Усилвател Е90 въпрос

Или всичките неща, които можем да натъпчем в един автомобил.

Модератор: Icco

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от Ilko Ivanov » 09 Ное 2015, 9:35

skimu4ka написа:Дълбина беше правописна грешка на дълбочина. Но израза не е правилен. Там има ширина на импулсите, вид на тях и амплитуда.
Както казах в рината се изказах грешно. След това го казах.
Сега довоенен? :D

Ти кога ще спреш да дразниш целия форум ?


Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 22.04.2013
Пол: Мъж

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от skimu4ka » 09 Ное 2015, 19:51

Ilko Ivanov написа:
skimu4ka написа:Дълбина беше правописна грешка на дълбочина. Но израза не е правилен. Там има ширина на импулсите, вид на тях и амплитуда.
Както казах в рината се изказах грешно. След това го казах.
Сега довоенен? :D

Ти кога ще спреш да дразниш целия форум ?

Как го дразня, като отговарям на това което пита колегата ли?!
А това че той се заяжда за правописна грешка кой го гледа??? Хайде да сме равни всички?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от gentata » 09 Ное 2015, 20:09

skimu4ka написа:..Как го дразня, като отговарям на това което пита колегата ли?!
А това че той се заяжда за правописна грешка кой го гледа??? Хайде да сме равни всички?

И някъде другаде бях писал: ползвай бутона "Прегледай" и след като прочетеш това което ще видиш и го разбереш тогава "Изпращай". 90% от постовете ти са неразбираеми или скалъпени на бързо. Вярно че това не е форум по Български език и Литература но все пак... :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от Ivo_Borisov » 09 Ное 2015, 20:15

skimu4ka написа:
Ilko Ivanov написа:
skimu4ka написа:Дълбина беше правописна грешка на дълбочина. Но израза не е правилен. Там има ширина на импулсите, вид на тях и амплитуда.
Както казах в рината се изказах грешно. След това го казах.
Сега довоенен? :D

Ти кога ще спреш да дразниш целия форум ?

Как го дразня, като отговарям на това което пита колегата ли?!
А това че той се заяжда за правописна грешка кой го гледа??? Хайде да сме равни всички?

Дразниш като ръсиш бисери във всяка тема, като бъркаш термините а претендираш за технически изказ. Дразниш и като си правиш безплатна реклама във форума, а това се заплаща. Аз не мога да се сетя колко още правила наруши. Чудя се как все още не си отлетял от форума, едно полезно мнение нямаш освен самореклама и самоизтъкване колко си велик а дори не познаваш добре моделите на БМВ!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Изображение


Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 22.04.2013
Пол: Мъж

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от skimu4ka » 09 Ное 2015, 22:52

Ivo_Borisov написа:
skimu4ka написа:
Ilko Ivanov написа:
skimu4ka написа:Дълбина беше правописна грешка на дълбочина. Но израза не е правилен. Там има ширина на импулсите, вид на тях и амплитуда.
Както казах в рината се изказах грешно. След това го казах.
Сега довоенен? :D

Ти кога ще спреш да дразниш целия форум ?

Как го дразня, като отговарям на това което пита колегата ли?!
А това че той се заяжда за правописна грешка кой го гледа??? Хайде да сме равни всички?

Дразниш като ръсиш бисери във всяка тема, като бъркаш термините а претендираш за технически изказ. Дразниш и като си правиш безплатна реклама във форума, а това се заплаща. Аз не мога да се сетя колко още правила наруши. Чудя се как все още не си отлетял от форума, едно полезно мнение нямаш освен самореклама и самоизтъкване колко си велик а дори не познаваш добре моделите на БМВ!

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Като не можеш да бъдеш обективен, просто не пиши!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от ares2 » 12 Ное 2015, 11:01

аз не съм си гледал темата няколко седмици и то станал пожар тук :)

та усилвателя си е съвем обикновен, това че го има в по нови модели не оначава и, че колите са стари от към аудио
имам доста наблюдения над стари и доста нови коли на БМВ и като сравним с автопазара и други производители може ли да ми кажете коя марка има оптика в колата си 2002(не говоря за ауди и мерг)?
рено тогава откриха че има си ди с МП3 и тн
бмв винаги са работи с елитни марки за озвучаване и срещу определена сума колите са си били добре за целта.. тук не говорим за буфер тип бидон в багажника който да се чува на три преки от колата, а за елегантно проектирано висок клас аудио което да е приятно за слушане от един човек на необходимото ниво

все пак някои има ли идея защо усилвателя ми не се намаля на 100% и буферите леко дъднат като намаля мастер звука?
Изображение


Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 22.04.2013
Пол: Мъж

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от skimu4ka » 15 Ное 2015, 18:39

Най-малко ме съмнява проблема да е в електронния волуме контрол. По скоро грешно свързан.
Не разбрах само какво става и колко ги регулира, свирят на макс постоянно, не се намалят алгоритмично с другите при което се чуват много повече о другите, или се намалят равномерно но само от позиция на мин остават да свирят, слабо все едно едно са на позиция близка до стъпка 1 да кажем след позиция мин?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от ares2 » 16 Ное 2015, 9:55

трябва да добавя още инфо
колата е с голяма навигация, ДСП, радио модул ВДО/Сименс (съвместим заместител на БМ23/24/53/54) работил на Е83 Х3 с МК4, както и в момента вЕ39.
ДСП усилвателя взема сигнал от предна дясна и предна лява линия на радио модула (така си беше фабричната му инсталация за ДСП)
другия усилвател които аз добавих от Х3 тегли пак от същото радио, но и от 4 те канала.
същия усилвател си е бил конфигуриран с това радио в Х3 преди това
инсталациите са си оригиналните и нищо не съм изменял или измислял, освен разклонениеот от буксата на радиото към второто стъпало

това което става е, че когато намаля до край усилвателя на Х3 не се намаля напълно и остава да да свири леко
иначе си се увеличава с останалото както си трябва, но когато млъкне ДСП системата втория усилвател си дъден леко в буферите :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от ares2 » 16 Ное 2015, 14:19

ето и снимка вътре
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Усилвател Е90 въпрос

Мнение от ares2 » 19 Сеп 2016, 16:06

много отдавна не съм писал по теамта, но стана ясно, че когато ДСП усилвателя е в систеамта всяко радио се държи по този начин.. следователно ако се вземе сигнал диектно от радио модула
новото е такова че остава не докрай намалено. ДСП усилвателя обърква всичко и контрола на усилването е от него когато той е в системата
за това и проекта ми втори усилвател със сиглан от радио модула при дсп не стана
Изображение

Предишна

Назад към Car аудио и видео

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook