Въпрос за стойности на дюзи

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 29.05.2016
Пол: Мъж

Re: Въпрос за стойности на дюзи

Мнение от tasev » 09 Яну 2020, 11:08

ekalchev написа:Имай в предвид че Ф10 се произвежда от 2010-2017 година. Тая кола от 2009 е вероятно една от първите бройки произведени и потенциално може да има много проблеми. Внимавай какво купуваш!


Благодаря за съвета. Но по данни в бмв и ф10 и Ф07 започват производство от края на 2009г.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Въпрос за стойности на дюзи

Мнение от andy » 09 Яну 2020, 11:17

tasev написа:
andy написа:
tasev написа:Днес момчето е сменил дюзата на 3 цилиндър и ми изпрати този клип с новата диагностика. Но не мога да го кача ще споделя снимка.


Перфектен си. :clap:
Бях прав че трябва да се смени 3 дюза и тогава да се съди за 2 и 4.


Наистина се оказахте прав, благодаря! При тези показатели трябва ли да се притеснявам? Има ли смисъл от проверка на компресията? И компресията може ли да се мери на топъл двигател?


Нищо не правиш повече за сега - нафта и масло само :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 10.01.2020
Пол: Мъж

Мени обороти при първо палене сутрин

Мнение от vito8181 » 10 Яну 2020, 11:55

здравейте,притежавам 535i x-drive 2014 face на 125000км. -смених маслото на двигателя преди 20дни и от тогава при студен старт сменя оборотите от 1200 пада веднага на 600-800 и пак отива на 1200 прави го само сутрин при първо заплване.В м-кар ми казаха смяна на дюзи-6бр.казаха че са износени,направиг почистване на портовете на колекторите,но пак менби оборотите моля ако някой знае нещо по темата да пиши!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 11.12.2009
Местоположение: София, Плевен
Пол: Мъж
Кара: самолет
Мечтае да кара: Совалка

Re: Мени обороти при първо палене сутрин

Мнение от Koksan » 11 Яну 2020, 23:00

vito8181 написа:здравейте,притежавам 535i x-drive 2014 face на 125000км. -смених маслото на двигателя преди 20дни и от тогава при студен старт сменя оборотите от 1200 пада веднага на 600-800 и пак отива на 1200 прави го само сутрин при първо заплване.В м-кар ми казаха смяна на дюзи-6бр.казаха че са износени,направиг почистване на портовете на колекторите,но пак менби оборотите моля ако някой знае нещо по темата да пиши!!!


На мен ми мирише, че тази кола гълта въздух от някъде. Кой е свалял колекторите, М-кар ли? Това поведение е като на незакачен вакуум някъде! :banghead: Преди смяната на Маслото, как работеше колата? :censored:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Въпрос за стойности на дюзи

Мнение от kraska » 12 Яну 2020, 0:30

https://youtu.be/Ajrdq10Zfv4

при мен това беше проблема ( на предния ми бензинов ф10), но го реших със смяна на целия капак на клапаните (няма отделна част в БМВ, интегриран е клапана в самия пластмасов капак на клапаните), т.к. нямах време тогава да поръчвам ремонтен комплект и да го правя и ми излезе солено....
точно така, гълташе въздух заради скъснания клапан..... често срещан проблем при n55 , n53....

Предишна

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook