F10 550i - въпрос за инжектори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от bai_ILIA » 28 Фев 2019, 19:24

Спирачната не са я сменили, но плати ли смяната и? Има ли я на фактурата или просто са я пропуснали понеже има съществена разлика между двете. Ако си я платил и не е сменена се връщаш и скандал. Пък нека не можеш да докажеш...Как ще обяснят, че не е ресетнат интервала като това е част от процедурата. Масло и маслен филтър в Дару кар на Ф10 530д е 169лв. колега. Толкова излиза и в махленския сервиз, даже ще е по-скъпо....
"Чемодан, вокзал, Москва"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от kraska » 28 Фев 2019, 20:47

Да, платих я, имам и фактура с касовия бон. Върнах се, казах им, отговора им бе че са я сменили , но са забравили да ресетнат, направиха го..... ресета. В дару кар може да е толкова, но тук в мкар-Варна е 350 лв (преди месец питах). Вече им нямам доверие и приключих с глупостите им. В софия поне имате избор на официални сервизи. Тук все още няма на кого да се доверя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от nthnl » 01 Мар 2019, 18:16

Здравейте колеги,

Имам един въпрос относно оборотите на празен ход. Опитах се да намеря информация в нета но не мога да разбера на колко оборота трябва да работи на празен ход. През повечето време (топла / студена) колата стои на около 700-800 оборота (на око) но от време на време оборотите падат точно на 500 (стрелката става равна с разделението на циферблата). Забелязах, че това се получава след като съм ускорил по рязко. На следващият ден примерно, когато запаля колата - оборотите отново са си 700-800.

Нормално ли е оборотите да падат и да стоят на 500 на празен ход. В случай, че не е нормално - какво може да причинява подобно поведение?

Поздрави,
Михаил Великов

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от nthnl » 02 Мар 2019, 18:25

Здравейте колеги,

Днес успях да покарам колата малко повече и забелязах следното - когато съм на светофар и колата работи на празен ход и кутията е на D оборотите падат на 500 и има неприятна вибрация. При преминаване от D на неутрална оборотите си се връщат на 700-800 и вибрацията изчезва. Тази седмица ще мина сменя маслото на кутията, но се чудя дали не може да се дължи това и на нещо друго?

Поздрави,
Михаил Великов

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от kraska » 02 Мар 2019, 18:31

Пробвай със спиране и на компресора на климатика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от nthnl » 02 Мар 2019, 19:11

Пробвах да включвам и изключвам климатика но не видях разлика в оборотите.

Поздрави,
Михаил Великов

Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от Top Gun Maverick » 04 Мар 2019, 14:27

Абе я иди при Мирафиори да ти кажат какво се случва. С тия официални и всякакви сервизи направо да ви съжали човек какви питанки ви образуват. Приемчикът можело да бил объркал, ама и те не знаят какво става, но искат 5 бона пък може и да разберат, няма такава несериозност.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 30.06.2017

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от beyouu » 22 Апр 2019, 19:41

kraska написа:Да, платих я, имам и фактура с касовия бон. Върнах се, казах им, отговора им бе че са я сменили , но са забравили да ресетнат, направиха го..... ресета. В дару кар може да е толкова, но тук в мкар-Варна е 350 лв (преди месец питах). Вече им нямам доверие и приключих с глупостите им. В софия поне имате избор на официални сервизи. Тук все още няма на кого да се доверя.

Не знам дали си чувал По пътя за каменар от ВИК нагоре 2 Мин в дясно прилеп 90. БМ моторс мисля че на тях можеш да се довериш. Момчетата са много сериозни и работят чисто. Предимно с бмв се занимават

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от nthnl » 30 Апр 2019, 20:22

Здравейте колеги,

Малък ъпдейт от мен. Изглежда това с оборотите си е съвсем нормално. На P/N предавка колата поддържа ~800 оборота, когато се включи на скорост - падат на 500. От последното ми мнение до момента проблема беше изчезнал на 95% - почти никакви вибрации нито на студен нито на топъл мотор.

За съжаление днес пак започна да се проявява - на добре загрят автомобил, когато колата работи на свободен ход се усеща притреперване. Освен това се наложи да досипя един литър масло. До момента съм изминал има няма 1500км, от който 1300 градско в София и то предимно на доста къси разстояния 3-5-7 км. Изглежда подобен разход на масло се води "нормален" но аз изпитвам известни притеснения. В този ред на мисли - след празниците ще вкарвам колата в бокса. Планът е да:
- сменя гумички на клапаните
- закарам турбините на проверка дали не тече масло
- закарам инжекторите на стенд за да видя дали има пикаещи

Общо взето забавата продължава с пълна сила :mhihi:

ПП: Забравих да отбележа, че смених маслото на кутията още миналият месец но разлика нямаше никаква.

Поздрави,
Михаил Великов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от iceblast » 01 Май 2019, 15:12

Много неприятно колега...

Аз бих ти препоръчал пред да се впускаш във всичките тези ремонти/профилактики да огледаш периферията и всмукателните тръби (турбо пътищата вкл.) за да видиш реално маслото дали тече, набиват го турбините или проблема е вътре в двигателя - гумички, сегменти).

1л. разход на тези километри е доста, сипно се надявам че ще излезе малкия дявол.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от kraska » 01 Май 2019, 15:41

Това първото ти доливане ли е? Защото ако ти е първото, налей 1л. масло след като ти е светнал чека и пак карай и засечи км. за да си сигурен на колко км. ти гори. Двигателя нали е сменян и е на малко километри, не мисля,че е от гумичките. Ако ти е по-слаб акумулатора, особено при тези къси разстояние е възможно да имаш потрепервания заради алтернатора, който се товари повече да зарежда слабия акумулатора. Това го забелязох при мен след като смених акумулатора с нов (при предната ми бензинова кола) и напълно зареден . Вибрацията на място изчезна. Пробвай ако имаш къде да го заредиш. Виж също така тампоните на дифа отзад как са, че са доста срещан проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от nthnl » 17 Май 2019, 17:57

Здравейте колеги,

Да - за пръв път сипвам масло. До момента нивото не е паднало (по борд), надявам се да се задържи така. Като цяло има точно признаците на гумички на клапаните. Направих тест, оставих загрята колата да работи на място за 10 минути и след това при подаване на газ изпуши малко синьо от десният ауспух. След това не пуши изобщо. Общо взето трябва да работи на място доста за да изпуши. Ще я оставя идната седмица да се разглоби да се разгледа дали няма течове от маркучи и тем подобни.

Освен това си поръчах 4 броя нови инжектори (оригинални от бмв) та покрай разглобяването ще подменя и тях.

Търся някой да се наеме да ми смени гумичките, но се оказва проблем това. Повечето хора, които попитах нямат никакво желание да се занимават подобна операция. Намерих видео в youtube и не ми се струва хич трудно, просто отнема време:
https://www.youtube.com/watch?v=4dt3KDXiDUU

Поздрави,
Михаил Великов

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от iceblast » 18 Май 2019, 1:41

Колега ако на това не му казваш трудно, не знам на какво. Супер пипкава работа с доста специални инструменти и необходимост от механик със знания, не просто развивач на гайки. Аз лично трудно бих намерил някой, на който да се доверя да извърши такава манипулация. Може би най-добрият ти вариант е БМВ с цел да имаш гаранция.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3724
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от adovet » 18 Май 2019, 9:14

nthnl написа:Здравейте колеги,

Да - за пръв път сипвам масло. До момента нивото не е паднало (по борд), надявам се да се задържи така. Като цяло има точно признаците на гумички на клапаните. Направих тест, оставих загрята колата да работи на място за 10 минути и след това при подаване на газ изпуши малко синьо от десният ауспух. След това не пуши изобщо. Общо взето трябва да работи на място доста за да изпуши. Ще я оставя идната седмица да се разглоби да се разгледа дали няма течове от маркучи и тем подобни.

Освен това си поръчах 4 броя нови инжектори (оригинални от бмв) та покрай разглобяването ще подменя и тях.

Търся някой да се наеме да ми смени гумичките, но се оказва проблем това. Повечето хора, които попитах нямат никакво желание да се занимават подобна операция. Намерих видео в youtube и не ми се струва хич трудно, просто отнема време:
https://www.youtube.com/watch?v=4dt3KDXiDUU

Поздрави,
Михаил Великов

добре де този мотор нали беше сменяван, не е ли все още в гаранция?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 14.03.2008
Местоположение: София
Кара: Renault Megan E-Tech, Kia Sorento
Мечтае да кара: По пистите :)

Re: F10 550i - въпрос за инжектори

Мнение от nthnl » 19 Май 2019, 9:35

@iceblast - На мен лично не ми се вижда трудно. Нито се свалят главите, нито се вади мотора. Не знам дали си изгледал видеото, ако човек има такъв комплект инструменти (а би следвало един сервиз, занимаващ се с БМВ да има такъв) би трябвало да не е никак сложно. Освен това производителя на тези инструменти има подробни инструкции как и какво се прави. Относно ремонт в оригинален сервиз - съмнявам се да дават каквато и да е било гаранция. Четейки по чуждите форуми консумацията на масло било нещо напълно нормално дори на гаранционни автомобили. Общо взето обясняват как всичко си е наред и да си караш и да не се притесняваш, а междувременно стискат палци да изкара гаранцията някак си. Друг тънък момент е, че четох за автомобили седяли 3 седмици в сервизи в щатите за ремонт на гумички. След това продължават да си горят масло като невидели. Това се получава, когато не си смениш гумичките на време - направо се разбиват водачите на клапаните. За да не съм голословен:
https://youtu.be/lDbAWCF834g?t=288

@adovet - Колега, колата е почти на 10 години - няма как да има гаранция. Евентуално, ако я бях закупил от аутобавария директно и си бях доплатил за гаранция можеше и да решат да направят нещо. Разбира се, напълно възможно е да ми кажат, че е напълно нормално. :)

Поздрави,
Михаил Великов

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook