Относно 740d xdrive
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- [Maverick]
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.08.2020
- Пол: Мъж
Re: Относно 740d xdrive
Аз съм с Ф01, 740d xdrive, 2011 година, колата макар и на 10 години си заслужава парите.
Возията е перфектна, динамиката с тоя мотор и разход са чудесни, даже моята я закарах в digitaltuning да я пипнат леко в посока нагоре.
За парите, които струва тази кола, не бих я заменил за никоя друга на същата цена.
Имал съм проблеми с демпфер и всмукателен колектор, които няколко неофициални сервиза с опит с БМВ в София оправят без проблем.
Ако имаш прилични доходи, не би трябвало нещо да те шокира, но все пак това е кола, на която предните дискове и накладки с труд струват около 900 лв.
На някои хора може да им се стори скъпа кола за поддръжка. Дали бих я заменил за бензинова ? Не бих.
С удоволствие ходя и на ски, и си летя по магистралата на 8-ма предавка.
Возията е перфектна, динамиката с тоя мотор и разход са чудесни, даже моята я закарах в digitaltuning да я пипнат леко в посока нагоре.
За парите, които струва тази кола, не бих я заменил за никоя друга на същата цена.
Имал съм проблеми с демпфер и всмукателен колектор, които няколко неофициални сервиза с опит с БМВ в София оправят без проблем.
Ако имаш прилични доходи, не би трябвало нещо да те шокира, но все пак това е кола, на която предните дискове и накладки с труд струват около 900 лв.
На някои хора може да им се стори скъпа кола за поддръжка. Дали бих я заменил за бензинова ? Не бих.
С удоволствие ходя и на ски, и си летя по магистралата на 8-ма предавка.
- Shamanek
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 24.08.2009
- Местоположение: София / Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: f01 740xd LCI
Re: Относно 740d xdrive
Търсих в и-нет и не намерих никой да е ретрофитвал ОЕМ isofix на ф01. Не успявам да намеря схемите и какво ми е нужно. Някой може ли да помогне ?
- Mathereard
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 17.05.2024
- Пол: Мъж
Re: Относно 740d xdrive
Вярно е, че 740i предлага добра производителност, но дизеловите варианти като 730d са известни с по-добра надеждност и дългосрочна икономичност. При закупуване на употребяван автомобил този фактор може да бъде решаващ. Абсолютно си прав за потенциалните проблеми с двигателите 750i. С високи разходи за поддръжка и ремонт, този модел може да се превърне в истинска финансова черна дупка. Рискът тук е наистина голям, освен ако не намерите такъв с безупречна сервизна история.grkv написа:Вариантът му е същия мотор като досега, ама в ф01 купе - 740и, всичко друго е граничещо с глупост на тия години.
730 на практика го няма
740 - ясно
750 изходът толкова често е катастрофален енджин фейлиър, че покупката на тоя етап е като да влезеш в провинциално казино и да си мислиш, че ще удариш кьоравото.
Единственото нещо е, че когато става дума за казина, можете да проверите информацията в казино бг рецензента. Но ако говорим за кола, това е съвсем друг разговор...
760 е за хора тип money no object, ама когато моделът е актуален, след това става твърде нерентабилно на годишна база за кош на две петилетки и няколко обиколки по окръжността на планетата, остават мераклии само върлите фенове с максималистична нагласа и под 20к км на година.
Дори и в идеалния вариант със 740и, според форумни приказки, дизелът е по-безпроблемен в дългосрочен план и предвид факта, че в това купе никой не търси адреналин от динамика и усещане на пътя, то бензинът е по-скоро прищявка
Не, че е лошо, просто е една идея по-скъпо. Като със всичко и тук има практичен и емоционален подход.
Моделът 760i е за истински ентусиасти и хора, за които парите не са проблем. Но след като моделът остарее, разходите за поддръжка и амортизация го правят по-малко привлекателен за ежедневна употреба. Разбира се, удоволствието от шофирането на 760i е несравнимо, но си струва да се чудите дали си заслужава.
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани