Недоволен от F10 LCI
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Недоволен от F10 LCI
Имам колега с F10 530XD 2012 258к.с с runflat гуми 18ки Goodyear. Возил съм се в колата няколко пъти на дълги разстояния. Останах разочарован от шума точно след 150км/ч, при 180км/ч вече е направо неприятно. Говорим за шум от въздушно съпротивление, вятър и т.н. точно от челното стъкло, около предните колони. Двигателя не се чува въобще. Колкото пъти в колата беше в комфортно забелязвах, че скоростта е около 150-160км/ч. Действително се бях настроил за нещо много добро, но останах неприятно изненадан, защото тъкмо щях да си купувам E60 LCI 530D на задно. Викам си щом тази е такава, кой знае какво ще е Е60-та, но се бях настроил та я купих. Ами без да казвам голяма дума мисля , че Е60-та(17ки Continental PremiumContact 6) е една идея по-тиха след 150км/ч.
Въпреки, че очаквах от Е60 и F10 дори повече като тишина след 150-160 км/ч. Карах преди това Пасат Б5.5 1.9 TDI PD 130k.s. Мога да кажа, че там двигателя се чува(нормално 4ри цилиндрова дюзо-помпа), но като шумоизолация не е никак зле.
Уточнявам , всички изброени коли са с оригинални челни, странични и всякакви стъкла. Колата на колегата F10 е истинска кола купена от Германия на година, на около 20000-30000км. В момента е на 120000.
Моето е Е60 е внос на реални доказани 250000км.
Да не споменавам, че F10-та се усеща тежка, все едно плува ли люлее ли, не знам как да се изразя. Все те тегли извън завоя. На каквито и ще режими спорт-морт, всичко тествахме, няма голяма разлика. Може би затова вози по-меко от Е60-та, но на мен не ми допадна.
Въпреки, че очаквах от Е60 и F10 дори повече като тишина след 150-160 км/ч. Карах преди това Пасат Б5.5 1.9 TDI PD 130k.s. Мога да кажа, че там двигателя се чува(нормално 4ри цилиндрова дюзо-помпа), но като шумоизолация не е никак зле.
Уточнявам , всички изброени коли са с оригинални челни, странични и всякакви стъкла. Колата на колегата F10 е истинска кола купена от Германия на година, на около 20000-30000км. В момента е на 120000.
Моето е Е60 е внос на реални доказани 250000км.
Да не споменавам, че F10-та се усеща тежка, все едно плува ли люлее ли, не знам как да се изразя. Все те тегли извън завоя. На каквито и ще режими спорт-морт, всичко тествахме, няма голяма разлика. Може би затова вози по-меко от Е60-та, но на мен не ми допадна.
- bai_ILIA
- ентусиаст
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Недоволен от F10 LCI
Явно хората са подминали този проблем понеже това е най-продавана кола в premium business segment-a за всички времена с над 2.3 милиона бройки. За сведение продажбите на Ф10 са с приблизително 45% повече спрямо Е60. Тази кола преби конкурентите си по всички параграфи в 6 поредни години. Явно положението не е чак толкова зле Всяка следваща е по-добра, всичко друго са си мохабеди за мен...
Относно спорт-морта има огромно значение как е оборудвана колата откъм амортесьори/пружини и стабилизиращи щанги, но това е друга тема...
Относно спорт-морта има огромно значение как е оборудвана колата откъм амортесьори/пружини и стабилизиращи щанги, но това е друга тема...
"Чемодан, вокзал, Москва"
Re: Недоволен от F10 LCI
Онзи ден карах с над 230 и не чух никакви шумове. Ако искате безшумна кола, купете си тесла
Re: Недоволен от F10 LCI
Относно шума, чувам точно обратните оплаквания, че е много шумо изолирана и не се чува двигателя. Най-добре да се качиш на друга кола и да ги сравниш, да не би при теб да има проблем. Моята като я взех се беше отлепило предното стъкло и беше шумна вътре. Бях му свикнал и не ми правеше впечатление докато случайно неразбрах че стъклото е отлепено. След като го залепих стана доста по тихо в купето.
Tool - Fear Inoculum
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Недоволен от F10 LCI
bai_ILIA написа:Явно хората са подминали този проблем понеже това е най-продавана кола в premium business segment-a за всички времена с над 2.3 милиона бройки. За сведение продажбите на Ф10 са с приблизително 45% повече спрямо Е60. Тази кола преби конкурентите си по всички параграфи в 6 поредни години. Явно положението не е чак толкова зле Всяка следваща е по-добра, всичко друго са си мохабеди за мен...
Относно спорт-морта има огромно значение как е оборудвана колата откъм амортесьори/пружини и стабилизиращи щанги, но това е друга тема...
Очевидно тези 2 300 000 клиента с по средно 90-100 000 Евро в джоба, не са такива ценителе, по скоро са клавиатурни герои. Даже са и тъпи, защото са почти колкото клиентите на 6 и Е клас взети заедно.
Но тук явно не се говори в точни децибели, защото е много трудно да си измериш шума колата, преди да ръсиш бисери.
Още по-странен факт - как някой разочарован от една кола я кара вече 2 години. Едно Е60 е 10има бона, не знам що не се мятате. Хем спортно, хем тихо и комфортно. А па с един чип колко варвииии
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Emooo, много благодаря за коментара! Със сигурност ще се кача в такава, даже има почти същата като моята в града. Същата година, същите екстри, всичко е същото. Ще направим тестове макар и смешни с някой телефон, който засича децибели и освен на слух да сравним данни от измерването. Ако имат повече от 2-3 децибела разлика (все пак е телефон) , значи може да се окаже, че наистина имам проблем с колата.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Недоволен от F10 LCI
Темата е за недоволни.Подразбира се, че тук ще пишат колеги, които НЕ СА доволни от нещо във ф10/11 и имат желание да го подобрят!!!Не доумявам защо трябвя да се "пречи" и "цапа" на т.нар ентусиасти, които имат по-високи изисквания и търсят начини за покриването им.
П.П.Измерването на шума преди и след обезшумяване само по-себе си представлява "кръчмарски" метод, защото нямаме стабилна среда отвън.Данни има, но те са несериозни, поради последното и ще бъдат причина за нов безмислен спор и "хейт"
Съществува тема за "доволни".Все си мисля, че ще е по-чисто и подредено във форума ако доволните се разпишат там?
П.П.Измерването на шума преди и след обезшумяване само по-себе си представлява "кръчмарски" метод, защото нямаме стабилна среда отвън.Данни има, но те са несериозни, поради последното и ще бъдат причина за нов безмислен спор и "хейт"
Съществува тема за "доволни".Все си мисля, че ще е по-чисто и подредено във форума ако доволните се разпишат там?
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: Недоволен от F10 LCI
Не знам за какви шумове говорите, но моята е толкова обезшумена, че като се кача в друга кола и се побърквам
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Недоволен от F10 LCI
Имайте в предвид, че шума в купето до голяма степен зависи от гумите, ако са някои ниско бюджетни шума ще е по голям
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Най-накрая развитие по темата. Случайно преди 30 минути се засякохме с човек, който кара почти същото F10, LCI със същият мотор.
Първо го качих в моята кола и като вдигнах 130 км/ч каза, че според него шума идва от вратите.
След това се качихме в неговата. Лелеее... ами то почти нищо нищо не се чуваше, освен гумите!
И при него имаше някакъв много лек шум, но понеже му било сменяно стъклото каза, че според него не е залепено добре.
Та колата му беше почти толкова тиха, колкото на баща ми F01-цата със същият мотор, но 245 коня.
Обеща като има време, да ми направил някакъв реглаж на вратите, да видим дали ще изчезне шума от купето, понеже на неговата сам си го правил този реглаж.
Е, поне съм късметлия - за 60 000 км. не съм сменил нищо, освен гаранционен всмукателен колектор. А той ми изброи едни неща за хиляди левове.... добре, че колата била в гаранция!
Първо го качих в моята кола и като вдигнах 130 км/ч каза, че според него шума идва от вратите.
След това се качихме в неговата. Лелеее... ами то почти нищо нищо не се чуваше, освен гумите!
И при него имаше някакъв много лек шум, но понеже му било сменяно стъклото каза, че според него не е залепено добре.
Та колата му беше почти толкова тиха, колкото на баща ми F01-цата със същият мотор, но 245 коня.
Обеща като има време, да ми направил някакъв реглаж на вратите, да видим дали ще изчезне шума от купето, понеже на неговата сам си го правил този реглаж.
Е, поне съм късметлия - за 60 000 км. не съм сменил нищо, освен гаранционен всмукателен колектор. А той ми изброи едни неща за хиляди левове.... добре, че колата била в гаранция!
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Недоволен от F10 LCI
Ако ти направи реглаж на вратите, би следвало да прибере "петлето" към купето и така ще се затварят по-плътно, но ще се изгуби линията на колата...все едно си е глътнала вратите.
Аз лично си бях поръчал гумени уплатнения от ebay с 3м лепенка отзад.Лепят се до оригиналните.Едните се слагат на рамките на вратите, а другите на самите врати.Доста се подобряват нещата..По-спомен бяха около 120-130 лв.
Има и друг момент.Ако е удрян автомобила и са сменяни врати..за да се боядисат точния цвят ако не са (на черна кола да сложиш бяла примерно) се разлепят и уплътненията при боядисване.Възможно е да не са залепени на правилното място след боята.Много лесно се проверява с напипване.Отваряш задната врата и бъркаш през средната колонка...
Аз лично си бях поръчал гумени уплатнения от ebay с 3м лепенка отзад.Лепят се до оригиналните.Едните се слагат на рамките на вратите, а другите на самите врати.Доста се подобряват нещата..По-спомен бяха около 120-130 лв.
Има и друг момент.Ако е удрян автомобила и са сменяни врати..за да се боядисат точния цвят ако не са (на черна кола да сложиш бяла примерно) се разлепят и уплътненията при боядисване.Възможно е да не са залепени на правилното място след боята.Много лесно се проверява с напипване.Отваряш задната врата и бъркаш през средната колонка...
Последна промяна toncho83 на 26 Мар 2019, 10:38, променена общо 1 път
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Е, честно ли? Кола на 23 000 км. от Бова кар. Да са такива измамници ли? На баща ми колата също е от там и няма проблем. Е, неговата си беше нова на 7 километра по километража.
Ами няма да бързам, аз така я карам почти 3 години. По-важното е да не се разваля!
Ами няма да бързам, аз така я карам почти 3 години. По-важното е да не се разваля!
Re: Недоволен от F10 LCI
Triforce написа:Най-накрая развитие по темата. Случайно преди 30 минути се засякохме с човек, който кара почти същото F10, LCI със същият мотор.
Първо го качих в моята кола и като вдигнах 130 км/ч каза, че според него шума идва от вратите.
След това се качихме в неговата. Лелеее... ами то почти нищо нищо не се чуваше, освен гумите!
И при него имаше някакъв много лек шум, но понеже му било сменяно стъклото каза, че според него не е залепено добре.
Та колата му беше почти толкова тиха, колкото на баща ми F01-цата със същият мотор, но 245 коня.
Обеща като има време, да ми направил някакъв реглаж на вратите, да видим дали ще изчезне шума от купето, понеже на неговата сам си го правил този реглаж.
Е, поне съм късметлия - за 60 000 км. не съм сменил нищо, освен гаранционен всмукателен колектор. А той ми изброи едни неща за хиляди левове.... добре, че колата била в гаранция!
Аз сега и аз съм вече с F10 и наистина е по шумна от е60 при скорост над 140км/ч. Почнах и аз да се чудя това нормално ли е. Всякаш шума идва от огледалата. Смених гумите с летни но няма голяма разлика. Пиши в темата ако разбереш какво причинява шума при тебе.
Tool - Fear Inoculum
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Недоволен от F10 LCI
При мен имаше шум от панорамния покрив ама със смяна на уплътненията изчезна. А около огледалата завихря ама не бих казал, че има мн шум поне като сравнявам с Е класата на баща и на жена ми същите години, не мога да кажа, че е по-тиха. Ще пробвам да замеря децибели да видим.
- Triforce
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 156
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 530XD, 2015
- Детайли за колата: 530XD, 2015
Re: Недоволен от F10 LCI
Ще пробвам да прибера огледалата, ако е възможно по време на движение. Предполага се, че ако е от тях веднага ще стане ясно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани