BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Мнения си имам бол. Освен ако не са капсуловани тези модули, барабар с връзките към тях, попадне ли вода вътре, корозията ще ги съсипе, дори и да няма късо. Въпрос на време.adovet написа:Zubcho написа:Вода + електричество, на какво те навежда тази мисъл? Да не сме в детската градина даеа?adovet написа:на няколко пъти съм давил модулите от зад при акумулатора и като изсъхнат си работят без проблем. Ти от къде реши че е станало късо съединение?
еееех ама си пишете така наизуст да еваааа, аз ти казвам че съм ги потапял целите модули под вода и след като изсъхнат няма проблем ама ти си пишеш наизуст, или просто искаш да трупаш мнения.
Едва ли БМВ са направили модулите непромокаеми и по някакви космически стандарти. Радвайте се ако тръгне всичко там и така
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Zubcho написа:Мнения си имам бол. Освен ако не са капсуловани тези модули, барабар с връзките към тях, попадне ли вода вътре, корозията ще ги съсипе, дори и да няма късо. Въпрос на време.adovet написа:Zubcho написа:Вода + електричество, на какво те навежда тази мисъл? Да не сме в детската градина даеа?adovet написа:на няколко пъти съм давил модулите от зад при акумулатора и като изсъхнат си работят без проблем. Ти от къде реши че е станало късо съединение?
еееех ама си пишете така наизуст да еваааа, аз ти казвам че съм ги потапял целите модули под вода и след като изсъхнат няма проблем ама ти си пишеш наизуст, или просто искаш да трупаш мнения.
Едва ли БМВ са направили модулите непромокаеми и по някакви космически стандарти. Радвайте се ако тръгне всичко там и така
нито са капсоловани нито корозират. Пълнеше ми се багажника с вода и всичко отиваше при акумулатора, а там има няколко важни модула. Остави ме колата на път защото е и модула за бензиновата помпа, прибрах я с репатрак отворих модула на другия ден след като изтеглих 6,2 литра вода извадих модула разглобих го, целия беше във вода и лед изсуших го хубаво, сглобих го и няма никакви проблеми от тогава до сега, вече 8 месеца.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Адовет е прав - не е задължително да даде фира като се намокри, но до някъде е въпрос и на късмет. Не е задължително да се случи късо съединение, дори да се случи такова не е задължително то да доведе до изгаряне на модул.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Вече 5 дена минаха и днес запалих колата, но все още не се изправят амортисьорите. Иначе отзад при акумулатора не се вижда да има вода.. Утре я карам в сервиз и ще се види какво е станало : )
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
за 1 час я оправиха. Беше изгоряло ето това нещо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Нормално, значи е бил малкият дявол. Обикновено при късо първо ще изгори бушон, а не модул (ако си късметлия).
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте! Запалката в колата не работи нито отпред, нито отзад. Дали проблема е в бушона или може да има и друг по сериозен проблем? Спомням си, че преди няколко месеца, малкия беше заклещил някаква играчка в запалката отзад и жена ми я изкара с пинсета. Най вероятно е дало на късо и бушона е заминал. Бушона е жълтия номер 20 мисля. Дали със смяна на бушона ще се оправи ?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Най вероятно е бушона
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Още не мога да го изкарам гадния бушон с една пинсета опитвам не става хахах .0
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Звънни го с един мултицет.Той ще си каже и без да го изкарваш
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Става става, свали кората от долуbeyouu написа:Още не мога да го изкарам гадния бушон с една пинсета опитвам не става хахах .0
Изпратено от моят SM-G955F с помощта на Tapatalk
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Не е от бушона за жалост, някой може ли да ми каже къде стои и как изглежда модула за управление на тези запалки
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги, с какви гуми карате вие? Когато купувате, гледате ли индексите за шум, спиране при мокра настилка и икономия ? И още един въпрос - защо гуми с по-лоши параметри за шум, икономия и спирачен път са по-скъпи от такива, които имат по-добри показания : )
Колебая се между тези 2 модела : https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gu ... Y3JXL.html
https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gu ... C6BXL.html
п.п Постът ми е за премиум марките : )
Колебая се между тези 2 модела : https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gu ... Y3JXL.html
https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gu ... C6BXL.html
п.п Постът ми е за премиум марките : )
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
equipment написа:Колеги, с какви гуми карате вие? Когато купувате, гледате ли индексите за шум, спиране при мокра настилка и икономия ? И още един въпрос - защо гуми с по-лоши параметри за шум, икономия и спирачен път са по-скъпи от такива, които имат по-добри показания : )
Колебая се между тези 2 модела : https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gu ... Y3JXL.html
https://www.gumi7.com/bg/avtomobilni-gu ... C6BXL.html
п.п Постът ми е за премиум марките : )
Предишната ми кола беше с good year asymetrics 1. Това което ми направи впечатление е че каучука на гумата беше невероятно твърд и пролетно време като сложа гумите и се плъзгам по кръщовищата на студения асфалт. След няколко години като остареят стават направо пластмасови. Тези гуми са направени да не прегряват на аутобаните като караш с над 200 км/ч не мисля че това е практично в БГ. Не бих си купил пак такива гуми бих търсил по-мека гума. Всяка гума си има индекс на твърдоста на каучука, която гумаджиите знаят и не го пише на първа страница на спецификацията на гумите.
Tool - Fear Inoculum
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Аз пък от гумаджии съм чувал,че good year са с по-мек каучук спрямо мишелин и континентал... Явно зависи от цолажа. Предишната ми кола беше пежо 607 , карах я с continental ,после сложих good year и усетих колко по-мека стана возията и как плавно преминава неравностите. Но тя беше на 16-ки ,може би да има значение цолажа спрямо твърдостта на каучука...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани