Запитване за Егр клапан
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Запитване за Егр клапан
Здравейте,отскоро съм собственик на F10 525d 2010 стана ясно че егр клапана ми не работи както трябва и поръчах нов.искам да попитам трябва ли ресетвам нещо или да въвеждам някакви нови стоиности или само закачам новият и тои сам ще се адаптира,вчера програмирах стария клапан на 0.7 ,четох някъде из темите че било бай здравословно с идеята да му дам някакъв шанс на още малко живот но дори стана по зле...,и за да не умъртвя бързо новият питам какво програмиране следва след като го сложа,благодаря предварително
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Re: Запитване за Егр клапан
Триеш грешката и газ,нищо не се адаптира. Добре си му пипнал чувствителността. Новия трябва да изкара много повече така .
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Запитване за Егр клапан
Ами така ще направя благодаря
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ами смених егр клапана но пак ми излиза съобщението за drivetrain...и като я закача на диагностика ми излизат същите грешки...прилагам снимка на грешките и ще съм много благодарен ако някои ми помогне с инфо какво да погледна,колата я имам от седмица и всичко това се появи след като свалих колектора за почистване, ще пътувам за Бг следващата седмица и ми е много притеснено за състиянието на колата, моля ви колеги зная че нежду вас има много които са се сблъсквали и познават тези проблеми
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ами смених егр клапана но пак ми излиза съобщението за drivetrain...и като я закача на диагностика ми излизат същите грешки...прилагам снимка на грешките и ще съм много благодарен ако някои ми помогне с инфо какво да погледна,колата я имам от седмица и всичко това се появи след като свалих колектора за почистване, ще пътувам за Бг следващата седмица и ми е много притеснено за състиянието на колата, моля ви колеги зная че нежду вас има много които са се сблъсквали и познават тези проблеми
Последна промяна RIDDICK на 12 Авг 2017, 14:56, променена общо 1 път
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Запитване за Егр клапан
Заводските настроики някои знае ли какви са
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Koksan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Запитване за Егр клапан
На тая кола да не би някой да се е учил да прави чип тунинг и да е деактивирал EGR-a?
С каква диагностична програма работиш? Според мен пробвай с eSys да си ъпдейтнеш DDE модула до последна налична версия, това ще го остави на заводски параметри и би трябвало да се оправи работата
С каква диагностична програма работиш? Според мен пробвай с eSys да си ъпдейтнеш DDE модула до последна налична версия, това ще го остави на заводски параметри и би трябвало да се оправи работата
Последна промяна Koksan на 06 Сеп 2017, 16:41, променена общо 1 път
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Запитване за Егр клапан
Както колегата е казал - прави се ъпдейт на ДДЕ-то, за да си сигурен, че нищо не е пипано преди теб
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Запитване за Егр клапан
Всичко си доиде на място с ново турбо
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- r3s1s74nc3
- младши ентусиаст
- Мнения: 309
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Бургас
Re: Запитване за Егр клапан
И сменихте турбото и ЕГР-а се оправи Като гледам какви грешки ти е било забило , малко ме съмнява само това да сте направили . Няма как да ти отчете "mechanically faulty" и да се окаже от турбото . Ако по някакъв невероятен начин , турбото прави проблем на ЕГР-а , по скоро ще изпише някаква грешка от порядъка на "insufficient flow" или нещо подобно . Все пак сваляш колектор и ти гърми турбото , звучи продуктивно
- RIDDICK
- младши ентусиаст
- Мнения: 678
- Регистриран на: 1.07.2006
- Местоположение: Дъблин
- Пол: Мъж
- Кара: F10 525D
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: Всичко необходимо за комфорт и удоволствие....
Re: Запитване за Егр клапан
Тя историята е по дълга но в кратък вариант ...смених турбото,свалих всмукателния килектор да почистя и всичко свъезано егр клапан,имах изгоряла гор. свещ която скъсах при развиване и от там филма почна.Приятел има инструмент за вадене на скъсани свещи но за целта трябваше да се извади самия електрод за да се направи вътрешна резба и т.н...не се получи по лесния начин ,както и да свеща беше извадена сменена всичко върнато по място ,колектори тръби клапани...запалих колата тя изгасна,пак пробвах запали в началото работеше малко неравномерно с едно почукване.Изгасих я направих ресет на егра дебитомера на свещите на всочко което беше нужно,адаптации и т.н..Излязох да я пробвам и тогава установих че двигателя не работи както трябва,чуваше се едно леко почукване като от дюзи което изчезна но пък се появи един странен звук като от плякане на балонче при превключване на 1-2,2-3-4 предавки и ми излезе drivetrain съобщението ,обратно в бокса закачих я и грешките които ми изписа съм ги постнал по горе...Помислих че съм сглобил нещо неправилно ,че съм объркал или маркуч някои вакумен или сензор не съм закачил...всичко вън и пак на ново ...4 пъти съм свалил и слагал колектор егр клапан тръби и т.н.,проблема оставаше.Смених всички вакумни маркучи сензори егр клапан термостат ,всичко свързано с егр клапана с нови...Отидох в дилър на бмв с надеждата че ще ми кажат къде е проблема..да ама не ,егра ми бил повреден а тои е нов...,оказа се че като съм се мъчил да вадя електрода на свеща малко пърченце колкото главичката на кибритена клечка пада в цилиндъра(по късно ги запуших отворите но е било късно) и при паленото е стигнала до турбото и в последствие я потрошава...но докато го разбера...та до тогава грешките бяха свързани с егра ,ново турбо и сега всичко е окr3s1s74nc3 написа:И сменихте турбото и ЕГР-а се оправи Като гледам какви грешки ти е било забило , малко ме съмнява само това да сте направили . Няма как да ти отчете "mechanically faulty" и да се окаже от турбото . Ако по някакъв невероятен начин , турбото прави проблем на ЕГР-а , по скоро ще изпише някаква грешка от порядъка на "insufficient flow" или нещо подобно . Все пак сваляш колектор и ти гърми турбото , звучи продуктивно
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани