Помощ за захранване на усилватели.

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 202
Регистриран на: 17.06.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E46 328i
Мечтае да кара: M10
Детайли за колата: Panda

Помощ за захранване на усилватели.

Мнение от ayaks90 » 06 Юли 2016, 16:31

Публикувано Днес, 06:20 PM

Първо искам да се извиня,ако това не е най-подходящия раздел за моя пост.
Проблема е следния,накратко колата е БМВ е46 328и с акумулатор в багажника конфигурацията е:
1.Нави с андроид с 3 изхода за чинчове и никва идея на какви волтове работи (знам какво ще е мнението на повечето от вас,но направих комромис от звука за да има по добра визия).
2.Три броя тройно екранирани чинчове двата за 4 каналния амп другия за моно блока.
3.Алтернатор БОШ 120А,тока на волтметъра в колата стои на 14.1 стабилно без да съм пуснал музиката (най-големия ми пад беше 13.2в,но това може да е и от кофти кабел на стария амп).
4.Акумулатор Варта 80ач (по каталог най-големия който се дава за колата е 90ач АГМ)
5.Предна линия Audison Voce AV K6.
6.Задна линия Boschman Giga 992 (те са колкото да не стоят на тихо стоящите отзат).

7.Субове два броя Hertz HX300D двунамоткови по 4ома и уж реални по 600в на басиор.

8.Моноблок Hertz HP 1D 2300в рмс при 1ом,87дб без собствени предпазители.
9.Четери каналния Hertz HP4, 4по130в рмс на 4ома,94дб,предпазители 4 по 30А.

Така проблема е следния дилемата е какви кабели да ползвам за двата ампа.Моноблока ще бъде свързан на 2 ома и мощноста му тогава е 1400в (което означава че ще ползва и по-малко ампери).Другия амп ще си бачка на 4 по 130в.
Въпросите ми са следните:
1.Какъв акумулатор да си закупя за този алтернатор.
2.Какъв кабел да ползвам за моноблока (акумулатора ще бъде на около 90 сантиметра макс от ампа).Какъв външен предпазител да сложа преди ампа че го дават 300А (вижда ми се абсурдно много).
3.Кабела за другия амп мисля да го оставя 16кв.
4.Немога да измисля вариант как да свържа захранването към акумулатора,мислех да е с клема,но колата има два плюсови кабела единия е 33кв,а другия е 20 кв,а отделно трябва да бучна един 16кв и един минимум 25кв.

Мислех си за вариант с втори акумулатор,но не виждам голям смисъл в него,ако не сменя алтернатора(което няма да направя).
Изображение

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook