Проблем след смяна на верига

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.09.2019
Пол: Мъж
Кара: 525d xDrive F10

Проблем след смяна на верига

Мнение от insanity » 20 Сеп 2019, 17:06

Здравейте колеги!
От скоро имам 525d xDrive f10 2011-та година 218hp. Изчетох доста теми и мнения за N47 моторите и проблема им с веригата и тъй като колата е близо до 200к км. реших да сменя веригите превантивно.
До тук добре, смениха веригите, обтегачи, зъбни колела и каквото там трябва да се сменя, но мотора стана доста по-шумен (все едно няма въздушен филтър), особено когато се настъпи, също така се появи една постоянна вибрация в купето при ускорение и колата стана по-тромава.

Въпроса ми е дали има някаква вероятност, веригата да не е зацепена правилно или какво друго може да се е случило, някой вакуум, маркуч или нещо може ли да причини гореописаните проблеми.
В сервиза в който правиха интервенцията, караха колата и казаха, че нищо й нямало :dunno: та за това е записан час в Ауто бавария за другата седмица, но все пак още някое мнение не е излишно.

Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от Taruno » 21 Сеп 2019, 19:46

Ако са вадили двигателя (да прави се и без вадене) има вероятност много неща да се опропастят. Отиваш и си търсиш правата.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.09.2019
Пол: Мъж
Кара: 525d xDrive F10

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от insanity » 21 Сеп 2019, 19:57

Да, вадиха двигателя, както и скоростите се сваляха, защото торк-а беше тръгнал и ходи на ремонт. Също така и маховика беше сменен.

Мисля първо в Ауто бавария (надявам се там да открият къде е проблема) пък след това ще си търся правата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 702
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от nikola59 » 22 Сеп 2019, 23:44

insanity написа:Здравейте колеги!
От скоро имам 525d xDrive f10 2011-та година 218hp. Изчетох доста теми и мнения за N47 моторите и проблема им с веригата и тъй като колата е близо до 200к км. реших да сменя веригите превантивно.
До тук добре, смениха веригите, обтегачи, зъбни колела и каквото там трябва да се сменя, но мотора стана доста по-шумен (все едно няма въздушен филтър), особено когато се настъпи, също така се появи една постоянна вибрация в купето при ускорение и колата стана по-тромава.

Въпроса ми е дали има някаква вероятност, веригата да не е зацепена правилно или какво друго може да се е случило, някой вакуум, маркуч или нещо може ли да причини гореописаните проблеми.
В сервиза в който правиха интервенцията, караха колата и казаха, че нищо й нямало :dunno: та за това е записан час в Ауто бавария за другата седмица, но все пак още някое мнение не е излишно.

Благодаря предварително!

Би ли написал кой е сервиза в който си сменявал вериги и другите неща? Ще следя темата. Предполагам какво ще кажат дилърите....като минеш при тях напиши резултата.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от Giorceto » 23 Сеп 2019, 13:31

Вибрациите може да са от торка и маховика.. по-шумния двигател от нещо несглобено като хората.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.09.2019
Пол: Мъж
Кара: 525d xDrive F10

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от insanity » 23 Сеп 2019, 13:46

Здравейте,
Сервиза за момента няма да споменавам кой е, да видим първо как ще се развият нещата.
Вибрацийте не са постоянни а само при ускорение и са по-скоро от мотора, защото няма мощност и не може да се набере като хората. Маховика е нов, поръчан от бмв.
Преди като клекнех зад ауспуха се усещаше съвсем лека миризма, а сега пуши повече (въпреки че е с DPF) и мирише на неизгоряла нафта.
Ще пиша като мина през АБ.

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 2.07.2011
Местоположение: Белгия
Пол: Мъж
Кара: BMW F10 520dA

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от Breach » 29 Сеп 2019, 11:26

Звучи като да е проблем с уплътнението на главата и загуба на компресия, ма и друго може да е. Пиши като се разбере.

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.09.2019
Пол: Мъж
Кара: 525d xDrive F10

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от insanity » 29 Сеп 2019, 19:44

Здравейте,
В АБ откриха някакъв захранващ вакуум маркуч, до вакуум регулатор, който е бил скъсан (поне така ми казаха и пише в протокола). И по някаква причина DPF-a или е разместен при връщане на двигателя или не е монтиран както трябва, защото изпускаше изгорели газове, които влизаха в купето.

Работата и звука на мотора се подобриха, но още ми се струва по-тромав от преди.

Иначе като я караха там ми казаха, че вървяла нормално. :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от Taruno » 30 Сеп 2019, 9:08

insanity написа:Здравейте,
В АБ откриха някакъв захранващ вакуум маркуч, до вакуум регулатор, който е бил скъсан (поне така ми казаха и пише в протокола). И по някаква причина DPF-a или е разместен при връщане на двигателя или не е монтиран както трябва, защото изпускаше изгорели газове, които влизаха в купето.

Работата и звука на мотора се подобриха, но още ми се струва по-тромав от преди.

Иначе като я караха там ми казаха, че вървяла нормално. :dunno:


Той ДПФ-а най-вероятно се е позадръстил. Иначе да ако са вадили двигател и са немарливи има много неща, които са скъсат

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 1.12.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от force10 » 01 Окт 2019, 7:00

И, все пак, би било добре да споделиш къде са се представили толкова добре със смяната на верига...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2887
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от Ненко Вранков » 07 Окт 2019, 9:37

Само имай предвид, че след посещение и "ремонти" в друг сервиз, след тях, горе-доло ... няма какво повече да се връщаш и да търсиш каквото и да било ... много лесно ще кажат - няма как да знаем какво е пипано и правено, което е факт.
Мириса на неизгоряла нафта при наличието на ДПФ, говори за неправилна центровка.. може малко да е мръднал някой вал при центровката.
Лошото в такива случаи е, че като се пипат и ремонтират много възли и агрегати по автомобила, не знаеш от къде да започнеш... кутии, торкове, свалени мотори, вериги...както колегите са писали по-горе, може ужасно много неща да са.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от adovet » 14 Окт 2019, 16:24

в крайна сметка има ли сега вибрации?

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 15.09.2019
Пол: Мъж
Кара: 525d xDrive F10

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от insanity » 14 Окт 2019, 18:57

Благодаря на всички писали.
Малко ъпдейт: Центровката е проверена, там всичко е ок.
Сменихме всички вакуум маркучи и колата се раздвижи малко. На мен все още ми се струва, че е по-мудна от преди и започвам да се замислям дали не е била ремапвана и след ъпдейта на софтуера да е заминал ремапа.
За вибрациите, все още ги има. Тези дни ще проверим тампоните на двг и ск.
Иначе адаптацийте на кутията ми се струва, че не са много в норма:

Clutch fill pressures:
Clutch A -126.0mbar
Clutch B -122.0mbar
Clutch C -410.0mbar
Clutch D -144.0mbar
Clutch E -700.0mbar
Rapid fill times:
Clutch A 36.0ms
Clutch B 54.0ms
Clutch C 18.0ms
Clutch D -3.0ms
Clutch E 2.0ms

Ресетнахме ги и след адаптацията са 99.9% идентични като тези преди ресета

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от bai_ILIA » 15 Окт 2019, 17:17

Това с ремапа е точно така. Като ми смениха ЕГР охладителя по акция на БМВ, ремапа се затри и колата отново се усещаше доста спряла...Ъпдейт на ДДЕ-то затрива ремапа.
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Проблем след смяна на верига

Мнение от kraska » 15 Окт 2019, 19:35

защо се налага ъпдейт на dde след смяна на кулера на термостата някой може ли да каже и възможно ли да не го правят на всички. Гледам че programming date на ecu от rheingolda ми е 07.10.14 ? за това ли става въпрос или.... ?

Следваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook