Seat back monitoring failure + още 2

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Seat back monitoring failure + още 2

Мнение от Top Gun Maverick » 05 Ное 2019, 20:51

От раз е станало всичко днес жената докато е карала като ги изписва тия трите неща, а освен тях спря да работи управлението на климатроника. Като му дадеш + за да тръгне и автоматично почва от 4-тата чертичка, не може да го намалиш или увеличиш, може само да го спреш с минуса. Освен това не можеш да намалиш, увеличиш или спреш музиката от бутона, а само като угасиш всичко от старт-стоп бутона. Звънях на Явор в Мирафиори преди малко и каза, че някой модул управляващ всичко може би е спрял да работи, но е ясно, че по телефон нищо няма да стане и ще се кара колата до София някой възможен ден, тъкмо ще се сложи и даунпайпа и смяна на маслата. Мисълта ми беше някой във форума случвало ли му се е нещо подобно да сподели, че ми е интересно и сега, иначе като се оправи проблема ще пиша от какво е било.
IMG_0640.JPG

IMG_0641.JPG

IMG_0642.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Seat back monitoring failure + още 2

Мнение от Taruno » 06 Ное 2019, 9:42

От опит, когато се случат много грешки наведнъж и то около студените месеци винаги е от слаб ток

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Seat back monitoring failure + още 2

Мнение от Top Gun Maverick » 06 Ное 2019, 19:39

Май ще излезеш прав или поне има такава вероятност. Тази вечер я запалих и...ни лук ял, ни лук мирисал. :shock: Утре ще я закарам в местен сервиз, който става на работа да я ресетнат и да се види колко грешки вътре е записала. Интересното в случая е, че предишни М-ки в студените месеци са ми изписвали винаги слаб ток когато са стоели на студено и не са палени известно време, но на нито една не се е случвало това, единствено на Е60-то като му беше веднъж изцяло паднал акумулатора и му подавах ток беше светнало всичко, но като поработи, угасих и запалих всичко бе изчезнало. Тука е работела колата през деня и пак не е изчезнало, но никога не е изписвало слаб ток на дисплея. Единственото нещо, което ми идва на ум е, че жената не бе вадила флашката с музиката едно денонощие, а аз винаги я вадя и съм и казал да я вади защото по някаква причина колата заспива, но тая флашка си свети дори без да върви музика. Но пак не знам как така при положение, че не изписа слаб ток. Ще видя и утре как ще е, но явно даунпайпа се отлага за пролетта когато предстои по-сериозно каране, че сега е почти само возене. :mhihi:
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Seat back monitoring failure + още 2

Мнение от Dextuar » 06 Ное 2019, 19:53

Това с флашката си го избий от главата, не е от нея. Сложи я на един CTEK да се зареди през нощта и наблюдавай поведението в следващите няколко дни.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: Белгия
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Seat back monitoring failure + още 2

Мнение от Breach » 08 Ное 2019, 21:06

Може да е модул, може да е кабели... може да е много. Но виж акумулатура, да. На колко години е? Дори да го заредиш ако си е тръгнал няма да има подобрение, като не държи заряд. И при мен беше дискотека - не искаше ръчката чат пат да мине на скорост и други странни феномени. Уж заредих на 100%, после гледам в покой 12.0V напрежение. Смених го и всичко се оправи - иначе никакви грижи, нито съобщения, палеше си и т.н.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Seat back monitoring failure + още 2

Мнение от Emooo » 22 Ное 2019, 10:03

Top Gun Maverick написа:Интересното в случая е, че предишни М-ки в студените месеци са ми изписвали винаги слаб ток когато са стоели на студено...


Акумулатора има 2 параметъра, напрежение и максимален ток който може да отдаде. Когато падне напрежението колата може да го измери и показва предупреждение. Тока няма как да се измери от колата, защото той се вижда само когато реши да дръпне голям ампераж. Ако акумулатора не успее да предостави този ток, рязко пада напрежението в системата и електронните модули почват да правят проблеми. Този ток може да се измери от специалисти (а не от бай мангал с волтметъра) но ако акумулатора ти е над 4 години най-вероятно вече е за смяна. Аз на е60 имах такива проблеми, гаражните майстори ми мерят акумулатора и ми казват "като нов е" държи напрежение обаче изкачат такива грешки от време на време, даже колата гаснеше в движение. Накрая се изнервих смених акумулатора и после 4-5 години нямах такива проблеми.

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook