520 dA Performance Power Kit

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

520 dA Performance Power Kit

Мнение от A9A » 25 Яну 2018, 9:54

Здравейте!

Нека запознатите да кажат има ли начин да се копира от PPK DDE на стандартното DDE за модела? Идеята ми е да "налея" данните в моето DDE ако ги намеря от някъде или ако намеря PPK DDE, от което да ги сваля.
Ако има желаещи и практически е възможно може да вземем едно DDE и да си "налеем" данните в автомобилите, като за в бъдеще може да ги налеем и на други колега (така и на нас и на тях ще ни излезе доста по-евтино).
На мен ми излиза DDE с номер 13618572469. Мисля, че и други модели на марката, които са с N47 с Евро 6 норма и автоматична трансмисия и произведени след 07/2013 са със същото DDE.

Някой има ли впечатления от Performance Power Kit (PPK), за който и да е модел от гамата?
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от Dextuar » 25 Яну 2018, 10:45

А не е ли значително по-лесно да отидеш при някой проверен човек да ти направи ремап? И как си го представяш това - взимаш едно такова DDE и просто правиш COPY - PASTE на цялото върху твоето ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от toncho83 » 25 Яну 2018, 10:59

По-чуждите форуми някои го бяха направили това.Става 200 коня и 420 н.м.Не е някаква "мозъчна хирургия"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1027
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от andy » 25 Яну 2018, 11:22

Влизаш във филм, който не си заслужава. Както ти е писал колегата dextuar по-добре ремап на твоето DDE, отколкото да направите някоя каша, защото нещата не стават само copy - paste.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6206
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от zvetiko » 25 Яну 2018, 11:32

toncho83 написа:По-чуждите форуми някои го бяха направили това.Става 200 коня и 420 н.м.Не е някаква "мозъчна хирургия"


Колегата пита защо трябва да купуваш хардуера, от който да извличаш софтуера, вместо да намериш софтуера за твоето DDE- сигурно смяташ, че това е по-евтиният вариант. Но помислил ли си дали със софтуера от другата кола ще успееш да запалиш твоята. Трябва да помислиш след успешната операция и какво ще стане с автоматичната трансмисия- при всички случаи ще я претоварваш, което ще съкрати живота и.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от toncho83 » 25 Яну 2018, 11:58

zvetiko написа:
toncho83 написа:По-чуждите форуми някои го бяха направили това.Става 200 коня и 420 н.м.Не е някаква "мозъчна хирургия"


Колегата пита защо трябва да купуваш хардуера, от който да извличаш софтуера, вместо да намериш софтуера за твоето DDE- сигурно смяташ, че това е по-евтиният вариант. Но помислил ли си дали със софтуера от другата кола ще успееш да запалиш твоята. Трябва да помислиш след успешната операция и какво ще стане с автоматичната трансмисия- при всички случаи ще я претоварваш, което ще съкрати живота и.


Има аванс кутията колега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от A9A » 25 Яну 2018, 13:52

Единственото, което трябва да се направи след физическата смяна на DDE е да се запишат кодовете за корекция на дюзите. По горе описах, че автомобилът трябва да е произведен след 07/2013, да е с N47 (не с B47) и да е с автоматична скоростна кутия. Кутията издържа до 450 Нм.

Възможно ли е четене и запис на ЦЯЛАТА информация от едно DDE на друго?

П.С. Виждал съм как се прави чип тунинг - благодаря, ще пропусна. Моля, не ми обяснявайте, че има значение при кого ще отида ;)
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1241
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: с Adaptive Drive
Мечтае да кара: F06 с B58

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от 100imenov » 25 Яну 2018, 16:45

Без да се заяждам, но може ли да обясниш защо предпочиташ споменатия от теб начин, пред това да си ''направиш' чип'?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от Dextuar » 25 Яну 2018, 16:59

A9A написа:Единственото, което трябва да се направи след физическата смяна на DDE е да се запишат кодовете за корекция на дюзите. По горе описах, че автомобилът трябва да е произведен след 07/2013, да е с N47 (не с B47) и да е с автоматична скоростна кутия. Кутията издържа до 450 Нм.

Възможно ли е четене и запис на ЦЯЛАТА информация от едно DDE на друго?

П.С. Виждал съм как се прави чип тунинг - благодаря, ще пропусна. Моля, не ми обяснявайте, че има значение при кого ще отида ;)


Да, за 200лв се прави сигурно както си виждал...

Да, възможно е на програматор, ама хардуерната и софтуерната версия отдолу дали ще съвпаднат се пита в задачата? Аз лично бих го направил по по-културен начин.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от acho.rs » 25 Яну 2018, 18:06

zvetiko написа:
toncho83 написа:По-чуждите форуми някои го бяха направили това.Става 200 коня и 420 н.м.Не е някаква "мозъчна хирургия"


Колегата пита защо трябва да купуваш хардуера, от който да извличаш софтуера, вместо да намериш софтуера за твоето DDE- сигурно смяташ, че това е по-евтиният вариант. Но помислил ли си дали със софтуера от другата кола ще успееш да запалиш твоята. Трябва да помислиш след успешната операция и какво ще стане с автоматичната трансмисия- при всички случаи ще я претоварваш, което ще съкрати живота и.

Ще претовари 8степнния ZF с 420нм???

Legendary
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: F10 530d, F25 30iX

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от MadChicken » 25 Яну 2018, 18:30

Перформънс пакетите на F сериите май искаха FSC уникални за шасито кодове, ако не ме лъже паметта. Отделно DDE-тата не са ли EDC17, щото ако са там има едни полета в паметите им дето са one time write или нещо подобно и копие е малко как да кажа твърде амбициозна задачка, ма пък знам ли. Добрите тунинг компании правят virtual read пачове да може софтуера да си чете от друго място инфото записано в тези полета. Поне вече ги чипосват през OBD, от което по сейф вариант няма...
Only dead fish follow the stream...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от A9A » 25 Яну 2018, 18:46

dextuar написа:
A9A написа:Единственото, което трябва да се направи след физическата смяна на DDE е да се запишат кодовете за корекция на дюзите. По горе описах, че автомобилът трябва да е произведен след 07/2013, да е с N47 (не с B47) и да е с автоматична скоростна кутия. Кутията издържа до 450 Нм.

Възможно ли е четене и запис на ЦЯЛАТА информация от едно DDE на друго?

П.С. Виждал съм как се прави чип тунинг - благодаря, ще пропусна. Моля, не ми обяснявайте, че има значение при кого ще отида ;)


Да, за 200лв се прави сигурно както си виждал...

Да, възможно е на програматор, ама хардуерната и софтуерната версия отдолу дали ще съвпаднат се пита в задачата? Аз лично бих го направил по по-културен начин.


100imenov написа:Без да се заяждам, но може ли да обясниш защо предпочиташ споменатия от теб начин, пред това да си ''направиш' чип'?


Момчета, моля Ви нека не превръщаме темата в "За и против чип тунинга в България" :yes:

Ако има колеги, на които им излиза същият номер на DDE и имат желание да изпробваме гореописаният метод или ако има такива със знания и възможности да извършат (четенето/копирането) нека споделят в темата :yes:
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от A9A » 26 Яну 2018, 10:12

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=799625

Това успях да намеря по темата. Информацията не е много нова, но според някой от коментарите може би има и хардуерни разлики в двете DDE.

Търсенето продължава. За 3 години може да се открили начина. Последният вариант е да закупя от официален представител PPK DDE :mhihi:
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 11.12.2009
Местоположение: София, Плевен
Пол: Мъж
Кара: самолет
Мечтае да кара: Совалка

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от Koksan » 05 Фев 2018, 11:28

За тоя Астматик бих казал че не си заслужава никакво усилие да се прави, а ти си тръгнал чудеса да мислиш! По-евтино ще ти излезе да го продадеш и да си купиш 30d :ranting:
Колегата MadChicken ти даде доста подробно мнение, в което засегна няколко важни неща, които са пречка за начинанието, а от делно .... аз съм 99% сигурен че не е въпрос само на кодировка на модула, а имаш хардуерни разлики в самият двигател - най-малкото, дюзи, турбина, кулери, карантии - като бутала, лагери, мотовилки и т.н. От там различни стойности на работните параметри и живите данни от където може да се получи претоварване на твоите чаркове. да не влизаме в тематиката че е безкрайна темата, но пак казвам ... като искаш мощност, вземи си купи нова кола и готово! :D
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Кара: G20
Мечтае да кара: V12

Re: 520 dA Performance Power Kit

Мнение от A9A » 05 Фев 2018, 13:48

Koksan написа:За тоя Астматик бих казал че не си заслужава никакво усилие да се прави, а ти си тръгнал чудеса да мислиш! По-евтино ще ти излезе да го продадеш и да си купиш 30d :ranting:
Колегата MadChicken ти даде доста подробно мнение, в което засегна няколко важни неща, които са пречка за начинанието, а от делно .... аз съм 99% сигурен че не е въпрос само на кодировка на модула, а имаш хардуерни разлики в самият двигател - най-малкото, дюзи, турбина, кулери, карантии - като бутала, лагери, мотовилки и т.н. От там различни стойности на работните параметри и живите данни от където може да се получи претоварване на твоите чаркове. да не влизаме в тематиката че е безкрайна темата, но пак казвам ... като искаш мощност, вземи си купи нова кола и готово! :D


Прочети какво е Performance Power Kit и какво съдържа! Какви хардуерни разлики, какви параметри и живи данни... :dunno: :dunno: :dunno:
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook