Саунд Е39-ка
Модератор: Icco
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- sas_88
- ентусиаст
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Саунд Е39-ка
Какви са тия автърмаркет усилватели дето са умряли от 4V изходи?
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Саунд Е39-ка
Усилвателите не са умряли, стандартните hi-fi говорители умряха където са 2х4ома 40w уж.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Саунд Е39-ка
Колеги изгоря ми пищялката отзад на двукомпонентната с-ма Hertz DSK 130.3. Преди време бързах, че нямаха морели в наличност и поръчах херца и сега съжалявам, понеже не са най-удачния избор за през усилвател. Въпроса ми е има ли начин филтъра да е отишъл а високочестотния говорител да е здрав? От другата страна нямам проблем.
пс. Препоръчайте ми някой заместител на тях където не е толкова кекав и ще държи на 60W?
пс. Препоръчайте ми някой заместител на тях където не е толкова кекав и ще държи на 60W?
- audio_mania_max
- Потребител
- Мнения: 30
- Регистриран на: 16.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Саунд Е39-ка
То от високоговорители отзад няма много смисъл, ама ако държиш да имаш:
http://caraudio.bg/product/192/alpine-spg-13cs.html
http://caraudio.bg/product/192/alpine-spg-13cs.html
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Саунд Е39-ка
Mario Pankov написа:Raefi написа:Въпроса ми е има ли начин филтъра да е отишъл а високочестотния говорител да е здрав?
Едва ли.Raefi написа:Препоръчайте ми някой заместител на тях където не е толкова кекав и ще държи на 60W?
Намери си високочестотен за да подмениш повредения и подмени кондензатора запоен за него с една идея по-малка стойност. Vikiwat имат Vemark, китайски са, но ще ти свърши работа. Най-евтиния ремонт.
По спомен нямат кондензатори на тях, явно ще трябва да отварям филтъра, който ми се види капсулован?!?
- onicks
- младши ентусиаст
- Мнения: 301
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 520i
Re: Саунд Е39-ка
Сменете си ОЕM плеърите с pioneer или Alpine и след лека настройка ще бъдете приятно изненадани от вашите ОЕМ говорители,не ги сменяйте.Ето клипче от днес volume 15 ,чуйте го със слушалки: https://www.youtube.com/watch?v=0g12WebbheE&t=130s
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Саунд Е39-ка
onicks написа:Сменете си ОЕM плеърите с pioneer или Alpine и след лека настройка ще бъдете приятно изненадани от вашите ОЕМ говорители,не ги сменяйте.Ето клипче от днес volume 15 ,чуйте го със слушалки: https://www.youtube.com/watch?v=0g12WebbheE&t=130s
Със сигурност поне задните, ако е седан трябва да се сменят - от тях никакъв плътен звук и кривят. Предните стават временно заради изчислените обеми със сменения плеър, но и те при определено усилване почват малко да кривят. Изключваме оборудваните с DSP където трудно ще се подкара с такъв плеър
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Саунд Е39-ка
Zlatiyan_Genchev написа:onicks написа:Сменете си ОЕM плеърите с pioneer или Alpine и след лека настройка ще бъдете приятно изненадани от вашите ОЕМ говорители,не ги сменяйте.Ето клипче от днес volume 15 ,чуйте го със слушалки: https://www.youtube.com/watch?v=0g12WebbheE&t=130s
Със сигурност поне задните, ако е седан трябва да се сменят - от тях никакъв плътен звук и кривят. Предните стават временно заради изчислените обеми със сменения плеър, но и те при определено усилване почват малко да кривят. Изключваме оборудваните с DSP където трудно ще се подкара с такъв плеър
Предните и задните говорители са едни и същи и обемите на кутиите им са еднакви. Просто задните прегарят по-бързо от слънцето, ако колата не се държи в гараж.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Саунд Е39-ка
Колеги започна да ми пращи единия от мидовете (Morel Maximo 5). Дали ще стане като хората с пренавиване или да си търся нов драйвър? А ако някой знае добър майстор който може да ми го пренавие в Пловдив ще ми е супер от полза.
- AGT
- старши ентусиаст
- Мнения: 2055
- Регистриран на: 3.04.2003
- Местоположение: London N15 / Пловдив Тракия City
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото ми попадне .
- Мечтае да кара: Поне 790 iL xaxaxa
- Детайли за колата: Лачена 39_ка .
Re: Саунд Е39-ка
Ако стигнеш до пренавиване ще ти дам координати .
Съвет от КАТ !
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
"Не можеш ли да караш не си купувай книжка "
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Саунд Е39-ка
Mario Pankov написа:Raefi написа:Колеги започна да ми пращи единия от мидовете (Morel Maximo 5). Дали ще стане като хората с пренавиване или да си търся нов драйвър? А ако някой знае добър майстор който може да ми го пренавие в Пловдив ще ми е супер от полза.
Съдейки по T/S параметрите, не съм сигурен как си успял да повредиш мидбаса в 2л обем в Е39. Преди да правиш каквото и да е по самия мидбас, провери дали проблема не е преди него - според мен е далеч по-вероятно. Откачи го и пробвай с някакъв друг високоговорител на негово място. Провери всички спойки. Провери усилвателя, или интегралната схема, ако си със СД, за студени спойки. Провери дали кабелите контактуват добре с терминалите на драйвера и дали някъде няма рехава връзка.
В интерес на истината се оказа прав, кутията беше пълна с вода, защото я бях разпробил с бор корона зад говорителя и я бях напълнил с вата. Интересното е, че само в кутията имаше вода и то около 2 пръста, а във вратата нямаше, беше прашна нямаше и помен от вода. Някой да даде акъл от какво може да се е напълнила кутията? Другия ми проблем с пращенето на говорителя отзад се оказа не пищялка, а проблем с единия канал на усилвателя, просто мида не съм го чул че и тоя пращи. Заподозрял съм 2 кондензатора и 1 изгорял резистор, дано да се окаже от тях, утре ще ги сменя.
- Raefi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 98
- Регистриран на: 3.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E91 330D
Re: Саунд Е39-ка
Бях писал по-горе за проблема с водата и клеясването на клемите на говорителя на шофьорската врата, същото се случи и на пасажерската, спря мида, отворих и изтече 2 литра вода, както и да е изсуших всичко изолирах със хидроизолация затворих всички отвори обаче мида както работи, спира и като напъна стойката със изводите на мида оградена по-долу, тръгва. Не знам какво има в тая пластмаса, шунтирах я и пак прави същия номер, идея какво може да има вътре?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gentata
- старши ентусиаст
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Саунд Е39-ка
Няма нищо вътре, просто две пластинки. Но е възможно да се е скъсал проводника свързващ тези пластинки с намотката на говорителя (шпулата). Или пък друг вариант - лоши спойки.Raefi написа:Бях писал по-горе за проблема с водата и клеясването на клемите на говорителя на шофьорската врата, същото се случи и на пасажерската, спря мида, отворих и изтече 2 литра вода, както и да е изсуших всичко изолирах със хидроизолация затворих всички отвори обаче мида както работи, спира и като напъна стойката със изводите на мида оградена по-долу, тръгва. Не знам какво има в тая пластмаса, шунтирах я и пак прави същия номер, идея какво може да има вътре?
Sent from my MX5 using Tapatalk
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Саунд Е39-ка
Mario Pankov написа:Пращенето е по-скоро от транзистор. Ако имаш изгорял резистор, причината е след него, нещо е увеличило консумацията си и е гръмнал от прегряване, обикновено окъсил транзистор. Най-често подобен симптом се дължи на студени спойки, презапои си транзисторите и вероятно ще се оправи. Ако имаш проблемен кондензатор, те обикновено бръмчат като силно изявен ground loop.
Така или иначе ще го отваряш, ако е стар (над 10 годишен за по-бюджетните модели и над 15 за по-читави) аз бих сменил поне захранващите кондензатори с нови в диапазон +/-20% като капацитет, не повече. В евтините съм виждам оризови кондензатори от типа на Capxon, Leylon и прочие - при температура от около 50-на градуса издържат 3-4 години и се надуват. Можеш да си поръчаш Panasonic FR, доста добри са и са евтини.
Ако има изгорял транзистор - няма да има никаъв звук. Ако е окъсил, което е различно от пробил, то транзистора вероятно е здравн, но елементите околко него са изгоряли и реално пак няма да има звук. Ако има студена спойка, което при транзистори сравнително рядко се получава ефектът ще е по-скоро изразен в пукане и загуба на звук. При изтекъл кондензатор може да пръщи, че да не се трае, може да се усеща като леко дрезгав саунд, може да и да бъмчи, но само ако е кондензатрор на входа. Ако в усилвателля освен транзисторите има и интегрални схеми, операциони и ли нещо подобно, то пръщенето може да е от тях.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
59 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани