Проблем след смяна на верига
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Проблем след смяна на верига
Здравейте колеги!
От скоро имам 525d xDrive f10 2011-та година 218hp. Изчетох доста теми и мнения за N47 моторите и проблема им с веригата и тъй като колата е близо до 200к км. реших да сменя веригите превантивно.
До тук добре, смениха веригите, обтегачи, зъбни колела и каквото там трябва да се сменя, но мотора стана доста по-шумен (все едно няма въздушен филтър), особено когато се настъпи, също така се появи една постоянна вибрация в купето при ускорение и колата стана по-тромава.
Въпроса ми е дали има някаква вероятност, веригата да не е зацепена правилно или какво друго може да се е случило, някой вакуум, маркуч или нещо може ли да причини гореописаните проблеми.
В сервиза в който правиха интервенцията, караха колата и казаха, че нищо й нямало та за това е записан час в Ауто бавария за другата седмица, но все пак още някое мнение не е излишно.
Благодаря предварително!
От скоро имам 525d xDrive f10 2011-та година 218hp. Изчетох доста теми и мнения за N47 моторите и проблема им с веригата и тъй като колата е близо до 200к км. реших да сменя веригите превантивно.
До тук добре, смениха веригите, обтегачи, зъбни колела и каквото там трябва да се сменя, но мотора стана доста по-шумен (все едно няма въздушен филтър), особено когато се настъпи, също така се появи една постоянна вибрация в купето при ускорение и колата стана по-тромава.
Въпроса ми е дали има някаква вероятност, веригата да не е зацепена правилно или какво друго може да се е случило, някой вакуум, маркуч или нещо може ли да причини гореописаните проблеми.
В сервиза в който правиха интервенцията, караха колата и казаха, че нищо й нямало та за това е записан час в Ауто бавария за другата седмица, но все пак още някое мнение не е излишно.
Благодаря предварително!
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на верига
Ако са вадили двигателя (да прави се и без вадене) има вероятност много неща да се опропастят. Отиваш и си търсиш правата.
Re: Проблем след смяна на верига
Да, вадиха двигателя, както и скоростите се сваляха, защото торк-а беше тръгнал и ходи на ремонт. Също така и маховика беше сменен.
Мисля първо в Ауто бавария (надявам се там да открият къде е проблема) пък след това ще си търся правата.
Мисля първо в Ауто бавария (надявам се там да открият къде е проблема) пък след това ще си търся правата.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем след смяна на верига
insanity написа:Здравейте колеги!
От скоро имам 525d xDrive f10 2011-та година 218hp. Изчетох доста теми и мнения за N47 моторите и проблема им с веригата и тъй като колата е близо до 200к км. реших да сменя веригите превантивно.
До тук добре, смениха веригите, обтегачи, зъбни колела и каквото там трябва да се сменя, но мотора стана доста по-шумен (все едно няма въздушен филтър), особено когато се настъпи, също така се появи една постоянна вибрация в купето при ускорение и колата стана по-тромава.
Въпроса ми е дали има някаква вероятност, веригата да не е зацепена правилно или какво друго може да се е случило, някой вакуум, маркуч или нещо може ли да причини гореописаните проблеми.
В сервиза в който правиха интервенцията, караха колата и казаха, че нищо й нямало та за това е записан час в Ауто бавария за другата седмица, но все пак още някое мнение не е излишно.
Благодаря предварително!
Би ли написал кой е сервиза в който си сменявал вериги и другите неща? Ще следя темата. Предполагам какво ще кажат дилърите....като минеш при тях напиши резултата.
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Проблем след смяна на верига
Вибрациите може да са от торка и маховика.. по-шумния двигател от нещо несглобено като хората.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: Проблем след смяна на верига
Здравейте,
Сервиза за момента няма да споменавам кой е, да видим първо как ще се развият нещата.
Вибрацийте не са постоянни а само при ускорение и са по-скоро от мотора, защото няма мощност и не може да се набере като хората. Маховика е нов, поръчан от бмв.
Преди като клекнех зад ауспуха се усещаше съвсем лека миризма, а сега пуши повече (въпреки че е с DPF) и мирише на неизгоряла нафта.
Ще пиша като мина през АБ.
Сервиза за момента няма да споменавам кой е, да видим първо как ще се развият нещата.
Вибрацийте не са постоянни а само при ускорение и са по-скоро от мотора, защото няма мощност и не може да се набере като хората. Маховика е нов, поръчан от бмв.
Преди като клекнех зад ауспуха се усещаше съвсем лека миризма, а сега пуши повече (въпреки че е с DPF) и мирише на неизгоряла нафта.
Ще пиша като мина през АБ.
- Breach
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 2.07.2011
- Местоположение: Белгия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 520dA
Re: Проблем след смяна на верига
Звучи като да е проблем с уплътнението на главата и загуба на компресия, ма и друго може да е. Пиши като се разбере.
Re: Проблем след смяна на верига
Здравейте,
В АБ откриха някакъв захранващ вакуум маркуч, до вакуум регулатор, който е бил скъсан (поне така ми казаха и пише в протокола). И по някаква причина DPF-a или е разместен при връщане на двигателя или не е монтиран както трябва, защото изпускаше изгорели газове, които влизаха в купето.
Работата и звука на мотора се подобриха, но още ми се струва по-тромав от преди.
Иначе като я караха там ми казаха, че вървяла нормално.
В АБ откриха някакъв захранващ вакуум маркуч, до вакуум регулатор, който е бил скъсан (поне така ми казаха и пише в протокола). И по някаква причина DPF-a или е разместен при връщане на двигателя или не е монтиран както трябва, защото изпускаше изгорели газове, които влизаха в купето.
Работата и звука на мотора се подобриха, но още ми се струва по-тромав от преди.
Иначе като я караха там ми казаха, че вървяла нормално.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на верига
insanity написа:Здравейте,
В АБ откриха някакъв захранващ вакуум маркуч, до вакуум регулатор, който е бил скъсан (поне така ми казаха и пише в протокола). И по някаква причина DPF-a или е разместен при връщане на двигателя или не е монтиран както трябва, защото изпускаше изгорели газове, които влизаха в купето.
Работата и звука на мотора се подобриха, но още ми се струва по-тромав от преди.
Иначе като я караха там ми казаха, че вървяла нормално.
Той ДПФ-а най-вероятно се е позадръстил. Иначе да ако са вадили двигател и са немарливи има много неща, които са скъсат
Re: Проблем след смяна на верига
И, все пак, би било добре да споделиш къде са се представили толкова добре със смяната на верига...
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Проблем след смяна на верига
Само имай предвид, че след посещение и "ремонти" в друг сервиз, след тях, горе-доло ... няма какво повече да се връщаш и да търсиш каквото и да било ... много лесно ще кажат - няма как да знаем какво е пипано и правено, което е факт.
Мириса на неизгоряла нафта при наличието на ДПФ, говори за неправилна центровка.. може малко да е мръднал някой вал при центровката.
Лошото в такива случаи е, че като се пипат и ремонтират много възли и агрегати по автомобила, не знаеш от къде да започнеш... кутии, торкове, свалени мотори, вериги...както колегите са писали по-горе, може ужасно много неща да са.
Мириса на неизгоряла нафта при наличието на ДПФ, говори за неправилна центровка.. може малко да е мръднал някой вал при центровката.
Лошото в такива случаи е, че като се пипат и ремонтират много възли и агрегати по автомобила, не знаеш от къде да започнеш... кутии, торкове, свалени мотори, вериги...както колегите са писали по-горе, може ужасно много неща да са.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на верига
в крайна сметка има ли сега вибрации?
Re: Проблем след смяна на верига
Благодаря на всички писали.
Малко ъпдейт: Центровката е проверена, там всичко е ок.
Сменихме всички вакуум маркучи и колата се раздвижи малко. На мен все още ми се струва, че е по-мудна от преди и започвам да се замислям дали не е била ремапвана и след ъпдейта на софтуера да е заминал ремапа.
За вибрациите, все още ги има. Тези дни ще проверим тампоните на двг и ск.
Иначе адаптацийте на кутията ми се струва, че не са много в норма:
Clutch fill pressures:
Clutch A -126.0mbar
Clutch B -122.0mbar
Clutch C -410.0mbar
Clutch D -144.0mbar
Clutch E -700.0mbar
Rapid fill times:
Clutch A 36.0ms
Clutch B 54.0ms
Clutch C 18.0ms
Clutch D -3.0ms
Clutch E 2.0ms
Ресетнахме ги и след адаптацията са 99.9% идентични като тези преди ресета
Малко ъпдейт: Центровката е проверена, там всичко е ок.
Сменихме всички вакуум маркучи и колата се раздвижи малко. На мен все още ми се струва, че е по-мудна от преди и започвам да се замислям дали не е била ремапвана и след ъпдейта на софтуера да е заминал ремапа.
За вибрациите, все още ги има. Тези дни ще проверим тампоните на двг и ск.
Иначе адаптацийте на кутията ми се струва, че не са много в норма:
Clutch fill pressures:
Clutch A -126.0mbar
Clutch B -122.0mbar
Clutch C -410.0mbar
Clutch D -144.0mbar
Clutch E -700.0mbar
Rapid fill times:
Clutch A 36.0ms
Clutch B 54.0ms
Clutch C 18.0ms
Clutch D -3.0ms
Clutch E 2.0ms
Ресетнахме ги и след адаптацията са 99.9% идентични като тези преди ресета
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Проблем след смяна на верига
Това с ремапа е точно така. Като ми смениха ЕГР охладителя по акция на БМВ, ремапа се затри и колата отново се усещаше доста спряла...Ъпдейт на ДДЕ-то затрива ремапа.
"Чемодан, вокзал, Москва"
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Проблем след смяна на верига
защо се налага ъпдейт на dde след смяна на кулера на термостата някой може ли да каже и възможно ли да не го правят на всички. Гледам че programming date на ecu от rheingolda ми е 07.10.14 ? за това ли става въпрос или.... ?
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани