BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
https://www.etkbmw.com/bmw/EN/search/se ... CE/33_1549
Някой може ли да даде мнение за тампони на задния диференциал, дали при смяна на 10, се налага и смяна на 8 или не е задължително? от Ацалов ми казват че трябва заедно 8 и 10 да се сменят, от Дарукар ми казват че няма нужда 8 да се сменя заедно с 10.
Аз бих сменил всичко естествено, но се чудя защо получавам разнопосочни мнения.
Някой може ли да даде мнение за тампони на задния диференциал, дали при смяна на 10, се налага и смяна на 8 или не е задължително? от Ацалов ми казват че трябва заедно 8 и 10 да се сменят, от Дарукар ми казват че няма нужда 8 да се сменя заедно с 10.
Аз бих сменил всичко естествено, но се чудя защо получавам разнопосочни мнения.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Не се смятам за разбирач, но ще си дам мнението. От Дарукар правилно казват, че не е задължително. Но според мен ако 2-та тампона са сложени по едно и също време и единия е вече е проблемен, то и при другия скоро може да се появи проблем. Така и така има разглобяване, не са и скъпи аз бих сменил и 8 и 10.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kodomir написа:Не се смятам за разбирач, но ще си дам мнението. От Дарукар правилно казват, че не е задължително. Но според мен ако 2-та тампона са сложени по едно и също време и единия е вече е проблемен, то и при другия скоро може да се появи проблем. Така и така има разглобяване, не са и скъпи аз бих сменил и 8 и 10.
от задната страна е един брой - 10, от предната са два - 8 (на схемата). за смяна е задния, предните два не се знае изобщо дали им има нещо, а и задния е на 75% ок. аз го сменям защото съм маняк, те ми казаха че засега е ок така или иначе. реално наистина най вероятно на двата от предната страна (8) може да им няма нищо. вероятно защото е с активната рейка (завиващи задни колела), така ми казаха от Ацалов.
както и да е, най вероятно ще ги сменя, те са оригиналните и може би чисто профилактично е добре да са подменят.
- piNky
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.12.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: F10 530 xDrive '13
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kodomir написа:Направи една диагностика може да излезе нещо. При мен преди имаше леко вибриране 5-10 секунди като запаля колата, оказа се, че е от модула на подгревните свещи. Скоро имах друг проблем: както си карам бавно(10-20км в час) колата почваше леко да придърпва или да се дави не знам как да се изразя. Закачих я на лаптопа и се оказа, че е от EGR клапана. Пишеше, че има механичен проблем и не се затваря добре. Брат ми го свали и го почисти добре. От тогава не съм имал ядове.
И аз имам подобен проблем. Мислех, че е от скоростната кутия, но я гледаха колата в сервиз и нищо не откриха. Оборотите падаха ли под 1000?
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Не си спомням добре дали са падали по 1000. Но си спомням, че стрелката играеше и може да са падали. Това го правеше за 1-2 секунди и се оправяше, като цяло много рядко ми го правеше. Като почистих EGR се оправи, при теб може да е друго щом не ти го показва като грешка.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kolp написа:kodomir написа:Не се смятам за разбирач, но ще си дам мнението. От Дарукар правилно казват, че не е задължително. Но според мен ако 2-та тампона са сложени по едно и също време и единия е вече е проблемен, то и при другия скоро може да се появи проблем. Така и така има разглобяване, не са и скъпи аз бих сменил и 8 и 10.
от задната страна е един брой - 10, от предната са два - 8 (на схемата). за смяна е задния, предните два не се знае изобщо дали им има нещо, а и задния е на 75% ок. аз го сменям защото съм маняк, те ми казаха че засега е ок така или иначе. реално наистина най вероятно на двата от предната страна (8) може да им няма нищо. вероятно защото е с активната рейка (завиващи задни колела), така ми казаха от Ацалов.
както и да е, най вероятно ще ги сменя, те са оригиналните и може би чисто профилактично е добре да са подменят.
Аз имах същата "дилема", при мен беше леко тръгнал задният, но тъй като се разглабя смених и 3те. Като цяло, разбира се, че се сменя само скъсаният, но се предполага, че в близко бъдеще и другите ще тръгнат а и при всички положения материала е омекнал, т.е. в продължение на мисълта е по-добре да платиш само веднъж за труд
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги, забелязали ли сте че в оборотомерите на F10 дизел до 2012г. и след 2012г. има разлика с 1000 оборота. Дали това означава че има разлика в двигателя? Като и двата модела са еднакви конски сили 258к.с
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kodomir написа:Направи една диагностика може да излезе нещо. При мен преди имаше леко вибриране 5-10 секунди като запаля колата, оказа се, че е от модула на подгревните свещи. Скоро имах друг проблем: както си карам бавно(10-20км в час) колата почваше леко да придърпва или да се дави не знам как да се изразя. Закачих я на лаптопа и се оказа, че е от EGR клапана. Пишеше, че има механичен проблем и не се затваря добре. Брат ми го свали и го почисти добре. От тогава не съм имал ядове.
Здрасти колега и при мен е така придръпва само като карам бавно.Почистих ЕГР-а но за съжаление пак го прави това придръпване.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте, забелязали ли сте, когато изключите климатика от бутона AC, дали веднага спира и компресора? При мен продължава да работи още около 5-10 минути, което ме притеснява, защото вече смених компресор и блокиралия като го свалих бе с залепнал съединител(в смисъл включен). Благодаря предварително, ако някой провери и сподели как е при него.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
При мен си спира веднага. По принцип винаги когато гася двигателя преди това изключвам климатика, и обратното(когато запаля двигателя след 20-30 секунди го пускам). Не знам дали при по новите коли има значение но съм чувал, че при по-старите е желателно.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kodomir написа:При мен си спира веднага. По принцип винаги когато гася двигателя преди това изключвам климатика, и обратното(когато запаля двигателя след 20-30 секунди го пускам). Не знам дали при по новите коли има значение но съм чувал, че при по-старите е желателно.
Вероятно има проблем при мен и ще трябва да се търси
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
От дясната страна имаш радиатор за охлаждане, за това решетката е отворена. Попринцип, при М броните, можеш да свалиш тази решетка и след това отзад да махнеш "затворите" и тя да стане отворена, но в твоят случая няма смисъл тъй като отзад няма нищо и само ще нарушиш въздушното съпротивление.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
да, явно е така, мерси за отговора. точно минавам покрай едно 535д и то беше така
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Разлика между x-drive и задно.
Здравейте гледам f10 - ки 535d, има ги на задно, има i x-drive, та се чудя предимства - недостатъци. Клоня към 4 по 4, но ако има някой карал и двете да сподели плюсове и минуси да ме насочи, ще съм благодарен.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани