Недоволен от F10 LCI

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 20.10.2015
Пол: Мъж
Кара: мъсквич

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от 3186 » 11 Окт 2017, 10:11

Комфортът е субективно усещане и няма как категорично да се докаже. В F10 не съм се возил дори, но пък имах 2 Е60. Не бих казал, че Е60 е по-тиха от Е39. Освен това някакси се усещаш по-изолиран от пътя. Единственото, което ми липсва са екстрите, но и такива 39-ки се намират.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от vodkarulez » 11 Окт 2017, 11:24

Въх... начетох се на какво ли не. Доста от нещата много верни и правилни.... но с някои въобще не съм съгласен. Но който не е разбрал, че BMW друса малко и е леко шумна кола, то значи, че не познава марката достатъчно добре. Все пак тук огромна роля имат гумите, така, че много внимавайте какво купувате. Но... БМВ не е Мерцедес, както и Мерцедес не е БМВ. Търсете разлики, не търсете прилики.

Но моята основна забележка тук е следната: Купувайте коли, които сте карали, усетили, тествали достатъчно добре и премислили достатъчно добре.


поздрави,
Гочев
Специалист-Икономист

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2017, 16:43

zAcK написа:
@2bar написа:[Не бих казал, че са глупости....е39 е доста по - тиха от е60 и F10. Просто има много повече шумоизолация от следващите два модела (все пак говорим за 80те - разцвета на ФГР).
Както вече казах, не всичко в една кола се свежда до комфорт. Много по - важни са емоциите.


Мен ме интересува това истина ли е за комфорта сравнението? Много ще ми е ценно мнение на човек, който ги е притежавал тия 5-ци.
В момента съм в процес на купуване на поредната 5-ца и се чудя какво да взема :dunno: Цял живот само 5-ци съм карал и се надявам да си остане така :mhihi:
Последната е E39 540i със стъклопакет и EDC и почвам да си мисля, че май следващата ще ме разочарова. Пътувам предимно на дълги разстояния, не градско :dunno:

P.S. Мислех да ги карам подред, ама тоя бенгълски интериор в Е60 още не мога да го преглътна :dunno:

Ти на сериозно ли взимаш тема в която, автора е чувал шумове, но понеже не е разбирач, не може да прецени дали са от гумите, или аеродинамични завихряния (вятър).
Също така Ф10ката е на автора, ама не е баш негова, ама на фирма ама може би караме колата на някои чичко и си лаламе по форума.
един куп хора се кълнат, че колата била шумна ама нито един тест не видях с уред - а аз имам много такива и скоро ще ги постна.
Също така, мнения на хора които знаем че имат пряк досег и обективно мнение за луксозни коли(msi200) изобщо не ги зачитаме. Много време нямаше лалджийска тема...
Ако искаш мнение за Ф10-иди, карай, прецени си. Все пак Ф10 е на платформата на Ф01, така че динамика без Мпак и големи джанти е мираж.
А,да - и за гумите, за пореден път казвам, че на пазара има модели рънфлАт, които са неразличими по комфорт от стандартна XL гума.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от @2bar » 11 Окт 2017, 19:34

acho.rs написа:......Също така Ф10ката е на автора, ама не е баш негова, ама на фирма ама може би караме колата на някои чичко и си лаламе по форума.
един куп хора се кълнат, че колата била шумна ама нито един тест не видях с уред - а аз имам много такива и скоро ще ги постна.
Също така, мнения на хора които знаем че имат пряк досег и обективно мнение за луксозни коли(msi200) изобщо не ги зачитаме. Много време нямаше лалджийска тема.......


еми идеално. След като имаш много тестове и няма проблем да ги качваш в интернет, качи ги. За съжаление, аз не мога да ти обещая същото с качването на тестовете и резултатите, ама поне може да си поговорим за твоите тестове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от acho.rs » 11 Окт 2017, 23:10

Заповядайте - http://www.auto-decibel-db.com/index.html
Има тонове информация - на Ф10 530д и А6 3.0 ТДИ резултатие са практически еднакви, Е-класата е с 0.5 дб по-тиха. Като цяло мисля, че спора може да приключи само с тестове - има приложения да палим колите и да говорим с факти.
Виждам, че личния автомобил на автора е В140 - мисля уикенд да направим едно замерване?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от Triforce » 12 Окт 2017, 10:50

Аз съм карал почти 2 години Е39 и ако не си бяха оставили ръцете при смяната на предното стъкло, колата е по-тиха при по-висока скорост, отколкото F10. Но Е39 ми беше с обикновени гуми, което явно е показателно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от XaMaB » 12 Окт 2017, 11:27

От моето F11 не мога да се оплача от комфорт. Като седна в седалката и се чувствам като у дома си. Да, с RFT гумите друсането е повече дори и от на колегата в пасата, но само заради това не бих сменил марката. Така и усещането е малко стил спортна кола, а не семейно комби.
Иначе до 180-190 при мен няма проблем с шума. Нагоре не съм и пробвал като знам какви са ни пътищата.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2017, 11:45

Triforce написа:Аз съм карал почти 2 години Е39 и ако не си бяха оставили ръцете при смяната на предното стъкло, колата е по-тиха при по-висока скорост, отколкото F10. Но Е39 ми беше с обикновени гуми, което явно е показателно.

Давай да тестваме колега, стига лаладжийски истории. Моята е Комби с релси и 4 цилиндров мотор дизел, та не е много показателна, но все пак бих замерил

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от @2bar » 12 Окт 2017, 20:28

Triforce написа:Аз съм карал почти 2 години Е39 и ако не си бяха оставили ръцете при смяната на предното стъкло, колата е по-тиха при по-висока скорост, отколкото F10. Но Е39 ми беше с обикновени гуми, което явно е показателно.


При високи скорости гумите не оказват кой знае колко голямо значение. Доминират други шумове (аеродинамика).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от @2bar » 12 Окт 2017, 21:10

acho.rs написа:Заповядайте - http://www.auto-decibel-db.com/index.html
Има тонове информация - на Ф10 530д и А6 3.0 ТДИ резултатие са практически еднакви, Е-класата е с 0.5 дб по-тиха. Като цяло мисля, че спора може да приключи само с тестове - има приложения да палим колите и да говорим с факти.
Виждам, че личния автомобил на автора е В140 - мисля уикенд да направим едно замерване?


тъкмо се зарадвах, че се е появил някой колега, с който да мога да си пиша....ти се опитваш да ме цакаш с някакви хвърчащи табели, без никаква информация за източник и как са правени измерванията....

Значи без някаква инфорция за това, как са правени измерванията, къде, при какви температури, с какви гуми, с какъв пробег са били автомобилите....всичко е само реклама и празни приказки.

По принцип за такива измервания се използва dB(A) а не dB....dB не отговаря на характеристиката на ухото и дава бегла информация, защото няма филтър за ниските честоти. dB използваме, когато става въпрос за честоти до 50Hz. (шумове от 20 до 50 Hz ги усещаш като бучене в ушите - при излитане или кацане например). Другият момент е къде са направени измерванията. В таблицата има над 1500 автомобила, което може да си го позволи само една голяма фирма. А тези големи фирми не качват такива измервания в интернет, защото са фирмени тайни. Къде се мери, на кои писти, на коя позиция и т.н.

Не на последно място е и измервателната техника. Погледни на сайта на head-acoustics. Там ще видиш, с какви изм. уреди се правят измервания на шум у т.н.

Та толкова по темата от моя страна. Другото го оставям на теб....ако обаче успееш да измериш по - ниско ниво на шум отколкото на W140....си цар.... :ok:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от msi200 » 12 Окт 2017, 21:59

Аз съм гледал измерванията на шума в немските списания, и то в рамките на 1 сравнителен тест - познайте дали има голяма разлика между Ауди, БМВ и Мерц?
I love the sound of V8 in the morning...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 156
Регистриран на: 10.04.2007
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 530XD, 2015
Детайли за колата: 530XD, 2015

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от Triforce » 12 Окт 2017, 22:19

acho.rs, нямаш проблеми! Ама защо толкова се напрегна? И чичката, на който е колата е баща ми, но той си кара BMW F01, 730d, което при 160 км/ч е осезаемо по-тихо. И старият Мерцедес вече е доста шумен, защото след един ремонт на повдигачите на стъклата не можаха да сложат едни уплътнения и сега след 120 км/ч е направо АД! Но за нея - толкова. Просто някой от колегите попита и му отговорих. Не сравнявам двете марки. Просто преди време тествахме старото ми Е39 с една W210 на Мерцедес и разлика във возията почти нямаше. И двете коли бяха с 15" джанти, като 210-ката беше комби и може би затова да е возила с една идея по-добре. Толкова по темата!

Вчера като споменах на един познат, че съм се оплакал във форума ми каза да ви пиша, че колата е 4х4 и според него някаква част от шума идва от това. Значи като дойде време за покупка на нови рънфлет гуми, веднага ви пиша в тази тема. Гумите отпред са 245/нещо/18 и отзад 275/нещо/18. Не съм се заглеждал, все пак тази кола я купихме да мога да шофирам спокойно, да си върша работата, да не ходя по сервизи, да не мисля че зимата паднало малко сняг и т.н.

Ако някого съм обидил с нещо, моля да ме извини! Пуснах темата за да разбера дали само аз съм претенция или марката така се развива и като прочетох коментарите явно колата е такава, а с гумите мога да реша част от проблема. След като след 140 км/ч гумите не влияят много, то това няма как да го оправя и пиша един минус на БМВ. Вчера ми дадоха актуална цена на колата от Бовакар и като разгледах какво мога да си купя с тези пари и се отказах да я продавам и ще си я карам. Хубава, лоша, това съм си избрал, това ще карам. Може би съм имал по-големи очаквания, все пак колега произведена през 2015-та година и затова така реагирам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от acho.rs » 12 Окт 2017, 22:48

@2bar написа:
acho.rs написа:Заповядайте - http://www.auto-decibel-db.com/index.html
Има тонове информация - на Ф10 530д и А6 3.0 ТДИ резултатие са практически еднакви, Е-класата е с 0.5 дб по-тиха. Като цяло мисля, че спора може да приключи само с тестове - има приложения да палим колите и да говорим с факти.
Виждам, че личния автомобил на автора е В140 - мисля уикенд да направим едно замерване?


тъкмо се зарадвах, че се е появил някой колега, с който да мога да си пиша....ти се опитваш да ме цакаш с някакви хвърчащи табели, без никаква информация за източник и как са правени измерванията....

Значи без някаква инфорция за това, как са правени измерванията, къде, при какви температури, с какви гуми, с какъв пробег са били автомобилите....всичко е само реклама и празни приказки.

По принцип за такива измервания се използва dB(A) а не dB....dB не отговаря на характеристиката на ухото и дава бегла информация, защото няма филтър за ниските честоти. dB използваме, когато става въпрос за честоти до 50Hz. (шумове от 20 до 50 Hz ги усещаш като бучене в ушите - при излитане или кацане например). Другият момент е къде са направени измерванията. В таблицата има над 1500 автомобила, което може да си го позволи само една голяма фирма. А тези големи фирми не качват такива измервания в интернет, защото са фирмени тайни. Къде се мери, на кои писти, на коя позиция и т.н.

Не на последно място е и измервателната техника. Погледни на сайта на head-acoustics. Там ще видиш, с какви изм. уреди се правят измервания на шум у т.н.

Та толкова по темата от моя страна. Другото го оставям на теб....ако обаче успееш да измериш по - ниско ниво на шум отколкото на W140....си цар.... :ok:

Имам безброй тестове от АМС, които подробно описват техниката си. Не са ми под ръка тези дни и за това не пиша. Конкретно за Ф10 има много информация. Иначе няма проблеми - ще покараме и ще направим наши тестове .
Triforce написа:acho.rs, нямаш проблеми! Ама защо толкова се напрегна? И чичката, на който е колата е баща ми, но той си кара BMW F01, 730d, което при 160 км/ч е осезаемо по-тихо. И старият Мерцедес вече е доста шумен, защото след един ремонт на повдигачите на стъклата не можаха да сложат едни уплътнения и сега след 120 км/ч е направо АД! Но за нея - толкова. Просто някой от колегите попита и му отговорих. Не сравнявам двете марки. Просто преди време тествахме старото ми Е39 с една W210 на Мерцедес и разлика във возията почти нямаше. И двете коли бяха с 15" джанти, като 210-ката беше комби и може би затова да е возила с една идея по-добре. Толкова по темата!

Вчера като споменах на един познат, че съм се оплакал във форума ми каза да ви пиша, че колата е 4х4 и според него някаква част от шума идва от това. Значи като дойде време за покупка на нови рънфлет гуми, веднага ви пиша в тази тема. Гумите отпред са 245/нещо/18 и отзад 275/нещо/18. Не съм се заглеждал, все пак тази кола я купихме да мога да шофирам спокойно, да си върша работата, да не ходя по сервизи, да не мисля че зимата паднало малко сняг и т.н.

Ако някого съм обидил с нещо, моля да ме извини! Пуснах темата за да разбера дали само аз съм претенция или марката така се развива и като прочетох коментарите явно колата е такава, а с гумите мога да реша част от проблема. След като след 140 км/ч гумите не влияят много, то това няма как да го оправя и пиша един минус на БМВ. Вчера ми дадоха актуална цена на колата от Бовакар и като разгледах какво мога да си купя с тези пари и се отказах да я продавам и ще си я карам. Хубава, лоша, това съм си избрал, това ще карам. Може би съм имал по-големи очаквания, все пак колега произведена през 2015-та година и затова така реагирам.

:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 25.11.2007
Пол: Мъж
Кара: и БМВ кара
Мечтае да кара: по А-8

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от toncho83 » 18 Окт 2017, 8:02

Карам ф11 (комби) с панорамен таван.На 140 000 км съм.Понеже видях в историята, че на 45 К е подменяно предно стъкло в Германия и реших да подсигуря допълнително със "PU 25" ( с това лепят стъклата на колите), защото според мен трябва да е по-тиха колата.Единствено имам за база за сравнение ф10 535 д, което е също толкова шумно, колкото и комбито...
Разкостих до ламарина.От вътрешната страна повторих допълнително със "PU 25".После сложих ленти за звуко/шумоизолация, които представляват нещо като битум с алумуниево фолио от другата страна.Под него залепих "Silent Coat Noise Isolator 4" и най-отдолу сложих "part n:51489116285 SOUND INSULATING ROOF FRONT", което го поръчах оригинално и трябваше да е оригинална изолация за таван от БМВ.Според мен, това, което дойде е за коли без панорамен таван , щото покриваше и част от предния люк.Отрязах, колкото ми трябва и го лепнах (оригинално цялото е с двойно лепещо).Едвам събрах и затворих корите на тавана.
Понеже ми остана от тавана и напъхах и в предните колонки от тая изолация.От таблото долу до там, където почват еър-беците.
Резултата е чудесен.Осезаемо по-тиха.Това, което е като "шум" на 100 км/ч, не се променя и при 200км/ч.
Чувам предните гуми....но това е временно.Ще изолирам и подкалниците скоро.
П.П.Не използвам шумомер.Аз съм коректив, защото аз карам колата и си го правя за мен

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Недоволен от F10 LCI

Мнение от b00st » 18 Окт 2017, 9:18

Принципно всяка кола като ѝ се разглоби интериора има накъде да се добави шумоизолация (динамат и тем подобни) и ефекта винаги е осезаем, защото производителя спестява много от такива неща. Това е добра стъпка, освен че изолира от външния шум, второ и подобрява значително акустиката в купето. Глупавото е, че трябва ти да го правиш, а уж е премиум лимузина, много почнаха с тия costs saving неща...

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook