brake energy regeneration
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
brake energy regeneration
Здравейте, искам да попитам тази функция всички ф01 ли я имат, защото при мен на разходомера я няма. колата е 730д 2009г. благодаря предварително
- Spoika
- младши ентусиаст
- Мнения: 310
- Регистриран на: 12.12.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E71 4.0xd
- Мечтае да кара: M3 E92
Re: brake energy regeneration
за съжаление не всички я имат.
Re: brake energy regeneration
Не всички я имат, но аз като си гледам екстрите на колата пише че я имам ,а пък не излиза на разходомера-странно
- stanislav24
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 30.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F01 730d
Re: brake energy regeneration
Да всички го имат. И моята го има в екстрите, но не го показва. От М-КАР казват, че въпроса бил софтуерен и може би при следваща актуализация ще се появи това нещо.
Re: brake energy regeneration
Въпреки че темата е стара - визуализацията на Efficient Dynamics се кодира в KOMBI модула: IGR_ENABLE -> aktiv
Ако преди ви е изглеждало така:
След активиране на опцията ще изглежда така:
Ако преди ви е изглеждало така:
След активиране на опцията ще изглежда така:
- sasho1bs
- младши ентусиаст
- Мнения: 299
- Регистриран на: 28.06.2008
- Местоположение: Burgas
- Кара: е39 525д exclusive and 530d f10
Re: brake energy regeneration
Не ми е ясно какво точно прави тази опция
Brake Energy Regeneration (BER)
При ускорение "откача" алтернатора от двигателя и така се печели малко мощност и икономичност, а при спиране/отнемане-на-газта/работа-на-място закача обратно алтернатора, за да зарежда акумулатора.
Опцията "IGR_ENABLE" само променя визуализацията на таблото (KOMBI), а истинската функция "IGR" може да се включи/изключи в DME/DDE. В някои държави с по-студен климат предпочитат тази функция да е изключена, защото така акумулатора се зарежда постоянно и до пълния си капацитет, а при включен BER мисля че четох че е до 80%.
Опцията "IGR_ENABLE" само променя визуализацията на таблото (KOMBI), а истинската функция "IGR" може да се включи/изключи в DME/DDE. В някои държави с по-студен климат предпочитат тази функция да е изключена, защото така акумулатора се зарежда постоянно и до пълния си капацитет, а при включен BER мисля че четох че е до 80%.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Brake Energy Regeneration (BER)
deank написа:При ускорение "откача" алтернатора от двигателя и така се печели малко мощност и икономичност, а при спиране/отнемане-на-газта/работа-на-място закача обратно алтернатора, за да зарежда акумулатора.
Опцията "IGR_ENABLE" само променя визуализацията на таблото (KOMBI), а истинската функция "IGR" може да се включи/изключи в DME/DDE. В някои държави с по-студен климат предпочитат тази функция да е изключена, защото така акумулатора се зарежда постоянно и до пълния си капацитет, а при включен BER мисля че четох че е до 80%.
А километрите които изписва в Еко Про в в синьо - какво показват. Колкото е спестено от ефишънт дайнамикс/ брейк енерджи риковъри или нещо друго И един още по-елемнтарен въпрос - само работата с алтернатора или нещо друго ... уползотворяване на кинетична енергия при спиране
Re: brake energy regeneration
В синята зона просто се показва една плътна синя лента, когато отнемеш газта или намаляваш със спирачката - когато явно закача алтернатора. Мисля че няма друго освен откачане/закачане на алтернатора - все пак това не е Формула-1. Режим ЕКО-Про нямам, така че нямам идея за какви спестени километри става дума.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани