DPF грешка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: DPF грешка
ipanta написа:astrapower написа:Тази http://www.bulmotors.com/xenum-in-and-out-cleaner
Гледам цената в Амазон е от EUR 79,95?! Нещо не ми харесва тая разлика...
Тези излизат като официални представители на Xenum за България
http://xenum.expertoils.com/index.php?controller=order
Тук цената е 94,00лв. + 5,00лв. доставка, така че смятам, че няма проблем.
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: DPF грешка
Поръчах добавката. Тези дни ще споделя отзивите си, тъй като според мен ще е полезно да се знае, ако има ефект.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка
Разбира се, нали затова е форум да споделяме
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка
Сега една разходка до Пловдив и си готов В упътването си пише, но все пак гледай през повечето време мотора да работи на около 3к оборота. На места бях на "ръчно" превключване да го държа в кондиция
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: DPF грешка
astrapower написа:Сега една разходка до Пловдив и си готов В упътването си пише, но все пак гледай през повечето време мотора да работи на около 3к оборота. На места бях на "ръчно" превключване да го държа в кондиция
Демек на "спорт" режима да я карам, че гледам там държи 2500
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: DPF грешка
Точно
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
- sincheto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 26.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: DPF грешка
blagun написа:Дойде
Чакам резултати, че и на мен ще ми трябва да я ползвам.
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: DPF грешка
blagun написа:astrapower написа:Сега една разходка до Пловдив и си готов В упътването си пише, но все пак гледай през повечето време мотора да работи на около 3к оборота. На места бях на "ръчно" превключване да го държа в кондиция
Демек на "спорт" режима да я карам, че гледам там държи 2500
Не това са глупости абсолютни!!!! Пускаш принудителна регенерация слагаш добавката и караш с от 60 до 160 в тези скорости колата прави принудителната над и под тях НЕ. Задължително минимум 10 л. в резервоара и без грешки в ДДЕ.
Какви нелепи неща се приказват като слухове се носят из форума - нямам думи.
Колата сама си вдига налягането като затваря дроселовата клапа - нищо ама НИЩО общо с оборотите.
Re: DPF грешка
Taruno написа:
Колата сама си вдига налягането като затваря дроселовата клапа - нищо ама НИЩО общо с оборотите.
Би ли обяснил кое налягане си вдига колата със затваряне на дроселовата клапа?
- Taruno
- старши ентусиаст
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: DPF грешка
andy написа:Taruno написа:
Колата сама си вдига налягането като затваря дроселовата клапа - нищо ама НИЩО общо с оборотите.
Би ли обяснил кое налягане си вдига колата със затваряне на дроселовата клапа?
Честно казано толкова е дъвкано в Е60 и в Е90 включително цялата процедура от DIS съм пуснал + сервизните листове на БМВ как, какво, кога и защо протичат регенерациите - нормални интервали между регенерациите и т.н. няма и тук да дъвча
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: DPF грешка
С притваряне на дросел клапата се повишава температурата в работните цилиндри
Re: DPF грешка
Atsalov написа:С притваряне на дросел клапата се повишава температурата в работните цилиндри
С притваряне на дросела се отваря респективно ЕГР-а - това е нормалната работа при всеки мотор. А това води до намаляне на температурата в работните цилиндри поради намалянето на кислорода. Процес при който се редуцират азотнити оксиди (NOX)
Taruno написа:andy написа:Taruno написа:
Колата сама си вдига налягането като затваря дроселовата клапа - нищо ама НИЩО общо с оборотите.
Би ли обяснил кое налягане си вдига колата със затваряне на дроселовата клапа?
Честно казано толкова е дъвкано в Е60 и в Е90 включително цялата процедура от DIS съм пуснал + сервизните листове на БМВ как, какво, кога и защо протичат регенерациите - нормални интервали между регенерациите и т.н. няма и тук да дъвча
Много неща се дъвчат но малко хора ги асимилират след прочитането. Та с една дума напиши кое е това налягане което се вдига със "затваряне" на дросела. На всички ще е интересно предполагам
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF грешка
andy написа:Atsalov написа:С притваряне на дросел клапата се повишава температурата в работните цилиндри
С притваряне на дросела се отваря респективно ЕГР-а - това е нормалната работа при всеки мотор. А това води до намаляне на температурата в работните цилиндри поради намалянето на кислорода. Процес при който се редуцират азотнити оксиди (NOX)
В резултат на което се повишава температурата в ДПФ-а и по този начин изгарят саждите.
- blagun
- младши ентусиаст
- Мнения: 326
- Регистриран на: 15.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 520d / E90 320d
Re: DPF грешка
sincheto написа:blagun написа:Дойде
Чакам резултати, че и на мен ще ми трябва да я ползвам.
Ами тествах я, т.е. не знам какво съм тествал, тъй като нямам резултати от диагностика преди и след, както колеги са показвали...
Сипах я в 35 литра гориво и изминах 400км на спорт режима, за всеки случай
Ще я закача на диагностика да видя, дали ще излиза като грешка, но пак казвам, не разполагам с ИНПА, ИСТА и т.н., за да видя как стоят нещата...
Разлика във вървенето от преди и сега не усещам.
И преди и сега при студен двигател има едно свирене от турбината леко е...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани