Резервна гума за M550d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- torre
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 14.02.2010
- Местоположение: в колата
- Пол: Мъж
- Кара: М550Д
Резервна гума за M550d
Здравейте колеги,
Току-що си купих от Германия м550д и Ви моля да ми кажете от къде и какъв размер резервна гума (патерица) мога да си купя ?
Ясно е, че трябва да стои в багажника защото няма място, но ще си взема калъф и мисля, че ще е ок. Оригинално колата е с 19-ки джанти и дори няма авариен кит. Дали патерица 17-ка 135/90 ще стане или дисковете на м550 са по-големи и няма да може ?
Току-що си купих от Германия м550д и Ви моля да ми кажете от къде и какъв размер резервна гума (патерица) мога да си купя ?
Ясно е, че трябва да стои в багажника защото няма място, но ще си взема калъф и мисля, че ще е ок. Оригинално колата е с 19-ки джанти и дори няма авариен кит. Дали патерица 17-ка 135/90 ще стане или дисковете на м550 са по-големи и няма да може ?
Re: Резервна гума за М550д
http://www.bimmerzone.com/BMW_Performan ... 0-KIT.html
155/70-18 трябва да стане
Честито! а защо не е с рънфлат гуми?
155/70-18 трябва да стане
Честито! а защо не е с рънфлат гуми?
- skoti79
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Panamera 4S
Re: Резервна гума за М550д
Вземи си пяна и компресор + кит за спукана гума ( фитили с шишове ),
ще се побереш в 70-80 лв.
И рънфлат гуми.
Непрекъснато да ти е в багажника патерицата и да я возиш, без да има
предвидено място под кората е кофти
ще се побереш в 70-80 лв.
И рънфлат гуми.
Непрекъснато да ти е в багажника патерицата и да я возиш, без да има
предвидено място под кората е кофти
- torre
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 14.02.2010
- Местоположение: в колата
- Пол: Мъж
- Кара: М550Д
Re: Резервна гума за М550д
Благодаря! С рънфлата ще тръска много....
Re: Резервна гума за М550д
аз съм със М-окачване и 19ки рънфлат и си е съвсем ок. не мисля че тръска, освен като не уцелиш дупка разбира се
удобството на рънфлат за мен е твърде голямо, не се занимаваш да сменяш, да се притесняваш и тн. минах 300км веднъж без никакви ядове с почти спаднала гума и 100км/ч
удобството на рънфлат за мен е твърде голямо, не се занимаваш да сменяш, да се притесняваш и тн. минах 300км веднъж без никакви ядове с почти спаднала гума и 100км/ч
- mitev_pz
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 82
- Регистриран на: 20.06.2010
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: F10 M Sport
- Мечтае да кара: M5
Re: Резервна гума за М550д
kolp написа:аз съм със М-окачване и 19ки рънфлат и си е съвсем ок. не мисля че тръска, освен като не уцелиш дупка разбира се
удобството на рънфлат за мен е твърде голямо, не се занимаваш да сменяш, да се притесняваш и тн. минах 300км веднъж без никакви ядове с почти спаднала гума и 100км/ч
И аз съм със същата , минах от рънфлат на обикновенни , до преди това я сравнявам с каруца
Re: Резервна гума за М550д
kolp написа:аз съм със М-окачване и 19ки рънфлат и си е съвсем ок. не мисля че тръска, освен като не уцелиш дупка разбира се
удобството на рънфлат за мен е твърде голямо, не се занимаваш да сменяш, да се притесняваш и тн. минах 300км веднъж без никакви ядове с почти спаднала гума и 100км/ч
Преди години купих от Самоков едно GT с 20'' джанти и рънфлат гуми, на връщане към Пловдив (през Костенец) на 20 км след Самоков нацелих една дупка и гумата се разцепи 3 см, продължих да карам с 60км/ч, малко след Пазарджик цепката стана 20 см и до там ....
X6 м50 с адаптив драйв и 19 -ки рънфлат зимни друса като каруца, сега съм с 22'' джанти и обикновенни гуми вози като лодка..., вози по-твърдо като включа SPORT, но пак е по-добре от 19-ки рънфлат .
Окачването също страда от рънфлат гуми.
Купи си компресор с гел и нямаш грижи, ако пораженията са големи- викаш пътна помощ .
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Резервна гума за М550д
torre написа:Благодаря! С рънфлата ще тръска много....
Колега, ако не си карал досега рънфлат, не обръщай внимание на БГ теориите - основната причина толкова масово да се популяризира това за каруцата е :
1. Рън флат са доста по-скъпи
2.рън флат не се произвежда от Максис, корморан, съни, дайтон, авон, Алеос, рикен и те подобни деветоразряди производители.
Има разлика, но в Ф10 е малка. Отделно ако все пак спортното окачване и 19ките ти идват повече в комбинация с твърди гуми-виж Драйв гард на Бриджстоун. Меки са като стандартни гуми и все пак покриват изискванията за RFT
Re: Резервна гума за М550д
Всичките ми пет бмв-та досега са били на рънфлат, последните три на 19ки, и нито имам оплаквания, нито имам някакво намерение да карам нещо друго. иначе благодаря на колегите по горе за мненията и съветите
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Резервна гума за М550д
Ако рънфлат е по-добрата гума, защо не ги слагат на М5 F10?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Резервна гума за М550д
msi200 написа:Ако рънфлат е по-добрата гума, защо не ги слагат на М5 F10?
Unlike on most BMWs, the tires are not "run-flat" models. The very stiff sidewall on a run-flat compromises grip and handling, and so is not deemed suitable for an "M" car. However, neither is there a spare tire in the trunk due to space and weight considerations. Instead we get a "kit" that attempts to seal and re-inflate a punctured tire.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Резервна гума за М550д
msi200 написа:Ако рънфлат е по-добрата гума, защо не ги слагат на М5 F10?
По същата причина поради която М5 не излиза със и със семи слик
- Cinder
- ентусиаст
- Мнения: 1409
- Регистриран на: 8.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F90 M5C
Re: Резервна гума за М550д
acho.rs написа:torre написа:Благодаря! С рънфлата ще тръска много....
Колега, ако не си карал досега рънфлат, не обръщай внимание на БГ теориите - основната причина толкова масово да се популяризира това за каруцата е :
1. Рън флат са доста по-скъпи
2.рън флат не се произвежда от Максис, корморан, съни, дайтон, авон, Алеос, рикен и те подобни деветоразряди производители.
Има разлика, но в Ф10 е малка. Отделно ако все пак спортното окачване и 19ките ти идват повече в комбинация с твърди гуми-виж Драйв гард на Бриджстоун. Меки са като стандартни гуми и все пак покриват изискванията за RFT
Страшна логика
А може би хората имат достатъчно пари и въпреки това не искат колата им да вози като каруца. Дори в F10 разликата м/у рънфлат и нормална гума е осезаема. Аз лично предпочитам да си извикам пътна помощ, ако спукам гума (което не се е случвало в последните 7 години), от колкото да се тормозя с рънфлат гуми.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4868
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Резервна гума за M550d
Аз казах основната, не единствената. Вярвам че при теб причината е комфорта, но при огромна част от противниците на РФТ, проблема е горепосочените.
За това най-добре всеки да пробва и да прецени, най-малкото гумите като размер/височина са най-различни
За това най-добре всеки да пробва и да прецени, най-малкото гумите като размер/височина са най-различни
- Koksan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 112
- Регистриран на: 11.12.2009
- Местоположение: София, Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: самолет
- Мечтае да кара: Совалка
Re: Резервна гума за M550d
Честита придобивка и много безаварийни!
19" Continental Run-Flat - возеше като каруца наистина, даже неприятно ставаше на моменти, купих същите гуми но не Run Flat - Continental (- 3000лв за колегата който си мисли че проблема е в парите) вози си супер колата. Отиди в БМВ и си купи Компресор с кит за лепене, оригинален - струва около 200лв с отстъпките и си решаваш проблема. Ако спукването е толкова голямо, че да не може да се залепи от компресора, и рън флат гумата няма също да може да се кара при същите условия. Всички ги караме тези коли с каско и имаш безплатна пътна помощ, а ако няма да правиш каско - 25лв е членският внос в СБА и пак имаш безплатна пътна помощ.
19" Continental Run-Flat - возеше като каруца наистина, даже неприятно ставаше на моменти, купих същите гуми но не Run Flat - Continental (- 3000лв за колегата който си мисли че проблема е в парите) вози си супер колата. Отиди в БМВ и си купи Компресор с кит за лепене, оригинален - струва около 200лв с отстъпките и си решаваш проблема. Ако спукването е толкова голямо, че да не може да се залепи от компресора, и рън флат гумата няма също да може да се кара при същите условия. Всички ги караме тези коли с каско и имаш безплатна пътна помощ, а ако няма да правиш каско - 25лв е членският внос в СБА и пак имаш безплатна пътна помощ.
"If everything seems under control, you're just not going fast enough" -Mario Andretti
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани