30к с колата -ревю на нея и детайлинг, чистене на колектор!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
30к с колата -ревю на нея и детайлинг, чистене на колектор!
Здравейте,
Доста от вас си ме знаят какъв съм (не много в час) и преди 6 месеца след близо 9 м. чакане и търсене попаднах на моята кола 530d чисто задно, високо изпълнение, хед ъп, комфортен салон, адаптивно окачване, адаптивен волан със завиване на задните гуми, асистенти за къси дълги и т.н.
Аз съм първи собственик и колата е купувана нова от Бова Кар като аз я взех с остатъчна гаранция, които изтекоха сега март. взех я на 14к вече наближава 170.
След Е90ката, с която изкарах 120к км за 3.5 години мога да кажа, че тая петица е светлинни години напред откъм комфорт, мощност и т.н., но 3ката е много по-лесна за каране из центровете на градовете
Откъм динамика е повече отколкото ми трябва, сравнително спокоен шофьор съм. Карам доста и колата виси на автопилот по магистралите. Въпреки това отнесох една снимка 400 лв. подарък от държавата тая явно настъпвам малко повече от тройката. Направих няколко пътувания по 1000 км. и грам не се усещат особено с тоя комфортен салон. Като редовно я карам на Normal, на Комфорт+ по магистралите и супер рядко на Sport (предимно из планините).
Откъм драми за последните 30к км, смених уплътнението на панорамния покрив, което беше някакви комични пари и едното амартисьорче на багажника 60 лв., други драми не е имало като масла и филтри сменям на 15к заради начина ми на каране, ако въртях повече градско щях на макс 12к.
Има едно дразнещо нещо, което е "чар" на колата - интегралното завиване има един отключващ пин, който немците наричат кълвача, при много ама много леко завъртане на волана (по-малко от градус) почва да кълве във волана. Живях с този кълвач 4 месеца, но след обновяване на софтуера на рейката, наливане на лубризойл и смяна на тампоните на кривите носачи + реглаж, изчезна. За съжаление е масов проблем при завиване на задните гуми и не при всички помагат тези методи. Има хора със 4-5 сменени гаранционно рейки и пак си седи та имайте го предвид.
Относно детайлинга:
1во колата е titansilver металик - след 5 години черни коли, направо се родих с тази тя е вечно чиста.
- полирах си я сам с орбитална машина на Rupes - холограми НЯМА отне ми мноооооооооого време, за да няма
- поддържам си я със шампоан на FX protect
- Quick detailer с керамични частици на Angel Wax Enigma QED - това е манна небесна, не мога да опиша колко е яко - 1во супер силен water beading, второ моята СИВА кола изглежда мокра и лъскава и има отражения, и трето 2 седмици не бях я мил цялата беше в прах и заваля, колата стана на точки, пръснах я с ВОДА и всичко падна. До сега съм ползвал на CarPro Reload, Sonax Netshield и нито едното не се и доближава до уау ефекта от тая енигма.
- за черното на гумите ползвам Meguiar's Ultimate Black Tire Coating - тоя гел е уникален, седят черни 1 месец, без да са лепкави на пипане. Остават черни и при дъжд и т.н.
- за интериора Meguiar's Gold Class Leather & Vinyl Cleaner за почистване и след това Meguiar's Gold Class Leather Conditioner. Кожата седи без блясък и като нова.
Най-после има неща на Meguiar's в BG и не трябва да се чудя от къде да поръчвам онлайн
Какво следва - като остане време тези дни ще сваля колектора да го почистим при Atsalov, тъй като си страдат от това нещо, дискове и накладки ми ги смениха в Бова Кар гаранционно там няма какво да се пипа, НО предните ми се разсвириха и ще ходя за ракламация. Много се чудех дали да мина към NBT ама май не ми се занимава тъй като разликата е малка. Утре отивам за летни гуми - Hankook Ventus S3 по препоръка от моя гумаджия. Иска ми се да си нарпавя детайлинг и на двигателния отсек ама винаги ме е било страх да мия там
Aaaaaaa и като сменях масла и филтри не бях затегнал кората на горивния - отвори се в движение и едната част се отчупи / изтърга на магистралата. Новата седи в гаража от 1 месец и все не стигам до там ама това следва най-скоро.
Доста от вас си ме знаят какъв съм (не много в час) и преди 6 месеца след близо 9 м. чакане и търсене попаднах на моята кола 530d чисто задно, високо изпълнение, хед ъп, комфортен салон, адаптивно окачване, адаптивен волан със завиване на задните гуми, асистенти за къси дълги и т.н.
Аз съм първи собственик и колата е купувана нова от Бова Кар като аз я взех с остатъчна гаранция, които изтекоха сега март. взех я на 14к вече наближава 170.
След Е90ката, с която изкарах 120к км за 3.5 години мога да кажа, че тая петица е светлинни години напред откъм комфорт, мощност и т.н., но 3ката е много по-лесна за каране из центровете на градовете
Откъм динамика е повече отколкото ми трябва, сравнително спокоен шофьор съм. Карам доста и колата виси на автопилот по магистралите. Въпреки това отнесох една снимка 400 лв. подарък от държавата тая явно настъпвам малко повече от тройката. Направих няколко пътувания по 1000 км. и грам не се усещат особено с тоя комфортен салон. Като редовно я карам на Normal, на Комфорт+ по магистралите и супер рядко на Sport (предимно из планините).
Откъм драми за последните 30к км, смених уплътнението на панорамния покрив, което беше някакви комични пари и едното амартисьорче на багажника 60 лв., други драми не е имало като масла и филтри сменям на 15к заради начина ми на каране, ако въртях повече градско щях на макс 12к.
Има едно дразнещо нещо, което е "чар" на колата - интегралното завиване има един отключващ пин, който немците наричат кълвача, при много ама много леко завъртане на волана (по-малко от градус) почва да кълве във волана. Живях с този кълвач 4 месеца, но след обновяване на софтуера на рейката, наливане на лубризойл и смяна на тампоните на кривите носачи + реглаж, изчезна. За съжаление е масов проблем при завиване на задните гуми и не при всички помагат тези методи. Има хора със 4-5 сменени гаранционно рейки и пак си седи та имайте го предвид.
Относно детайлинга:
1во колата е titansilver металик - след 5 години черни коли, направо се родих с тази тя е вечно чиста.
- полирах си я сам с орбитална машина на Rupes - холограми НЯМА отне ми мноооооооооого време, за да няма
- поддържам си я със шампоан на FX protect
- Quick detailer с керамични частици на Angel Wax Enigma QED - това е манна небесна, не мога да опиша колко е яко - 1во супер силен water beading, второ моята СИВА кола изглежда мокра и лъскава и има отражения, и трето 2 седмици не бях я мил цялата беше в прах и заваля, колата стана на точки, пръснах я с ВОДА и всичко падна. До сега съм ползвал на CarPro Reload, Sonax Netshield и нито едното не се и доближава до уау ефекта от тая енигма.
- за черното на гумите ползвам Meguiar's Ultimate Black Tire Coating - тоя гел е уникален, седят черни 1 месец, без да са лепкави на пипане. Остават черни и при дъжд и т.н.
- за интериора Meguiar's Gold Class Leather & Vinyl Cleaner за почистване и след това Meguiar's Gold Class Leather Conditioner. Кожата седи без блясък и като нова.
Най-после има неща на Meguiar's в BG и не трябва да се чудя от къде да поръчвам онлайн
Какво следва - като остане време тези дни ще сваля колектора да го почистим при Atsalov, тъй като си страдат от това нещо, дискове и накладки ми ги смениха в Бова Кар гаранционно там няма какво да се пипа, НО предните ми се разсвириха и ще ходя за ракламация. Много се чудех дали да мина към NBT ама май не ми се занимава тъй като разликата е малка. Утре отивам за летни гуми - Hankook Ventus S3 по препоръка от моя гумаджия. Иска ми се да си нарпавя детайлинг и на двигателния отсек ама винаги ме е било страх да мия там
Aaaaaaa и като сменях масла и филтри не бях затегнал кората на горивния - отвори се в движение и едната част се отчупи / изтърга на магистралата. Новата седи в гаража от 1 месец и все не стигам до там ама това следва най-скоро.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Taruno на 06 Юни 2022, 21:04, променена общо 3 пъти
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Явно съм късметлия, защото и аз съм със завиващи задни колела и кълвача не съм го усетил
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Да мн е досаден, аз смених рейката гаранционно и се появи след 1000 км пак. Зачетох се по други форуми и видях, че те дори вече отказват манипулаци, защото било feature. Ама все пак с нещата, които са писали в немския форум при мен се оправи.
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
adovet написа:Явно съм късметлия, защото и аз съм със завиващи задни колела и кълвача не съм го усетил
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Късметлия си защото знаеш от кой да пазаруваш
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Хахаха абсолютно
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Тъп въпрос ама как разбираш, че си със завиващи задни колела? Аз си мислех че всички Ф10 са със завиващи.
Иначе за колата, много ми харесва цвета. Масово Ф10ките са в тъмно синьо или черно което много ме разтройва
Иначе за колата, много ми харесва цвета. Масово Ф10ките са в тъмно синьо или черно което много ме разтройва
Tool - Fear Inoculum
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Активната рейка (S2VHA Integral Active Steering) върви с завиващи задни колела.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Emooo написа:Тъп въпрос ама как разбираш, че си със завиващи задни колела? Аз си мислех че всички Ф10 са със завиващи.
Иначе за колата, много ми харесва цвета. Масово Ф10ките са в тъмно синьо или черно което много ме разтройва
Трябва да не е Х драйв и да имаш активна рейка.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Ето снимка след нанасянето на Enigma QED, дори на моята сива кола ефекта е доста видим.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Къде ги предлагат в България колега тези препарати?
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
iceblast написа:Активната рейка (S2VHA Integral Active Steering) върви с завиващи задни колела.
Само при коли без Х драйв.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Точно така, или завиващи или Х, двете заедно ги няма.
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
.Taruno написа:Здравейте,
....................
Какво следва - като остане време тези дни ще сваля колектора да го почистим при Atsalov, тъй като си страдат от това нещо..................
Би ли споделил след като направиш това почистване в какво състояние е всмукателния колектор на тези километри?
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
kraska написа:.Taruno написа:Здравейте,
....................
Какво следва - като остане време тези дни ще сваля колектора да го почистим при Atsalov, тъй като си страдат от това нещо..................
Би ли споделил след като направиш това почистване в какво състояние е всмукателния колектор на тези километри?
Направо снимки ако е възможно - че аз се чудя дали на 115 хил, да се занимавам с чистене на колектор.
Tool - Fear Inoculum
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Моя на толкова го почистиха и имаше нужда. Доста сажди имаше.
37 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани