Регистриран на: 2.08.2012
- Пол: Мъж
Re: Моля помогнете за избора ми :)
Здравейте колеги , трябва ми малко инфо относно диаметър на дроселите на моделите К1200 и К1300 .. Нищо не можах да намеря , дори и с чичо Гугъл
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Моля помогнете за избора ми :)
Колега тук мотористите не са особено активни, но все пак щом става дума за БМВ, заповядай: K1200- 46 mm., K1300- 46 mm.
http://onedhika.blogspot.bg/2013/01/bmw-k-1300-r.html
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006models-BMW-K1200GT.htm
http://onedhika.blogspot.bg/2013/01/bmw-k-1300-r.html
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2006models/2006models-BMW-K1200GT.htm
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Моля помогнете за избора ми :)
Ще ползвам темата на колегата.
Трябва ми помощ за избор на първи мотор за висок човек.
Високм съм тамън 200см, с дълги крака и ръце. За ориентир си премерих седалката на колелото - 110см от пътя.
R1200GS и 1250GS предпоалгам ще са ОК, но не зная дали биха били подходящи за начинаещ.
Някой може ли да помогне със съвет
Трябва ми помощ за избор на първи мотор за висок човек.
Високм съм тамън 200см, с дълги крака и ръце. За ориентир си премерих седалката на колелото - 110см от пътя.
R1200GS и 1250GS предпоалгам ще са ОК, но не зная дали биха били подходящи за начинаещ.
Някой може ли да помогне със съвет
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 758
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Моля помогнете за избора ми :)
GS ще ти точен. Това, че си начинаещ не пречи, просто внимателно докато посвикнеш с моторетката. Все пак, преди да си купил, иди да погледнеш някой, качи му се и виж дали ти е удобен и как се чувстваш като ергономия. Може някой да ти направи и една снимка отстрани...да се видиш как изглеждаш. В допълнение има многовъзможности за къстъмизация, седалки, окачвания, защитни кори, куфари и т.н.
- NiksGS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 8.07.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е83 05, К25 06
Re: Моля помогнете за избора ми :)
Рано или късно, всеки любител на двуколесните взима GS решението. Определено няма да сбъркаш. Дори и да има някой кусур, всичко се отстранява, стига да не е тотална щета. Хубав оглед на конкретния екземпляр, ще ти спести пари в последствие. Ще цитирам сервизен техник от представителство: не мога да разбера защо превъртат километражите, когато тая машина до 300k няма промяна в поведението.
Ultimate Riding Machine
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1534
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Моля помогнете за избора ми :)
Според мен ГС-а не е за 'първи' мотор! Големичък е на габарити и не е съвсем слаб като двигател... Иначе, дори моделите с висока седалка, не са с чак толкова високо ниво! Над 840-850мм се смята за високо вече...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани