Газов инжекцион
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PIPERKOV
- ентусиаст
- Мнения: 852
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Газов инжекцион
Благодаря за отговорите колеги
- Fentzo
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2009
- Местоположение: Сливница
- Пол: Мъж
- Кара: е 36
- Мечтае да кара: е 36
Re: Газов инжекцион
Здравейте, следя темата с интерес, защото съм почитател на "синьото" гориво поради две причини - екологична и икономическа. Колегите от Русия са направили интересна статия относно монтажа на АГУ при F10. Ето линк : .https://zap-online.ru/info/obsluzhivani ... w-f10-523i
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Газов инжекцион
Имах същия бойлер в багажника, но черен. Точно преди 20 години...като карах Лада 21053
"Чемодан, вокзал, Москва"
- ekalchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 9.12.2019
- Местоположение: София
- Кара: 2016 m550d
Re: Газов инжекцион
Баща ми имаше един Ситроен Ксантия на газ който го карах преди да си купя кола. Като го видях тоя червен бойлер и се върнаха спомените - постоянно прекъсване, настройчици от майсторчета постоянно, че все нещо не е наред. Мирише яко на газ в купето.
Докато изпреварвам ми свършва газта и срещу мен тира, абе веселие е с тея газови ама щом ви влече.
Докато изпреварвам ми свършва газта и срещу мен тира, абе веселие е с тея газови ама щом ви влече.
- Fentzo
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.11.2009
- Местоположение: Сливница
- Пол: Мъж
- Кара: е 36
- Мечтае да кара: е 36
Re: Газов инжекцион
Аз не виждам проблем с бутилката за газ, изглежда нова. Това, че в Русия има изисквания за газовите бутилки как да изглеждат е отделен въпрос. Въобще не ме интересува негативният Ви опит с газта (100% съм сигурен, че е свързан с Андрешковско побългаряване и поредният опит за монтаж на карбураторен сет на MPI двигател). Ако нямате предвид нещо градивно към темата, моля запазете си мненията само за Вас.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Газов инжекцион
Това е 523и ама n52 двигател който не е с директно впръскване. Има 523i с N53 който е с директно и там нещата са по-различни. Иначе N52 го има от доста време в доста автомобили. Аз лично имах е91 с този двигател и сложих газ защото разход 15-20 градско и 10 извън (8-9 при много кулурно каране) хич не ми се нравеше , но и от интерес. Много малко е карах на газ преди да е продам, за този период нямаше проблеми с работата на двигателя. Проблема по-скоро е монтажен заради електрическата водна помпа,която докато не стигне 80 гр. на вътрешния кръг помпата не развърташе и от там топла вода до изпарителя нямаше и съответно не прехвърляше на газ. Проблема го решихме с втора малка помпичка и тогава лятото прехвърляше за секунди, зимата след няколко минути работа. Разлика в мощността не се забелязваше при бензин и при газ.
Re: Газов инжекцион
Ето ви няколко аргумента против газта при условието, че е грамотно поставена уредбата без тънеж в разхода. Задължително не се програмира нисък разход на газ!
Газта има еквивалент на изгаряне 102 октана. Работи се при постоянно повишена температура. За да се монтира, трябва газта да влиза в горивната камера директно, като на няколко такта има впръскване на газ , трябва да се впръсква и бензин. Колата работи едновременно на бензин и газ. Грамотното сглобяване на подобна урдеба изисква да се обадите на производителя да ви каже как да я настроите иначе нещата отиват на зле. Сбъркате ли, всички процеси на по- висока температура в мотора ви носят бъдещ нагар и компрометиране на материалите, които не са изчислявани да работят при повишена температура. в този смисъл бензнът служи и за охлаждане на газта, като се впръсква на определен брой впръсквания. Ако се настрои само на газ всички датчици в мотора започват да се износват по- бързо. Алуминиевият мотор с никасил започва да грее и от един момент моторът може да прегрее и е до там. Образува се нагар, а за директното впръскване това е като ръждата на Опел от миналото. Отделно стои открит въпроса с прегряването на гарнитурите на мотора.
Управлението на бензин е изчислено от инженерите, които можеха да изберат бифюел както Волво, но знаят, че топлинните числа продължават в катализатора, ламбда содите и датчиците за азотни окиси и изгорели газове.... А там се определя колко гориво да ви впръскват инжекторите и газовия инжекцион. Или поставите ли газова уредба, самият производител на газовата уредба трябва да ви пусне данни за настройки според модела на колата ви за тази газова урдеба, която се поставя за случая, иначе зле. Инжекторите на бмв трупат нагар и смола, а после се запушват. Чистят се с ултразвук, но трупат нагар. Нагарът при директното впръскване е проблем и изисква по- честа смяна на маслото и гориво с по- високо качество. Не знам дали има такова тук, но изискванията са като за Швейцария и Германия?
Защото в този автомобил, в който има толкова много проследяване на горивния процес, вмъкването на дублираща урдеба с друг топлинен процес е саботаж на цялата система на подаване и изгаряне на горивото, до неговото очистване през катализаторите.
Ако приемем, че пропан бутанът е с 40% по- екологично приемлив, то в същото време нагряването затормозва ламбда сондите, които са четири , а с другите датчици всичко отива за смяна. След смяната нагряването си остава и всичко сменено по- бързо отива за смяна и колата ви светва и започва да дрънчи гонга. Всеки грамотен газаджия ще ви каже, че настройката на кола с директно впръскване изисква много точен пробив, защото не е все едно къде ще влиза газта и по колко ще влиза? Иначе ако е за пробиване и икономия, много по- лесно е да си вземете едно Субару и да го снабдите с газова за разкош, но и то ще вие като започне нагряването на мотора.
Който е гледал вторичния пазар на коли няма как да не е забелязал "конденза" бозица в разширителния съд за антифриз или по ккапачката на мотора. Е, това ви е от прегряване и лоша експлоатация, водещи до тотал щета. А производителят на Ф10 с 272 кс дава разход от 10,3 на 100 градско или да кажем 12/100 през зимата. Направо не си струват мислите за газова на този фон разход на бензин. По данни градско в 10,3 градско , 5,9/100 извънградско и 7,4 смесено, което означава 8-9 на 100 смесено. За автоматик с 272 коня това е просто разкош. Дори ръчната скоростна кутия е с по- висок разход извън града 6,1 /100.
Газта има еквивалент на изгаряне 102 октана. Работи се при постоянно повишена температура. За да се монтира, трябва газта да влиза в горивната камера директно, като на няколко такта има впръскване на газ , трябва да се впръсква и бензин. Колата работи едновременно на бензин и газ. Грамотното сглобяване на подобна урдеба изисква да се обадите на производителя да ви каже как да я настроите иначе нещата отиват на зле. Сбъркате ли, всички процеси на по- висока температура в мотора ви носят бъдещ нагар и компрометиране на материалите, които не са изчислявани да работят при повишена температура. в този смисъл бензнът служи и за охлаждане на газта, като се впръсква на определен брой впръсквания. Ако се настрои само на газ всички датчици в мотора започват да се износват по- бързо. Алуминиевият мотор с никасил започва да грее и от един момент моторът може да прегрее и е до там. Образува се нагар, а за директното впръскване това е като ръждата на Опел от миналото. Отделно стои открит въпроса с прегряването на гарнитурите на мотора.
Управлението на бензин е изчислено от инженерите, които можеха да изберат бифюел както Волво, но знаят, че топлинните числа продължават в катализатора, ламбда содите и датчиците за азотни окиси и изгорели газове.... А там се определя колко гориво да ви впръскват инжекторите и газовия инжекцион. Или поставите ли газова уредба, самият производител на газовата уредба трябва да ви пусне данни за настройки според модела на колата ви за тази газова урдеба, която се поставя за случая, иначе зле. Инжекторите на бмв трупат нагар и смола, а после се запушват. Чистят се с ултразвук, но трупат нагар. Нагарът при директното впръскване е проблем и изисква по- честа смяна на маслото и гориво с по- високо качество. Не знам дали има такова тук, но изискванията са като за Швейцария и Германия?
Защото в този автомобил, в който има толкова много проследяване на горивния процес, вмъкването на дублираща урдеба с друг топлинен процес е саботаж на цялата система на подаване и изгаряне на горивото, до неговото очистване през катализаторите.
Ако приемем, че пропан бутанът е с 40% по- екологично приемлив, то в същото време нагряването затормозва ламбда сондите, които са четири , а с другите датчици всичко отива за смяна. След смяната нагряването си остава и всичко сменено по- бързо отива за смяна и колата ви светва и започва да дрънчи гонга. Всеки грамотен газаджия ще ви каже, че настройката на кола с директно впръскване изисква много точен пробив, защото не е все едно къде ще влиза газта и по колко ще влиза? Иначе ако е за пробиване и икономия, много по- лесно е да си вземете едно Субару и да го снабдите с газова за разкош, но и то ще вие като започне нагряването на мотора.
Който е гледал вторичния пазар на коли няма как да не е забелязал "конденза" бозица в разширителния съд за антифриз или по ккапачката на мотора. Е, това ви е от прегряване и лоша експлоатация, водещи до тотал щета. А производителят на Ф10 с 272 кс дава разход от 10,3 на 100 градско или да кажем 12/100 през зимата. Направо не си струват мислите за газова на този фон разход на бензин. По данни градско в 10,3 градско , 5,9/100 извънградско и 7,4 смесено, което означава 8-9 на 100 смесено. За автоматик с 272 коня това е просто разкош. Дори ръчната скоростна кутия е с по- висок разход извън града 6,1 /100.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Газов инжекцион
Добре че почти всички двигатели минаха на диркетно впръскване, та се спря с тази цигания.
Re: Газов инжекцион
Кога стана циганин кога ти почерня гъза...acho.rs написа:Добре че почти всички двигатели минаха на диркетно впръскване, та се спря с тази цигания.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Газов инжекцион
Съжалявам колега, не съм карал Ф10 на газ - ти имаш ли опит с такова нещо
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани