F10 или нещо друго? Идеи?

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от bai_ILIA » 27 Авг 2019, 13:34

///M Power написа:
Top Gun Maverick написа:В ниакъв случай. Имах такова за няколко седмици точно 730д с 245-то коня. Ами автоматът е СУПЕР дразнещ, бавен и муден. В комбинация с ОГРОМНАТА разлика в теглото, нещата става крайно грозни. Остави разходът(който извън града при нормално каране не може да падне под 8, а ако караш минава 10), вървежа някак изчезва и това ИЗЧАКАЙ МАЛКО, което четеш на таблото всеки път като натиснеш газта до долу е супер дразнещо. Пак казвам, първо заради автомата, второ заради теглото, трето, че 258 коня мотора е по-добър ако си купи 530д с такъв.


Според мен колата която си карал не е била в ред. Супер дразнещия автомат е като на всичко от 2002 до 2010 г. 6HP, и колкото 8-степения да е по-добър не е чак толкова огромна разликата все пак моторите са еднакви. Огромата разлика в теглото е 150кг, ама като натовариш Ф10-ката със сток екстрите на Ф01 може и да падне тая разлика. Разхода особеннно извън града между двете едвали е повече от половин литър. Пък човека не търси да се състезава, 30д ще е по-бързо и приятно за каране от всяка 20д.


Огромна е разликата. Ф01 има 8 степенен на фейса. Карал съм и двете кутии - разликата е от небето до земята. Ф01 за мен има смисъл само фейс. Другите са прекалено стари. Всичко им е по-старо от на Ф10 като модули. 245 коня и 6 степени срещу 258 и 8 степени...От друга страна някой каза 520д се продава трудно. Това важи само в БГ. Тук сме само бизнесмени с коли втора ръка...Това е най-продаваната модификация в пъти в Европа, но в БГ е различно...Тук се гледат 6-таци и екстри :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от equipment » 27 Авг 2019, 16:56

Archerie написа:

Колко е реалният разход при поддържане на 140 на шест цилиндров мотор и четири цилиндров мотор в купето на ф10?


Колега, преди месец - Пловдив- Несебър- Пловдив с четирима възрастни и 6 куфара до тавана в багажника, нон стоп на климатик и в двете посоки . Разход 7,5 за изминатите 600 км. Колата е 530D 245 кончИта : )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 15.08.2015
Местоположение: expedia.com
Пол: Мъж
Кара: BMW and Toyota
Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от peshehodetz » 27 Авг 2019, 23:55

Top Gun Maverick написа: Свестни коли от Америка не се вкарват в България, разберете го това нещо. Дори в Америка хубавата кола държи някаква цена и като и платиш митата и т.н. няма как да дойде на кяр, а всички Американски влзнали тук са далеч по-евтини от Немските. Защо ли? Вижте само разлика в цената на 535i от Германия и САЩ и просто всичко останало е излишно да се коментира. Доскоро беше 10+ хил. лева разликата. :mhihi: За под 20 има 535 от Америка.


По големи небивалици от това отдавна не бях чел. Значи според теб една дузина народ дето се върнаха от Америка за постоянно в България и си докараха колите - Х5-ци, Кайени, Ф10-ки, АМГ-та че даже и такива с Лексуси всичко това са кенефи, ударени или наводнени.
keep walking

Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от Top Gun Maverick » 28 Авг 2019, 8:14

Разликата е огромна защото не четете. Човекът няма да ходи да се занимава сам да си вкарва кола или някой роднина в САЩ или приятел да му я гледа. Тоест отива на джабаз. Хора живеещи там да си докарат коли...никъде не се и намеква подобно нещо.
Някой беше писал назад за мечтатели и как нямало къде да се кара. Явно бая мечтатели има в тоя форум, които си купуваме коли и за каране със скорости. Описват се легнали полицаи в града, а не се взема под внимание как човека кара основно извън него.
Информация от дилъри, не знам си какво. Явно не може без да си бъркал поне три пъти в контакта да знаеш, че може да те удари ток ако го направиш.
История от дилъри за голям удар при колата също лесно се крие, дори в САЩ.
boris написа:А това,че на форумният корифей Top Gun Maverick, не му се връзват сметките при щатски внос, не означава, че същите не излизат. Ама какво да му се обяснява, той е чувал, от тоя, от оня, и знае ... легенди.

Да го одебеля малко, че да го виждат всички. Изобщо не ми се отговаря на подобен тон, но съм на почивка тия дни и имам бол време. Първо явно не разбирате, че човека няма намерение да внася кола, особено от САЩ от където ако няма някой близък там ще я види само на снимка. Второто е следствие от първото и това значи, че отива при джамбаз от САЩ, което си е най-лошия вариант, в пъти по-лош от този от Италия. Трето колите от САЩ основно вече се вкарват от Канада, всички знаете защо. Там условията са перфектни, само накарайте Монтоята да ви прати снимки на коли на по няколко години и ще разберете, че само сте чували за ръжда. Четвърто, колата от САЩ след като я кара известно време и теши да я продава си е трудно продаваема поради горните и още някои причини. Пето явно никой не може да ми обясни защо перфектно Щатско 535i струва 10 бона под такова Немско. Като сметнеш печалбата на джамбаза и разходите му по докарване и оправяне(в повечето случаи защото там сервизите бачкат на час и няма кой да се занимава, че ще я плати два пъти)нещата отиват на интересен екземпляр с наистина пълна история. Толкова пълна, че чак не може харда на дилъра да я побере.
И накрая нещо лично към теб. Въздържай се от лични квалификации когато никой не си позволява да ги отправя към теб и не забравяй за какво си направен модератор в този форум. Заради мнения като твоите някои хора се отблъскват, а ти освен да следиш за подобни неща, трябва да даваш и пример. Когато не си съгласен с нечие мнение има начини да го покажеш/кажеш/обориш ако имаш желание и т.н.
///M Power написа:Според мен колата която си карал не е била в ред. Супер дразнещия автомат е като на всичко от 2002 до 2010 г. 6HP, и колкото 8-степения да е по-добър не е чак толкова огромна разликата все пак моторите са еднакви. Огромата разлика в теглото е 150кг, ама като натовариш Ф10-ката със сток екстрите на Ф01 може и да падне тая разлика. Разхода особеннно извън града между двете едвали е повече от половин литър. Пък човека не търси да се състезава, 30д ще е по-бързо и приятно за каране от всяка 20д.

Твоите мнения винаги съм ги харесвал защото са съдържателни и верни. Пак си прав, но пропускаш и нещо. Аз писах да си вземе двигател 258 коня, който започва малко след първите бройки F10. Колата беше в ред откъм автомат, включваше си точно както 335д фейс на мой приятел, което карах същите дни. Имаше една подгряваща свещ за смяна де. :mhihi: Иначе за автомата си познал, на мен всички автомати преди 8-степенния са ми дразнещи. Него съм го карал спортен такъв(с перата)в 330д екс F30. Ами извинявай, но ми е чувствителна разликата. Не говоря за вървеж, а чиста смяна защото с тоя екс колата след 60-80 умираше(а бе на 2 години тогава)след 160 бе вече свършила сравнимо с такава на задно. Дали е 150 килограма не знам, после ще погледна точно(погледнах, прав си, дори е по-малко от 150 :mhihi: явно и заради дължината губи още малко динамика ), обаче габаририте на ширина са същите съдейки по гаража защото като бях вкарвал едвам F10-ката и мислех, F01 трудно ще влезе, но си влезе, разликата е в дължината. Но не виждам защо му е 7-ца след като ще е сам основно. Разликата при тия коли идва отзад, отпред си е почти същото. Даже разликата отзад е по-голяма между F01 и F10 от тая между F30 и F10. F10 отзад пак си е не особено голямо сравнимо със седмица.
Archerie написа: За мен нормалната динамика за БГ е около 200к.с. за нормално тежаща кола.

F10 не е нормално тежаща кола, особено за България ако се огледаш и разгледаш автопарка. Тогава сигурно F30 може да мине за нормална, но F10 отива над нормална.
И накрая относно вървеж, разликата между 3.0 и 2.0 е доста по-голяма отколкото между 3.5 и 3.0, никой не говори за състезания, но разликата в горенето е пренебрежимо малка при 40 на година сравнимо с вървежа, а човека каза, че не го бърка и бензинов разход относно пари, просто му се вижда, че няма смисъл. 2.0-3.0-3.5-5.0, така са нещата и най-голямата разлика е между първите две. Имаш ли пари и ако все пак някога ще искаш да изпрвариш хубаво, вземаш по-голямото. Всичко останало е компромис.
Последна промяна Top Gun Maverick на 28 Авг 2019, 8:50, променена общо 2 пъти
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от MadChicken » 28 Авг 2019, 8:43

Темата отива на зле, което ми беше ясно още щом видях заглавието й. Мисля че се отклонявате вече доста. Дано не отиде към ключ работата скоро...
Почнахме да говорим за среден разход (за което има обширна тема), коли от щатите (за което има множество теми) и разбира се заяжданията не закъсняха.
Мисля че автора на темата получи достатъчно полезна информация. Ако някой има нещо конструктивно да допълни то може да стане с нормален тон без нападки...

:yes:
Only dead fish follow the stream...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1904
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от boris » 28 Авг 2019, 8:44

Глупостите продължават в пълен размер. :lol:
Квалификации, ще си раздавам където,каквито и когато поискам, седя си зад думите. :!:
Ако искаш и го уголеми, ако корифей не е описание на твоето амплоа, не знам на кого друг, да си беше направил труда да видиш какво означава :lol:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от toncho83 » 28 Авг 2019, 8:50

Top Gun Maverick написа:Някой беше писал назад за мечтатели и как нямало къде да се кара. Явно бая мечтатели има в тоя форум, които си купуваме коли и за каране със скорости. Описват се легнали полицаи в града, а не се взема под внимание как човека кара основно извън него.
Информация от дилъри, не знам си какво.


Ако мечтател не ти допада, можем да я заменим с "идеалист" или "идеалисти".
За извън града писах за камери и триноги..
Ако не караш "със скорости" по писти не ми отговаряй къде ги вдигаш. Вече имам опит с такива които си правят кефа и ми правят колата "тотал щета", а пътувам с жена и дете...
Писах и за реален опит с коментираните автомобили. Едно е да направиш кръгче с на някои приятел колата, друго е да зареждаш и поддържаш автомобил :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от Emooo » 28 Авг 2019, 9:09

Аз също не бих си купил кола от САЩ. Когато гледах за коли всичките от САЩ бяха подозрително евтини - ако колите са добри и са толкова евтини защо някой би се занимавал да вкарва въобще скъпи коли от германия? Има някаква схема там която не ми е много ясна но предпочитам да си взема кола с история. Опита ми показва, че евтиното винаги излиза по-скъпо.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 601
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от don_gori » 28 Авг 2019, 9:24

Добре де само аз ли виждам, че човека пита за бюджет от 15к ??? до 25к за ф10 ? Къде Ф10 за 25к, че 30ка дизел, че фейс , че читава :dunno: Ако скочи на сляпо пък трябва да приготви едни 5-6к минимум и те къде отидоха нещата :dunno:
Отделно човека в момента кара 320d, разликата в разхода спрямо някое Ф10 530д ще е поне литър-два нагоре, а като ги разхвърляш на 40к км годишно са си едни 1500лв отгоре.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от drago9205 » 28 Авг 2019, 9:50

toncho83 написа:Ако не караш "със скорости" по писти не ми отговаряй къде ги вдигаш. Вече имам опит с такива които си правят кефа и ми правят колата "тотал щета", а пътувам с жена и дете...

:bchug: :yes:
Много силно подкрепям това мнение.
От много време вилнеят някакви разбирания във форума, че 4-цилиндровите БМВ-та едвам се движат и не могат да изпреварват, тия 185-190 коня за никъде не стигат на това купе и прочее, реалността е такава, че има хора, които обичат да карат спокойно и около ограниченията. Да f10 не е малка кола, 520-ката е далеч от спортна кола, но това не я прави неподходяща за дълги пътувания. E39-ките със 193к.с. са също 1600кг, но с 6-так и не са самолети, даже са съизмерими F10 520d (също е доста близко и до e60 530d 218hp), а движението по пътищата не се е променило особено от времето на E39 и E60 :D
Опитът ми показва, че рисковите изпреварвания не стават по-малко рискови ако под капака има по-мощен двигател, а по-скоро обратното.

П.П. Както се спомена по-назад това е сред най-продаваните модификации в Европа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от Emooo » 28 Авг 2019, 10:04

За мен е по-рисково да изпреварваш камион с 190 коня отколкото с 280 коня. Не става въпрос да се кара с превишена скорост. Като карам на жената колата която е с ниска мощност ми се вдига сърчдечния ритъм всеки пък като изпреварвам, защото стоя доста по-дълго в лената на насрещното - това по никакъв начин не е по-безопасно от 380 коня и изпреварване на камион за 2 сек. Не подкрепам карането с висока скорост и аз като съм търсил кола единствената ми мотиваци е било само бързо да мога да изпреваря. Сега като почнем след 10 години само по магистрали да се движим за мен тези големи двигатели ще станат безсмислени, защото лично на мен няма да ми трябва тази мощност.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от toncho83 » 28 Авг 2019, 10:20

Emooo написа:За мен е по-рисково да изпреварваш камион с 190 коня отколкото с 280 коня.



:mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: стига дееее :bowdown: :bowdown:

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1859
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от Top Gun Maverick » 28 Авг 2019, 15:32

boris написа:Глупостите продължават в пълен размер. :lol:
Квалификации, ще си раздавам където,каквито и когато поискам, седя си зад думите. :!:
Ако искаш и го уголеми, ако корифей не е описание на твоето амплоа, не знам на кого друг, да си беше направил труда да видиш какво означава :lol:

Ами аз наизуст никога не говоря. Прочел съм дори значенията на думата, от живопис не разбирам, та явно ме иронизираше как разбирам от всичко, тоест се заяждаше, но както казах в твоя тон не ми се влиза, понеже нищо хубаво няма да излезе. Че ще си правиш каквото си искаш също го разбрахме, нали първо квалифицираше в разрез с правилата, а второ дори след забележката от Чикъна накъде отива темата и личните квалификации, ти държиш да уведомиш всички как си стоиш зад думите относно мен. Можеше и на лично ако толкова искаш, от тука нататък аз няма да ти отговарям в тая тема, че и без това отиде подяволите и жалко за наистина съществените неща, които се написаха.
Не знам защо някои хора толкова се засягат ли или просто приемат зле, че се препоръчва да се купи 530д в тежка кола вместо 520д. Който иска да си купи и 518д, има такива все пак макар и малко, но да не се казва как едва ли не е по-лошо да вземеш по-мощния мотор в случая.
Някой може ли да посочи освен разход гориво в какво друго 520д бие 530? И да, разликата според повечето хора е малка, а с нарастване на километрите в час става още по-малка. И другото така и никой не успя да каже защо е тази голяма разлика в цените на колите от САЩ и тези от Германия. Човекът дано си купи най-подходящото за него.
П.п: При премиум селекшъна успокоителното е гаранцията, но да знаете, че и там понякога се скриват интересни детайли. Та да, най-добре е нова от магазина, ама...
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от PeReZ » 28 Авг 2019, 20:28

Top Gun Maverick написа:... И другото така и никой не успя да каже защо е тази голяма разлика в цените на колите от САЩ и тези от Германия. ...

1. Северно-американският пазар на нови автомобили е най-ценният, най-важният, най-сладкият и най-желаният пазар от всички останали на Света. Никъде друга нямаме толкова голяма група финансово-стабилни, заможни и редовно-купуващи нови автомобили хора. Именно поради този факт, още при производството или проектирането на даден модел, се влагат компоненти от профила именно на този северно-американски клиент. Т.е. истинските проучвания и таргети се изчисляват най-вече на базата на въпросната група хора.
И понеже това е най-ценният пазар за всички производители (не само на автомобили), те се конкурират най-сериозно именно за него. Борейки се за по-големи продажби, а и конкурирайки се с марки, които реално почти не участват на европейския пазар* (визирам Шевролет, Jeep, Ford Mustang и др.), на БМВ/Мерцедес/Ауди/Тойота и др. не им остава особено голям избор и се налага да продават автомобилите си по-евтино, отколкото дори в собствените им държави. Става така, че едно чисто ново F10 в САЩ, и то базово по-добре оборудвано от базово в Германия или България, струва чувствително по-малко (лесно се проверява, има достатъчно американски конфигуратори за нови автомобили в Интернет).
2. Лизинговите, застрахователните и данъчните условия (а защо не и цялостното състояние на икономиката) в САЩ и Канада, също са чувствително по-добре насочени в посока "накарай клиента да си купува нов автомобил по-често", в сравнение с Европа.
В САЩ, както лесно се вижда в сайтовете за обяви, търгове и ebay, за доста по-дребни щети застрахователите предлагат на клиентите си "тоталване", в сравнение с Европа. Т.е. в сащ колата ти се удря от градушка или пък чупиш фар + броня и имаш право с доста по-скромно доплащане, директно да си купиш чисто нов автомобил, а старият да остане в полза на застрахователите, които после ги продават на търгове.

Това са първите 2 причини, за които аз лично се сещам. Сигурен съм, че има и други. Та, не е толкова подозрително или странно че има разлика в цените, нито пък е странно как така кола, натоварена с всички разходи по доставка от САЩ до България + разходите по поправянето на щетите, пристига и струва с чувствителен процент по-евтино от еквивалентна кола, закупена в Европа.
Не ти е необходимо, надявам се, да допълвам, че след като пазарът на нови автомобили е толкова добре развит, то някой трябва да помисли как лесно и бързо да премахне (намали) автомобилите втора употреба, оставащи в САЩ, защото те не движат, а по-скоро пречат на икономиката и "темпа на растеж"?

А ето и един допълнителен, косвен позитив. Когато си закупиш кола от САЩ/Канада, ти много по-лесно, по-достъпно, по-открито и честно можеш да провериш нейната история за удари/катастрофи. Там във всеки търг, както и във всеки сайт за проверка на рама, получаваш информация и снимки от търговете, на които е продавана колата, включително и снимки от всеки път, в който е участвала на търг.
В същото време, имам приятел, който купува ударени коли от Италия с цел поправяне и продажба и съм виждал какви коли са идвали. Понякога не можеш да познаеш каква марка са и ето го огромният, скапан минус - човекът в Италия се е блъснал, прибрал си е колата (останките от нея), след което я е продал на БГ възстановителя с електрожена, а колата, разбира се, не е минала през БМВ или преглед, където да отбележат в историята й (и да е достъпно в интернет), че е ударена, камо ли да я снимат ударена, каквато е абсолютната праките за колите от САЩ/КАНАДА.
Последна промяна PeReZ на 28 Авг 2019, 20:43, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: F10 или нещо друго? Идеи?

Мнение от xexoral » 28 Авг 2019, 20:40

Според мен пък човек си взима по-мощна кола за кеф главно, не толкова за сигурност и при мен си беше така. Иначе съм сигурен, че е по-безопасно да се кара 1.0 трицилиндров бензин отколкото мощна кола. Просто ще си караш спокойно зад камионите и това е.

Също съм на мнение, че човек свиква с колата, която кара, каквато и да е тя. За 15000км откакто си взех 550д вече не я усещам кой знае колко бърза. Само дето това усещане е и подвеждащо. Преди няколко дни карах октавията 2.0тди на приятел и реших да предприема едно изпреварване на ТИР на изкачване и както тръгнах и веднага се отказах и се прибрах, а нямаше никой отсреща, просто усетих как нещата ще се случат мнооого по-бавно отколкото би ми било комфортно и не съм сигурен дали нямаше да свърши правата. А и като цяло ми се стори супер тромава... А 2.0 тди минава за динамичен. С моята кола ако ще да е с 5 възрастни и багаж с лекота щях да изпреваря на същото място. То това ми харесва най-много при нея, че си върви без значение наклона и колко е натоварена повече от достатъчно.

В крайна сметка всеки си се съобразява с колата и ако е по-маломощна ще си изчака по-дългата права и това е. Също така маломощните коли убиват желанието да караш бързо, а бавното каране си е по-безопасно като цяло. Имал съм кола 70к.с. и там изкачванията бяха с тактика- засилване преди това на 5-та, излизане горе на 3-та.. Пак е интересно.
Важното е да се внимава на пътя и да се мисли.

И преди съм го писал, всичко над 520д, да не кажа 518д, е излишно мощно, за да се придвижи човек от т.А до т.Б. Така че всички с нещо различно от 520д (тия с 520д имат оправдание, че не са намерили 518, защото са редки) сте си взели кола и за кеф. Тия оправдания с бързите изпреварвания колко са безопасни не минават..


Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook