Проблем с Adblue Euro 6 BMW F11
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Проблем с Adblue Euro 6 BMW F11
Здравейте колеги,
Както винаги, проблеми с дизела имам само и единствено с екологиите.
Колата ми е BMW F11 LCI 530D Euro 6.
Снабден съм с Adblue системата, която не ми е много ясна или поне не ми беше.
Преди няколко месец ми светна чека и записа грешка 805256 Active tank SCR fluid level sensor.
Изтрих грешката, налях адблу и след 1500км. пак светна.
Ясно е, че датчика, който мери нивото е дефектирал.
Бърза проверка показва, че този датчик не може да се смени отделно и се налага нов резервоар.
Цена 2500лв.
Четох по чуждите форуми, където пишат, че с помоща на резистор 10kOhm успят да излъжат системата, че резервоара е зареден с Х гориво и по този начин избягват индикацията на чека.
Обаче всички писания и схеми са за резервоар, който се монтира при Е70.
Сравнявайки го с този на F11, има разлика във вида му и окабеляването.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... 1VnXBCvh7s
В този линк е посочена схемата на свързване при F11.
В буксата има 5 кабела.
1. 5V Захранване на датчика за ниво гориво.
2. Земя за датчика на ниво гориво.
3. SIG Сигнал за ниво на Adblue и сигнал за температурата му.
4. 12V Захранване към нагревателя.
5. Земя за нагревателя.
Въпроса ми е, ако се сложи резистор към точка 3 където е за сигнала, ще се постигне ли някаква лъжлива стойност, която колата да отчете за приемлива?
Както винаги, проблеми с дизела имам само и единствено с екологиите.
Колата ми е BMW F11 LCI 530D Euro 6.
Снабден съм с Adblue системата, която не ми е много ясна или поне не ми беше.
Преди няколко месец ми светна чека и записа грешка 805256 Active tank SCR fluid level sensor.
Изтрих грешката, налях адблу и след 1500км. пак светна.
Ясно е, че датчика, който мери нивото е дефектирал.
Бърза проверка показва, че този датчик не може да се смени отделно и се налага нов резервоар.
Цена 2500лв.
Четох по чуждите форуми, където пишат, че с помоща на резистор 10kOhm успят да излъжат системата, че резервоара е зареден с Х гориво и по този начин избягват индикацията на чека.
Обаче всички писания и схеми са за резервоар, който се монтира при Е70.
Сравнявайки го с този на F11, има разлика във вида му и окабеляването.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... 1VnXBCvh7s
В този линк е посочена схемата на свързване при F11.
В буксата има 5 кабела.
1. 5V Захранване на датчика за ниво гориво.
2. Земя за датчика на ниво гориво.
3. SIG Сигнал за ниво на Adblue и сигнал за температурата му.
4. 12V Захранване към нагревателя.
5. Земя за нагревателя.
Въпроса ми е, ако се сложи резистор към точка 3 където е за сигнала, ще се постигне ли някаква лъжлива стойност, която колата да отчете за приемлива?
Re: Проблем с Adblue Euro 6 BMW F11
Ако беше само ниво щеше да стане. Но сигнала пише че е модулиран. Освен да опиташ и да споделиш
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани