525d xDrive
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: 525d xDrive
acho.rs , щом питам значи търся. Недей да разваляш реномето на форума с излишни подмятания. До момента карам друга марка автомобили-автомат, с 6цил мотори, 4/4-все различни от Ф11... Затова се чудя, дали Бмв ще ми допадне.
Благодаря на всички, които изказахте акуратни мнения
Благодаря на всички, които изказахте акуратни мнения
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: 525d xDrive
След като до сега си карал все 6-таци, защо искаш да минаваш на 4 цилиндров.. само заради по-ниската цена? Колкото и да е нов един 4цил. двигател, никога няма да заработи като 6 цилиндров...
Кутията на 4 цилиндровите, далеч не е като на "всички петици", но е хубава и здрава.. и ако не се прекалява със софтуерните манипулации, ще си доволен дълго.
Кутията на 4 цилиндровите, далеч не е като на "всички петици", но е хубава и здрава.. и ако не се прекалява със софтуерните манипулации, ще си доволен дълго.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: 525d xDrive
Скоростната кутия на 4 цилиндровите е ZF 8HP50 - механизма, технологията, управлението, времето за превключване и гиърс рейтио е 1:1. Може би визираш главното предавателно число което е различно, но едно е кутия, друго е диф.
Re: 525d xDrive
Ненко Вранков написа:След като до сега си карал все 6-таци, защо искаш да минаваш на 4 цилиндров.. само заради по-ниската цена? Колкото и да е нов един 4цил. двигател, никога няма да заработи като 6 цилиндров...
..
Нахвалиха ми го като иновативен и добър 525 4 цил.
Другото е че карам доста в града и ме притеснява 3д, как ще се представя. Не говоря нито за разход, данък или покупна цена. По-скоро за амортизация, дпф и тн.
За кутията благодаря, разбрах
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: 525d xDrive
Не се каза за каква конфигурация се говори - от седан на задно, до комби АВД има голяма разлика (150-200кг). Градско 525д върви повече от достатъчно (до 70-80кмч ускорява учудващо добре) При равни други условия бих избрал *30д ама пробег и история при една цена винаги са в полза на 25д. Всъщност то няма кой знае колко 25д на пазара. Аз търсех 30д или 35д с гаранция поне 2г, но изпадна моята 525д и поради 19 000лв предимство я избрах, макар да съм заклет фен на 6таци и 8ци.
Много, много важен момент е че ако някой търси да икономисва с 2.0 би турбо, няма да му излезе сметката, защото 3лв на 100км за ф10/11 е смешно.
Много, много важен момент е че ако някой търси да икономисва с 2.0 би турбо, няма да му излезе сметката, защото 3лв на 100км за ф10/11 е смешно.
Re: 525d xDrive
Май не прочете какво пиша.
Разхода, данъците и покупната цена(поне това което гледам на пазара) не са притеснителни.
Притеснява ме амортизацията на 3литров v6 тежък мотор, каращ се предимно в градска среда.
Защото до момента, все карам комбита, автомат, куатро 3d, и последната година почнах да карам доста градско. Имам проблеми с нагар, дпф и тн и тн.
И питам, дали градската среда е по-благоприятна за 525 сравнено с 530 или няма разлика.
Като говорим за комби и 4*4, автоматик.
Разхода, данъците и покупната цена(поне това което гледам на пазара) не са притеснителни.
Притеснява ме амортизацията на 3литров v6 тежък мотор, каращ се предимно в градска среда.
Защото до момента, все карам комбита, автомат, куатро 3d, и последната година почнах да карам доста градско. Имам проблеми с нагар, дпф и тн и тн.
И питам, дали градската среда е по-благоприятна за 525 сравнено с 530 или няма разлика.
Като говорим за комби и 4*4, автоматик.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: 525d xDrive
БМВ все още нямат техническото недоразумение V6, а за другите съображения са далеч от моите разбирания. За първи път чувам подобно нещо. Някой доста ти е повлиал и то в грешна посока. Последните ми 5 стотинки по темата са, че 4цил дизел на D на място вибрира неприятно (особено като е студен, аз минавам на P) и по важното - "градската среда" не е благоприятна за никой дизел, още по-малко за 2+тона 5 метра кораб. Има си хибриди за тая работа.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: 525d xDrive
Bobo написа:Май не прочете какво пиша.
Разхода, данъците и покупната цена(поне това което гледам на пазара) не са притеснителни.
Притеснява ме амортизацията на 3литров v6 тежък мотор, каращ се предимно в градска среда.
Защото до момента, все карам комбита, автомат, куатро 3d, и последната година почнах да карам доста градско. Имам проблеми с нагар, дпф и тн и тн.
И питам, дали градската среда е по-благоприятна за 525 сравнено с 530 или няма разлика.
Като говорим за комби и 4*4, автоматик.
Колега задаваш напълно основателни въпроси.Повече градско - вземи си 4 цил.Имал съм и двата (535хд и 520д). Моето мнение е, че при 4 цил. градската среда е по-благоприятна сравнение с 6 цил., относимо към нагар, разход, дпф, подръжка и т.н.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 525d xDrive
Едва ли ще има разлика в нагари и затлачване на ДПФ при 4 или 6 цилиндъра И в двата случая дизелов мотор, каран градско на къси растояния...Зависи от града де. Дизелите обичат София, но Габрово или Смолян, по-скоро не
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: 525d xDrive
Хора, не слушайте само кой каквото е имал и карал и си вади изводи... не е правдоподно - от кола до кола има разлика... все пак не говорим за нова кола, а за кола на години и стотици хиляди километри.
По АМS постоянно говорят за тия концепции в даунсайзинга... Тежко купе с малък двигател НЕ е рентабилна комбинация, особено с оглед напред в бъдещето... говоря на 200-300 000 км... малкият мотор се измаря много по-бързо. Щом финансовата страна не те притеснява и не е критерий - то смело зад 6-така. Просто гледай да е поддържан автомобил, а не като отвориш капачката на маслото и да има 3мм нагар ...
Успех!
По АМS постоянно говорят за тия концепции в даунсайзинга... Тежко купе с малък двигател НЕ е рентабилна комбинация, особено с оглед напред в бъдещето... говоря на 200-300 000 км... малкият мотор се измаря много по-бързо. Щом финансовата страна не те притеснява и не е критерий - то смело зад 6-така. Просто гледай да е поддържан автомобил, а не като отвориш капачката на маслото и да има 3мм нагар ...
Успех!
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: 525d xDrive
Ненко Вранков написа:Хора, не слушайте само кой каквото е имал и карал и си вади изводи... не е правдоподно - от кола до кола има разлика... все пак не говорим за нова кола, а за кола на години и стотици хиляди километри.
По АМS постоянно говорят за тия концепции в даунсайзинга... Тежко купе с малък двигател НЕ е рентабилна комбинация, особено с оглед напред в бъдещето... говоря на 200-300 000 км... малкият мотор се измаря много по-бързо. Щом финансовата страна не те притеснява и не е критерий - то смело зад 6-така. Просто гледай да е поддържан автомобил, а не като отвориш капачката на маслото и да има 3мм нагар ...
Успех!
Има логика в това, което пишеш, но все пак не разчитай само на сухи данни и попрочетено оттук-там. Виж малко се поинтересувай какво становище имат по темата официалните сервизи, които имат богат опит и база данни за сравнение.
Знам, че темата ще се разводни и ще съм принуден да чета мнения "чаршафи" за и против 4/6 цил., за това само ще кажа, че се говори (проверете) че 4цил. дизел е по-малко проблемен.Отдавна им навъртяха над 500К...
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 525d xDrive
Не е за подценяване факта, че 4 цилиндровия дизел 184 коня къса вериги на поразия Има случаи на коли под 100к с размазани мотори. Има и такива на 500к без проблеми, но те са по-скоро изключение от правилото...
Оставям това тук:
Оставям това тук:
"Чемодан, вокзал, Москва"
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: 525d xDrive
В мили е това...не е за подценяване да, но все пак веригата отдавна стана консуматив
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: 525d xDrive
toncho83 написа:В мили е това...не е за подценяване да, но все пак веригата отдавна стана консуматив
Ясно, че е в мили ама под 100к мили може и да е 80к км. Аз знам за случаи под 100к километри. Там няма оправдания...Съгласен съм, че е консуматив
"Чемодан, вокзал, Москва"
- mopasan
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 1.10.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F31 320da+ M power kit= 200hp;420Nm
Re: 525d xDrive
bai_ILIA написа:toncho83 написа:В мили е това...не е за подценяване да, но все пак веригата отдавна стана консуматив
Ясно, че е в мили ама под 100к мили може и да е 80к км. Аз знам за случаи под 100к километри. Там няма оправдания...Съгласен съм, че е консуматив
Е добре де , с тия вериги вече голяма драма. Просто като купуваш колата слагаш в цената 1500лв за верига и труд и си правиш сметката. (става въпрос за N47 184hp). Aз успях да сваля от обявенаат цена 2000лв и с тях си обслужих автоамата и смених верига. Ако купиш кола с агренаж , не е ли логично да си смениш ремъка? Приемете веригата на N47 като ремък и така........
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани