Seat back monitoring failure + още 2
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Seat back monitoring failure + още 2
От раз е станало всичко днес жената докато е карала като ги изписва тия трите неща, а освен тях спря да работи управлението на климатроника. Като му дадеш + за да тръгне и автоматично почва от 4-тата чертичка, не може да го намалиш или увеличиш, може само да го спреш с минуса. Освен това не можеш да намалиш, увеличиш или спреш музиката от бутона, а само като угасиш всичко от старт-стоп бутона. Звънях на Явор в Мирафиори преди малко и каза, че някой модул управляващ всичко може би е спрял да работи, но е ясно, че по телефон нищо няма да стане и ще се кара колата до София някой възможен ден, тъкмо ще се сложи и даунпайпа и смяна на маслата. Мисълта ми беше някой във форума случвало ли му се е нещо подобно да сподели, че ми е интересно и сега, иначе като се оправи проблема ще пиша от какво е било.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Seat back monitoring failure + още 2
От опит, когато се случат много грешки наведнъж и то около студените месеци винаги е от слаб ток
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Seat back monitoring failure + още 2
Май ще излезеш прав или поне има такава вероятност. Тази вечер я запалих и...ни лук ял, ни лук мирисал. Утре ще я закарам в местен сервиз, който става на работа да я ресетнат и да се види колко грешки вътре е записала. Интересното в случая е, че предишни М-ки в студените месеци са ми изписвали винаги слаб ток когато са стоели на студено и не са палени известно време, но на нито една не се е случвало това, единствено на Е60-то като му беше веднъж изцяло паднал акумулатора и му подавах ток беше светнало всичко, но като поработи, угасих и запалих всичко бе изчезнало. Тука е работела колата през деня и пак не е изчезнало, но никога не е изписвало слаб ток на дисплея. Единственото нещо, което ми идва на ум е, че жената не бе вадила флашката с музиката едно денонощие, а аз винаги я вадя и съм и казал да я вади защото по някаква причина колата заспива, но тая флашка си свети дори без да върви музика. Но пак не знам как така при положение, че не изписа слаб ток. Ще видя и утре как ще е, но явно даунпайпа се отлага за пролетта когато предстои по-сериозно каране, че сега е почти само возене.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Seat back monitoring failure + още 2
Това с флашката си го избий от главата, не е от нея. Сложи я на един CTEK да се зареди през нощта и наблюдавай поведението в следващите няколко дни.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Breach
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: Белгия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Seat back monitoring failure + още 2
Може да е модул, може да е кабели... може да е много. Но виж акумулатура, да. На колко години е? Дори да го заредиш ако си е тръгнал няма да има подобрение, като не държи заряд. И при мен беше дискотека - не искаше ръчката чат пат да мине на скорост и други странни феномени. Уж заредих на 100%, после гледам в покой 12.0V напрежение. Смених го и всичко се оправи - иначе никакви грижи, нито съобщения, палеше си и т.н.
Re: Seat back monitoring failure + още 2
Top Gun Maverick написа:Интересното в случая е, че предишни М-ки в студените месеци са ми изписвали винаги слаб ток когато са стоели на студено...
Акумулатора има 2 параметъра, напрежение и максимален ток който може да отдаде. Когато падне напрежението колата може да го измери и показва предупреждение. Тока няма как да се измери от колата, защото той се вижда само когато реши да дръпне голям ампераж. Ако акумулатора не успее да предостави този ток, рязко пада напрежението в системата и електронните модули почват да правят проблеми. Този ток може да се измери от специалисти (а не от бай мангал с волтметъра) но ако акумулатора ти е над 4 години най-вероятно вече е за смяна. Аз на е60 имах такива проблеми, гаражните майстори ми мерят акумулатора и ми казват "като нов е" държи напрежение обаче изкачат такива грешки от време на време, даже колата гаснеше в движение. Накрая се изнервих смених акумулатора и после 4-5 години нямах такива проблеми.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани