Проблем с охладителната система на БМВ 523i 2010г.

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 7.01.2019
Пол: Мъж

Проблем с охладителната система на БМВ 523i 2010г.

Мнение от WEYLYN » 09 Яну 2019, 0:42

Здравейте колеги,

Живея в Лондон и 24/12/2018 си взех бмв 523i 2010 година на 60,000мили. От преди 2 дни забелязах, че температурата на водата се покачва до 110/112 градуса, което ми се струва доста. Откарах колата днес в сервиз за диагностика и от сервиза ми казаха, че водната помпа и перката си работят нормално. Предложиха ми да ми сменят антифриза който когато го погледнах преди 2 дни беше към дъното и беше като кал. Смениха ми антифриза, почнах да карам и след около 3 часа каране водата пак стигаше до 110/112 и ми се появи предупреждение от колата, че охладителната течност ми е малко и да долея защото иначе рискувам да я прегрея. Сега като погледнах антифриза пак беше на дъното, но си личи че е сменяван. Предполагам че като са го сменявали не са чакали колата да загрее хубаво и да отвори 2рия кръг на системата.

Въпросите на които търся отговор са :

Нормално ли е за водата да стига до такава температура?
Какъв антифриз би бил подходящ за този модел?

Друг проблем който усещам е от време на време като карам бавно усещам потрапване от предната част на колата. Потропването също така го усещам и на волана.По някой път като минавам през легнали полицаи, малко по-бързо и усещам скърцане от предната лява част ? Имате ли някакви предположения от какво може да е това?

П.с. - това ми е 1вата кола и моля да бъде извинен ако описанията на проблемите ми звучат малко наивни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: Проблем с охладителната система на БМВ 523i 2010г.

Мнение от kraska » 09 Яну 2019, 10:58

Това е нормална температура на водата 110-112 при тези двигатели. Много е вероятно след като са сменили антифриза, да не са я обезвъздушили добре. Двигателя е с елетрическа помпа и след смяна на антифриз има начин да се пусне само тя да върти без да е запалена колата с цел да изкара въздуха. Не се обезвъздушава по другия начин с отваряне на кръг, обороти и т.н. като механичните (потърси с търсачката каква беше комбинацията.... нещо като темп. на макс и т.н. по спомен). Долей просто антифриз или смесен такъв с дестилирана вода 50:50 или само вода (една ли много ще поеме) и я наблюдавай или просто отиди да ти долеят. Антифриза на БМВ е синьо-зелен, от друг няма смисъл, цената му е тук в БГ по 21лв/ 1,5л бутилка по спомен. Винаги 50:50 се разрежда.

* On models that have a bleeder screw on the lower radiator hose and/or on the expansion tank, open the bleeder (s) (if not equipped, ignore this).
* Fill expansion tank slowly with the 50/50 coolant mixture.
* If bleed screws were opened, close each as the coolant begins to come out of the bleeder.
* Once the bleeder on the expansion tank (if equipped) is flowing coolant and has been closed, fill expansion tank to the lower edge of the filler neck.
* Install the coolant cap.
* Connect a battery charger to the battery or jumper cable ports under the hood.
* Turn ignition to the ON position. If equipped with a START button, push button (with key fob installed or active), but do not depress the brake or clutch pedals. This will turn the ignition on, but not crank the starter.
* Set heater temp to MAX and blower to low speed.
* Press the accelerator pedal to the floor for 10 seconds.
* The self bleeding procedure will begin (via the electric water pump) and will run for about 12 minutes. During this time the water pump will alternately turn on and off. Do not remove cap while bleeding procedure is running.
* When bleeding is complete, double check coolant level and adjust as required. Replace coolant cap.

p.s. Мисля , че няма да имаш проблем с английския :)

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем с охладителната система на БМВ 523i 2010г.

Мнение от Atsalov » 09 Яну 2019, 15:30

Загубата на антифриз най-често е провокирана от външен теч, провери си радиатора от вътрешната страна(трябва да свалиш перката) ;)

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook