Поведение на ZF8

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Поведение на ZF8

Мнение от FaceOff » 03 Авг 2019, 14:22

andy написа:Преди да сложа xHP при планинско каране (особено из Алпите) ми се налагаше да минавам на ръчен режим, именно за да не паля спирачките, но след софтуера повече не е нужно. Кутията се държи много адекватно и сваля сама скорост при спускане, а при ползване на спирачка сваля още една само докато сработи стоп машинката. Дори и да подам газ при спускането не минава на горна предавка, както прави оригинални софт.


Колега, с кой стейдж си? Мерси!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Поведение на ZF8

Мнение от andy » 03 Авг 2019, 18:23

2.
онзи ден свали от 6 на 4 на спускане с малко по резки спирачки еднократно.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Поведение на ZF8

Мнение от b00st » 03 Авг 2019, 21:56

Торка оставя да приплъзва повече в Еко Про и то не за друго ми щото тротъл респонса е като на 316ка. Аз лично никога не карам на тоя режим, супер скапан е.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: Поведение на ZF8

Мнение от equipment » 05 Авг 2019, 19:07

andy написа:2.
онзи ден свали от 6 на 4 на спускане с малко по резки спирачки еднократно.


stage 2 ще рече,че си без ЕГР и ДПФ ли

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Emooo » 05 Авг 2019, 19:38

b00st написа:Торка оставя да приплъзва повече в Еко Про и то не за друго ми щото тротъл респонса е като на 316ка. Аз лично никога не карам на тоя режим, супер скапан е.

550d много трудно се кара в колона с коли с малка дистанция, примерно по цариградско, и забавения throttle response е много полезен. Докато изляза от софия карам на еко про.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Dextuar » 05 Авг 2019, 19:46

equipment написа:
andy написа:2.
онзи ден свали от 6 на 4 на спускане с малко по резки спирачки еднократно.


stage 2 ще рече,че си без ЕГР и ДПФ ли

Става въпрос за софтуера за скоростни кутии - xHP.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Поведение на ZF8

Мнение от b00st » 05 Авг 2019, 21:00

Emooo написа:
b00st написа:Торка оставя да приплъзва повече в Еко Про и то не за друго ми щото тротъл респонса е като на 316ка. Аз лично никога не карам на тоя режим, супер скапан е.

550d много трудно се кара в колона с коли с малка дистанция, примерно по цариградско, и забавения throttle response е много полезен. Докато изляза от софия карам на еко про.

Ми не знам за 50д Ф10, ама това се кара без никакви проблеми на комфорт, а е баси самолета.
С M50d F16, никакъв проблем също в града с трафика. Тия коли са си направени да се карат съвсем спокойно в ежедневието. Ако ти потъва крака обаче по дефоут е друг въпрос 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Emooo » 06 Авг 2019, 9:22

Аз казвам как го усещам аз. Може да се кара на комфорт но не ми е приятно когато през/зад мен има коли. Това което се получава е че ако трябва да ускоря с 1-2 км за да подържам скоростта на колоната ми е трудно, защото е много чуствителен педала и примерно ускорявам с 5км/ч и после със спирачката коригирам, това е много изнервящо ако се налага да го правиш често. Със сигурност М перформанс колите не са направени да се карат спокойно в ежедневието като другите 5ци. Убеден съм че throttle response-a е различен при другите 5ци, които не са м перформанс (както и тежестта на волана)
Последна промяна Emooo на 06 Авг 2019, 13:45, променена общо 1 път
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: Поведение на ZF8

Мнение от andy » 06 Авг 2019, 13:28

Няма такова нещо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Поведение на ZF8

Мнение от Teogop » 08 Авг 2019, 1:21

При фейслифта въвеждат технология ConnectedShift, която взема данни от навигацията за пътя и така оптимизира превключването. Примерно преди остър завой не превключва на по-висока предавка. Необходимо е картите да са нови и да включват тези данни (каквото и да значи това), но не е необходимо да е пусната самата навигация. Също не е ясно дали работи в България.
F10 LCI ConnectedShift1.jpg

F10 LCI ConnectedShift2.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Re: Поведение на ZF8

Мнение от stenli_bmv » 05 Окт 2019, 20:33

andy написа:2.
онзи ден свали от 6 на 4 на спускане с малко по резки спирачки еднократно.

И при мен е така,същата кола и същият stage 2

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 411
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11

Re: Поведение на ZF8

Мнение от equipment » 21 Ное 2019, 21:57

Колеги, при стейдж на кутията, има ли разлика във времето на ускорение от 0 - 100 - 200 ? Защото нали уж предавките се сменяли по-бързо, което логически предплага ускорението да стане по-добро..Или бъркам : )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Поведение на ZF8

Мнение от Dextuar » 21 Ное 2019, 22:54

equipment написа:Колеги, при стейдж на кутията, има ли разлика във времето на ускорение от 0 - 100 - 200 ? Защото нали уж предавките се сменяли по-бързо, което логически предплага ускорението да стане по-добро..Или бъркам : )
Има най-вече субективна, реалната разлика ти е единствено при 0-100, около 0.3 по-бързо, мерено на 335и, но със 6hp, при 8zf сигурно да е макс 0.1


Sent from my iPhone using Tapatalk

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 30.06.2017

Re: Поведение на ZF8

Мнение от beyouu » 26 Ное 2019, 22:28

kraska написа:Не е зле. Съвсем нормално е. Карайте си автоматите на D със спирачка или без, с наклон и без наклон , с попътен вятър или без, в дъжд или без дъжд... все тая . Автомата ви ще се амортизира толкова колкото и двигателя ако не го подгрявате по 5 мин преди тръгнете.... което е поредното безумие което виждам от един съсед да прави всеки път на съвременен автомобил..........

Значи е добре за колата, ако порботи 5 мин на място, преди потегляне?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Поведение на ZF8

Мнение от kraska » 27 Ное 2019, 9:41

beyouu написа:
kraska написа:Не е зле. Съвсем нормално е. Карайте си автоматите на D със спирачка или без, с наклон и без наклон , с попътен вятър или без, в дъжд или без дъжд... все тая . Автомата ви ще се амортизира толкова колкото и двигателя ако не го подгрявате по 5 мин преди тръгнете.... което е поредното безумие което виждам от един съсед да прави всеки път на съвременен автомобил..........

Значи е добре за колата, ако порботи 5 мин на място, преди потегляне?

Не, безмислено е освен ако навън не е много студено като -10 например. Над 0 C спокойно може да палиш и да тръгнеш. А съседа дори при 20-30 градуса пали и чака ..... :D , само трови хората с миризми и си хаби горивото.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook