Недоволен от F10 LCI
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Недоволен от F10 LCI
Шарнира по спомен не се ли сменя само той? На горния носач ли вискаш "S" образния (кривия). На лемфордер е около 170лв. бройката комплект. Гледам ги защото ми казаха че тампоните на горните (надлъжни) носачи били "уморени". Може само тампона да се смени на този носач и оригинален е около 150лв (еднократно се сменя само). И се чудя дали цял носач нов на лемфордер или само тампона оригинален. Като цена са почти еднакви.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Недоволен от F10 LCI
kraska написа:Шарнира по спомен не се ли сменя само той? На горния носач ли вискаш "S" образния (кривия). На лемфордер е около 170лв. бройката комплект. Гледам ги защото ми казаха че тампоните на горните (надлъжни) носачи били "уморени". Може само тампона да се смени на този носач и оригинален е около 150лв (еднократно се сменя само). И се чудя дали цял носач нов на лемфордер или само тампона оригинален. Като цена са почти еднакви.
31122450813 Носач преден ляв с крепежи 1бр. 441,62 лв
31122450815 Носач S-образен, преден ляв с крепежи 1 бр. 369,74 лв
31122450818 Носач S-образен, преден десен с крепежи 1бр. 369,74 лв
Когато имало за смяна шарнир се сменя целия носач.Тва ми е част от офертата на Мкар без ДДС
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Недоволен от F10 LCI
B мкар-варна шарнирите са ми сменяни само те,без носачите (правите). А на този "s" може само тампона да се смени, ако е наред останалото по него на другия край или не са сменяни веднъж вече само тампоните.
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Казаха ми тампони - 90 лева за брой. Общо 180. Намерили са човек, който им ги праща от София към Казанлък, който работил с оригинални части. Може да е някой от вас във форума, не запомних име. Не съм за 200 лева, тя колата струва една шапка пари. Просто ми е странно как няма 100 000 км. и се почна...
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Недоволен от F10 LCI
Естествено, че се сменят само тампоните. Ако шарнира е заминал е друг въпрос. На правите носачи долу им смених двата шарнира и двата тампона (по 2 са на носач). Шарнирите на Лемфьордер са по 56лв, тампоните по 10-15лв. Вие вече си сменяйте целите носачи ако така ви харесва В АБ са ми сменяли тампоните на кривите носачи преди време.
Няма нищо странно да се сменят 2 тампона за 100000км. Тепърва предстои колега...Хората за по-малко км сменят раздатки и полуоски...
Няма нищо странно да се сменят 2 тампона за 100000км. Тепърва предстои колега...Хората за по-малко км сменят раздатки и полуоски...
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Недоволен от F10 LCI
Май на по-малко км като почнат да сменят раздатки и полуоски, направо сменят колатаbai_ILIA написа:Няма нищо странно да се сменят 2 тампона за 100000км. Тепърва предстои колега...Хората за по-малко км сменят раздатки и полуоски...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Недоволен от F10 LCI
Triforce написа:Казаха ми тампони - 90 лева за брой. Общо 180. Намерили са човек, който им ги праща от София към Казанлък, който работил с оригинални части. Може да е някой от вас във форума, не запомних име. Не съм за 200 лева, тя колата струва една шапка пари. Просто ми е странно как няма 100 000 км. и се почна...
Егати ужаса - само на 100 000км да смениш тампони Да бяха изкарали поне 500-600 000км
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Страхотно е да ме иронизираш, но не е никак страхотно автомобил произведен през 94-та да изкара 200 000 км. без грам ремонт (включвам и френските), а след 2005-та година да караме консумативи...
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Недоволен от F10 LCI
E39-кит също си смазваха тампоните на носачите, недейте с такива розови очила да гледате в миналото. Автоматика при Е39 поколението торка му се разпадаше и чупеше цели двигатели. При Е46 ранните имаше доста runaway diesel, при по-старите също и много други разнообразни болежки си имат и старите.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Недоволен от F10 LCI
acho.rs написа:Егати ужаса - само на 100 000км да смениш тампони Да бяха изкарали поне 500-600 000км
Къде са 100 къде са 600, колега, никой не е казал, че иска нещо да изкара 600 хил. км. Но поне 200 е редно да изкарат, това си е някакъв санитарен минимум, за да кажеш, че нещо е що-годе здраво, било то и един прост тампон.
Правилно се впечатлява колегата, защото автомобилът основно е да ти върши работа, а не да му робуваш нон стоп. И като дадеш себестойността на едно жилище за малко карана и почти нова кола очакваш наистина да разполагаш с кола и поне някаква елементарна надеждност. И тук говорим за 2015 година автомобил, LCI (където би трябвало доста проблеми и болести да са отстранени).
Прощавайте колеги, но е комично, как в сляпата си пристрастност и любов към марката вече оправдаваме всякакви подобни нелепости "нормално да се сменят на 50-60-70 хил км", "тя тази част е нормално да изкара 50 хил. км". Искате да кажете, че е нормално 1 комплект гуми да надживее тампоните по окачването, носачи, шарнири, полуоски, раздатки, дюзи, вериги... това е несериозно.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Недоволен от F10 LCI
Според мен, това с наливането на пари за части и сервизи през 1000 км. тръгна от един-двама души във форума...после се намериха още толкова (активни в нета) да ги подкрепят и стана мантрата - "кисело е гроздето", а истината е съвсем друга и е похвално, че са останали будни хора на които им прави впечатление как стоят нещата..
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Не са никаквъв проблем 200-300 лева за 60 000 км. каране. Просто ми се струва нереално. Като ходих в Гърция преди 2 лета и ми се спука всмукателен колектор от жегите. А тампоните си мислех, че се прецакват заради това, че колата е 4х4, но явно щом и Е39 са имали този проблем, явно така стоят нещата. На моето Е39, когато баща ми го даде на 186 000 км. му висеше едната биалетка, а другата я нямаше. По колата никога нищо не беше сменяно и той даже не е знаел за тези биалетки. Тук говорим за 100 000 км. по-рано. Да, разбирам, че ако направят автомобил както през 90-те години ще умрат от глад, но ако сега имам заминали тампони, какво да очаквам на 150 000 км? Вчера един познат ми раказза как гаранционно му сменили на 525-цата мотора. На мен на времето на Е36 ми гръмна мотора заради фабричен дефект. И искам не да го приемете като плюене по марката, защото ми е 3-то БМВ, имал съм Мерцедес, Тойота Корола (Никога повече! Здрави, ама друг път!) и във фирмата имаме френски автомобили. Като цяло цена-качество БМВ е марка, която най-много си заслужава и излиза най-евтино за километър спрямо конкурентите от Германия.
Докато всеки се старае да изкара нов автомобил през 3 години, нещата ще са такива...
Докато всеки се старае да изкара нов автомобил през 3 години, нещата ще са такива...
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Недоволен от F10 LCI
Triforce написа: Като цяло цена-качество БМВ е марка, която най-много си заслужава и излиза най-евтино за километър спрямо конкурентите от Германия.
...
Е това е самата истина, чупливи-нечупливи били БМВ-тата, само дето конкуренцията е по-зле.
I love the sound of V8 in the morning...
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Недоволен от F10 LCI
drago9205 написа:acho.rs написа:Егати ужаса - само на 100 000км да смениш тампони Да бяха изкарали поне 500-600 000км
Къде са 100 къде са 600, колега, никой не е казал, че иска нещо да изкара 600 хил. км. Но поне 200 е редно да изкарат, това си е някакъв санитарен минимум, за да кажеш, че нещо е що-годе здраво, било то и един прост тампон.
Правилно се впечатлява колегата, защото автомобилът основно е да ти върши работа, а не да му робуваш нон стоп. И като дадеш себестойността на едно жилище за малко карана и почти нова кола очакваш наистина да разполагаш с кола и поне някаква елементарна надеждност. И тук говорим за 2015 година автомобил, LCI (където би трябвало доста проблеми и болести да са отстранени).
Прощавайте колеги, но е комично, как в сляпата си пристрастност и любов към марката вече оправдаваме всякакви подобни нелепости "нормално да се сменят на 50-60-70 хил км", "тя тази част е нормално да изкара 50 хил. км". Искате да кажете, че е нормално 1 комплект гуми да надживее тампоните по окачването, носачи, шарнири, полуоски, раздатки, дюзи, вериги... това е несериозно.
Ако на една кола и смениш само тампоните за 100 000км, ще бъде най-здрава произвеждана в момента и надминала всички барутници на по 10-15-20 години, които караме. И в белия свят гуми на 100 000к.сменят само мангалите.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Недоволен от F10 LCI
Така е, но съдейки по темите в раздела до 100 хил. км. не става дума за тампони само, те са неприятен бонус към основното ястие, защото би трябвало малко по-дълго да изкарват.
Едни гуми си изкарват 50 до 60 хил, но явно тампоните и те толкова държат, а други неща често не изкарват и толкова.... В уравнението можем да вкараме и хипотезата, че въртиш 2 комплекта гуми (зимни/летни), та може да се окаже, че преди смяната на който и да е шифт с нови - ще са сменени много други неща.
Едни гуми си изкарват 50 до 60 хил, но явно тампоните и те толкова държат, а други неща често не изкарват и толкова.... В уравнението можем да вкараме и хипотезата, че въртиш 2 комплекта гуми (зимни/летни), та може да се окаже, че преди смяната на който и да е шифт с нови - ще са сменени много други неща.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани