Външен усилвател в Е38/Е39 (без DSP)
Модератор: Icco
4 мнения
• Страница 1 от 1
Външен усилвател в Е38/Е39 (без DSP)
Колеги, това ще е поредната тема за изкарване на сигнал за усилвател от фабричния усилвател...
Старата Е38-чка има 8361785 LOEWE усилвател, 16:9 navi, cd, telephone
Искам да сложа усилвател 4 колони + бас, 5 канален демек.
4-те канала ще отиват към "големите" говорители във вратите, 5-ят ще е за sub, като ще оставя пищялките на оригиналния усилвател
Имам следния усилвател на разположение за целта
Големия въпрос който ме мъчи е какво ще стане ако взема високоволтов сигнал от самия усилвател и го бодна в съотвения високоволтов вход в усилвателя?
Според диаграмата отдолу това е доста лесно през дясната букса.
По интересно ми е откъде мога да взема сигнал на ниско ниво (RCA), пак според диаграмата би трябвало да мога да го извадя от лявата 26-пинова букса примерно на 14 и 15?
Също така чета, че някои хора взимали съотвения сигнал от радио модула, други пък твърдят, че изхода от колоните към говорителите бил балансирам 5V и нямало проблем да се вкара директно в усилвателя (RCA)?!
Според това видео (2:55 мин) може да се вземе смело от 26-пиновата букса сигнала за задните колони пинове 1-4, но пак се ползва LOC (преобразувател високо-ниско ниво)
Има ли някой който да е пробвал така да каже какъв е резултата?
Старата Е38-чка има 8361785 LOEWE усилвател, 16:9 navi, cd, telephone
Искам да сложа усилвател 4 колони + бас, 5 канален демек.
4-те канала ще отиват към "големите" говорители във вратите, 5-ят ще е за sub, като ще оставя пищялките на оригиналния усилвател
Имам следния усилвател на разположение за целта
Големия въпрос който ме мъчи е какво ще стане ако взема високоволтов сигнал от самия усилвател и го бодна в съотвения високоволтов вход в усилвателя?
Според диаграмата отдолу това е доста лесно през дясната букса.
По интересно ми е откъде мога да взема сигнал на ниско ниво (RCA), пак според диаграмата би трябвало да мога да го извадя от лявата 26-пинова букса примерно на 14 и 15?
Също така чета, че някои хора взимали съотвения сигнал от радио модула, други пък твърдят, че изхода от колоните към говорителите бил балансирам 5V и нямало проблем да се вкара директно в усилвателя (RCA)?!
Според това видео (2:55 мин) може да се вземе смело от 26-пиновата букса сигнала за задните колони пинове 1-4, но пак се ползва LOC (преобразувател високо-ниско ниво)
Има ли някой който да е пробвал така да каже какъв е резултата?
Последна промяна nforced на 06 Дек 2017, 9:24, променена общо 1 път
Едни врати напред
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 4 + 1 усилвател в Е38/Е39 (без DSP)
Аз съм с фабричния усилвател, като от него съм изкарал сигнал за втори двуканален за колоните под задната кора, че си правих дсп за домашно и съм доволен. Важно обаче в случая е да внимаваш- за всеки допълнителен усилвател взимаш сигнал от входа на оригиналния, а не от изхода му, че иначе гориш другия амп
Ето този се е позаиграл малко повечко, но предполагам и на него му се е получило доволно
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/195482
Твоята идея да замениш изцяло фабричния усилвател ми харесва, но аз не го направих поради това, че не намерих подходящ такъв и поради това, че ми се струва, че после ще останат много неизползваеми кабели. Може и да греша, но ако стане ще е добре. Лично аз препоръчвам и подмяна на говорителите във вратите и би трябвало да стане супер, но за тоците не мога да ти помогна
Ето този се е позаиграл малко повечко, но предполагам и на него му се е получило доволно
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/195482
Твоята идея да замениш изцяло фабричния усилвател ми харесва, но аз не го направих поради това, че не намерих подходящ такъв и поради това, че ми се струва, че после ще останат много неизползваеми кабели. Може и да греша, но ако стане ще е добре. Лично аз препоръчвам и подмяна на говорителите във вратите и би трябвало да стане супер, но за тоците не мога да ти помогна
ATR-42/72
Re: Външен усилвател в Е38/Е39 (без DSP)
Имам малко развитие, след като пробвах различни варианти стигнах до следната конфигурация:
- махнах изцяло фабричния усилвател и сложих Hertz EP5
- разкарах колонките от предните врати (оригиналните се избушиха много бързо ) и сложих двукомпонентни с crossover Hertz ESK130
- изключих колонките в задните врати защото станаха много колони и се изгуби фазата
- сложих 2 елипси отзад Hertz HCX 690
- взех сигнал от предните канали защото се оказа, че задните са "резнати" и намат бас!
Сега разликата е сериозна, звука е страхотен и вече говориме за нещо, доколкото сигнала от старото CD и BM24 дават
Това е за сега, имам планове да сложа и суб отзад в подлакътника, но сега нямам време да правя кутия
- махнах изцяло фабричния усилвател и сложих Hertz EP5
- разкарах колонките от предните врати (оригиналните се избушиха много бързо ) и сложих двукомпонентни с crossover Hertz ESK130
- изключих колонките в задните врати защото станаха много колони и се изгуби фазата
- сложих 2 елипси отзад Hertz HCX 690
- взех сигнал от предните канали защото се оказа, че задните са "резнати" и намат бас!
Сега разликата е сериозна, звука е страхотен и вече говориме за нещо, доколкото сигнала от старото CD и BM24 дават
Това е за сега, имам планове да сложа и суб отзад в подлакътника, но сега нямам време да правя кутия
Едни врати напред
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Външен усилвател в Е38/Е39 (без DSP)
Би ми било интересно да видя как е станало откъм изпълнение, окабеляване и т.н.
ATR-42/72
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани