сервизни интервали 740d xD
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: сервизни интервали 740d xD
Колегата като ги купи на 20000км за 100-120к , кара ги 3-4 години , дори и да са в гаранция , продава ги след това за 40-50к максс .... И като дръпнем чертата е на минус минимум 50 хиляди ... Следващия колега , който ще я купи от него , ще даде 50к , ще я кара 2-3 години докато стане на 250 000 км и ще я продаде за 35к .... През тия 3 години , при положение , че колата е запазена , даже с обслужването , разходите няма да надхвърлят 5к .. С каквито и да е ремонти , ЕВЕНТУАЛНИ .... Така , че колега карай си ги до 130000км , аз щото съм будала ще ги купувам след това:))))
Re: сервизни интервали 740d xD
Колега всеки според възможностите си... Аз не ги виждам като теб нещата...
Re: сервизни интервали 740d xD
И аз ги виждам нещата да отиват към мазохизъм да купиш 5 годишна кола на 200+ хил. км. След 200хил. почват драмите с "премиум" автомобилите. А и все пак говорим за 5г. кола. Има и такива, които са карани по-малко. Колите са нови и можеш да проследиш историята и да разбереш на колко км. е реално.
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: сервизни интервали 740d xD
На какви километри е добре да се сменят за първи път ролки ремъси водна помпа и веригата?
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: сервизни интервали 740d xD
И аз мисля, че малко се преекспонират нещата, например моите вериги на 180хиляди са перфектни, обслужващия ремък също, автомата си превключва както когато беше нова колата, ДПФа е ОК. Моторът е същия, но в Х5 и не мисля да я сменям докато не покаже някакви признаци на умора. Това ще е най-вероятно след още толкова км.
Нещо, което със сигурност е консуматив, са подгревните свещи - я изкарат 100х, я не. На мен ми бяха изгорели 3 бройки и много странно не излизаше на диагностика, докато не ги премериха с мултицета. Другото слабо място на БМВ-тата според мен е окачването.
Така че, ако се внимава с избора, има доста живот в тия коли.
Нещо, което със сигурност е консуматив, са подгревните свещи - я изкарат 100х, я не. На мен ми бяха изгорели 3 бройки и много странно не излизаше на диагностика, докато не ги премериха с мултицета. Другото слабо място на БМВ-тата според мен е окачването.
Така че, ако се внимава с избора, има доста живот в тия коли.
I love the sound of V8 in the morning...
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: сервизни интервали 740d xD
Моята чукна 90 000 и усещам автомата да сменя малко по рязко при първото палене и след 1 2 км се оправя.Според мен това са първи признаци за масло.Незнам ролки и ремъци кога да сменям. За х са маслото и него незнам кога трябва да се сменя както и водна помпа
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: сервизни интервали 740d xD
И за да не отварям нова тема - вярно ли е, че маслото на автоматика на 7-мица дизел - 730D с 6 скорости не се сменя? Вчера карах на баща ми 7-цата и нещо автоматика не ме изкефи... Та попитах за маслото един приятел, който продава БМВ-та и ми каза, че не се сменя.
Така и така темата е за сервизен интервал - не трябва ли да се сменя маслото на автоматика там на 70-80, ако ще и 100 000 км.? Все някакъв интервал ще има, масло е все пак.
Така и така темата е за сервизен интервал - не трябва ли да се сменя маслото на автоматика там на 70-80, ако ще и 100 000 км.? Все някакъв интервал ще има, масло е все пак.
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани