30к с колата -ревю на нея и детайлинг, чистене на колектор!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Другия уикенд ще го чистя и ще снимам.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Не остана време, смених само масла и филтри, за днес очаквах да остане време ама уви отивам да се спускаме с колелата, тъкмо да тествам новите греди и багажника
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Като смених маслото, видях, че тампоните на кривите носачи са ми се напукали и 3те на задния мост също. Задното каре на кардана има вече признаци на остаряла гума, като го натисна с пръст ама ще го чакам да се напука
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Аз направих почистването и имаше мноооого мърсотия (215к км). При мен имаше тресене сутрин, когато запаля, сега вече го няма и ми се струва доста по-спокоен двигателя. От толкова мърсотия, може и моторчето да ми се е развалило, защото и преди почистването и сега дава грешка в него, та явно ще го сменям.
Edit: Грешката сега не е в клапите, както преди, а е в EGR - него не сме го сваляли за почистване.
Edit: Грешката сега не е в клапите, както преди, а е в EGR - него не сме го сваляли за почистване.
BMW F25
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Taruno написа:Като смених маслото, видях, че тампоните на кривите носачи са ми се напукали и 3те на задния мост също. Задното каре на кардана има вече признаци на остаряла гума, като го натисна с пръст ама ще го чакам да се напука
Наскоро смених тампоните на кривите носачи. Бяха съвсем леко нацепени, но и доста умекнали. (колата е 160000 км) След смяната не мога да позная колата. Стегната, без "гмуркане" при спиране, залепнала за пътя. Много съм доволен. Смених и двете предни полуоски, но ефекта е от тампоните.
п.с. ей сега вече усещам колко е твърд рънфлета.... като мина на 19-ки ще взема нормални летни гуми.
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Аз другата седмица сменям тампони на предни носачи, много ме разочарова с това че е станала по-твърда возията . С адаптивно окачване ли си?
Tool - Fear Inoculum
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Днес сменям долните предни носачи на моята и ще кажа след това дали има някаква промяна
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Emooo написа:Аз другата седмица сменям тампони на предни носачи, много ме разочарова с това че е станала по-твърда возията . С адаптивно окачване ли си?
Да, с адаптивно съм. но не ме разбирайте погрешно. возията си е задоволителна, но при влизане в дупка се усещат по-твърдите гуми спрямо преди.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
При мен промяната е ДРАМАТИЧНА - тъй като бяха скъсани тампоните на задния мост, който има и рейка, колата изведнъж стана в пъти по-мазна, чак жена ми забеляза, а не е като преди манипулацията да е тропала и холапа - странно е, но е голяма разлика и не е по-твърда със сигурност, а по-"мазна", много трудно се усещат, каквито и да е било неравности (не съм на рън флет, 18 / 45 / 245 )
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Значи официално и тържествено обещавам, че другата седмица в сряда ще чистя колектор. Положението е трагично хахахаййа
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Taruno написа:Значи официално и тържествено обещавам, че другата седмица в сряда ще чистя колектор. Положението е трагично хахахаййа
Чакаме с нетърпение снимки
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и малко детайлинг продукти
Вчера имах грешка swirl flaps plausibility грешка, което говори за прилично натрупване на гняз
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и детайлинг, чистене на колект
Днес в 10 сутринта свалих колектора и ченето ми увисна.
В момента 3 часа по-късно все още се чисти много е тегаво, но ще го лъсна перфектно.
В момента 3 часа по-късно все още се чисти много е тегаво, но ще го лъсна перфектно.
Последна промяна Taruno на 20 Юни 2019, 19:45, променена общо 1 път
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: 30к с колата -ревю на нея и детайлинг, чистене на колект
Така - след голямата борба всичко приключи успешно.
Ще се опитам да опиша процеса като искам ясно и точно да кажа - ТОВА НЕ Е ЗА ВСЕКИ ДА ГО ПРАВИ САМ, свалянето на колектора е тегаво и то много особено спрямо М47 / М57, самото чистене е брутално трудоемко, искат се силни и опасни препарати и яка пароструйка.
- Сваляне на колектора - маха се кората, термоуплътненията, разкачат се около 10 букси на различни места, развива се щеката, маха се тръбата на ЕГР-а, защото пречи, маха се тръбата на въздуховода. Някои букси са на брутални места. Трябва бит за болтове 8, 10, Торкс 30, Е8, права отвертка голяма и малка.
В повече детайли няма да влизам - тегаво е, има какво да объркате, счупите ако някой иска подробно инфо на лични.
- състоянието беше плачевно - пеперудите нито се отваряха напълни, нито се затваряха напълно, входа на тръбата към ЕГР-а имаше към 2-3 см нагар, вътре в колекта около 1.5 см, по пеперудите от 0.5 до 1,5. Мазния нагар не е пробл, проблем е този дето е седял с години и се е втвърдявал. Препарат за чистене - мафрасол без разреждане, гори кожата брутално та ръкавици, маска, очила или челник със стъкло задължително. Пръскаш, кисне 20 мин, пароструйка, чегъртане с права отвертка и повтаряш.
Всичко на всичко около 5-6 часа заминаха като най-много отидоха в разглобяването, в сглобяването има един вакуумен клапан на УЖАСНО място дето или му чупите скобата и го заебавате или като мен със супер много странаие и около 3 -4 рани и малко кръв го нагласяте.
Снимкове материал:
Ще се опитам да опиша процеса като искам ясно и точно да кажа - ТОВА НЕ Е ЗА ВСЕКИ ДА ГО ПРАВИ САМ, свалянето на колектора е тегаво и то много особено спрямо М47 / М57, самото чистене е брутално трудоемко, искат се силни и опасни препарати и яка пароструйка.
- Сваляне на колектора - маха се кората, термоуплътненията, разкачат се около 10 букси на различни места, развива се щеката, маха се тръбата на ЕГР-а, защото пречи, маха се тръбата на въздуховода. Някои букси са на брутални места. Трябва бит за болтове 8, 10, Торкс 30, Е8, права отвертка голяма и малка.
В повече детайли няма да влизам - тегаво е, има какво да объркате, счупите ако някой иска подробно инфо на лични.
- състоянието беше плачевно - пеперудите нито се отваряха напълни, нито се затваряха напълно, входа на тръбата към ЕГР-а имаше към 2-3 см нагар, вътре в колекта около 1.5 см, по пеперудите от 0.5 до 1,5. Мазния нагар не е пробл, проблем е този дето е седял с години и се е втвърдявал. Препарат за чистене - мафрасол без разреждане, гори кожата брутално та ръкавици, маска, очила или челник със стъкло задължително. Пръскаш, кисне 20 мин, пароструйка, чегъртане с права отвертка и повтаряш.
Всичко на всичко около 5-6 часа заминаха като най-много отидоха в разглобяването, в сглобяването има един вакуумен клапан на УЖАСНО място дето или му чупите скобата и го заебавате или като мен със супер много странаие и около 3 -4 рани и малко кръв го нагласяте.
Снимкове материал:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
37 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани