BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 1.05.2017
Местоположение: Варна
Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от msch » 07 Апр 2019, 14:56

kraska написа:
xclusive написа:
kraska написа:Друг вариант освен резервна гума - патерица , е "пътна помощ". При влизане в дупка което е по-често срещано в БГ, ти се къса борда и си дотам, ако нямаш патерица. Това компресорче е за белите държави, дет гумите се пукат само от пирони и подобни. Досега не съм пукал никога гума, но вече три имам срязани от ш..... те дупки. Сега съм с рънфлет 18'' ( но колата е с адаптивно ). Зимните рънфлети возиха много приятно, сега летните Dunlop GT са малко по-тежки и по-твърди, но с адаптива е доста добре. Без адаптив е зле положението с комфорта, но пък стабилноста в завои с рънфлет гуми е супер.


А комплекта от Е60 би ли свършил работа?
Питам, защото освен гумата ще ми трябва крик и ключ, а в комплектите от е60ките си има.


Ако говориш само за компекта без патерицата - да. Крика си е стандартен, ключа би трябвало да е същия. Но патерицата става само от x3. Точния рамер не си спомням, madchicken бе го постнал в един отговор мисля, че е в темата " с какви гуми карате", а може и да е тук... не си спомням.

p.s. : намерих го:
"
Аз лично мога да говоря за 530D, тъй като минах по този път - правилно си се ориентирал, 135/90/17 5х120 ЕТ18 е твоята гума или още казано патерицата на X3 E83 :winky:
Не мога да кажа за други двигатели, тъй като не знам разликите в спирачните апарати. Аз съм с 258кс, мисля че на 245кс не би трябвало да има разлика. Джантата влиза на косъм, но е точно. Патерица от Е60 не става - размера на гумата е различен. Търси единствено 135/90/17. "



Здравейте, точно от това мнение се подведох и си взех патерица с тоя размер 135/90/17. За съжаление джантата опира в спирачния апарат и отпред и отзад.
Добре, че успях да я продам.

Аз съм в същата дилема и си търся патерица, крик и ключ за гумите. Мисля, че това е правилния размер 155/70/18, който би влязъл без проблем.
http://www.bimmerzone.com/BMW_Performan ... 0-KIT.html

p.s. После видях, че говорите за 530d, явно на 535d спирачните апарати са по-малко големи.

Иначе и аз карам с обикновенни гуми. Не знам как е с run flat, но возията е страхотна с адаптивното окачване и нормални гуми.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 07 Апр 2019, 18:49

Ами возията е много добра с адаптивно окачване + run-flat, аз съм много учуден. Очаквах друсане но няма такова нещо. Явно БМВ са настроили окачването за рун флат. Къде смяташ да я сложиш тая патерица?
Tool - Fear Inoculum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1246
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Варна
Кара: -ше G20 320d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от kraska » 07 Апр 2019, 19:40

Emooo написа:Ами возията е много добра с адаптивно окачване + run-flat, аз съм много учуден. Очаквах друсане но няма такова нещо. Явно БМВ са настроили окачването за рун флат. Къде смяташ да я сложиш тая патерица?

Кой модел и марка ти е рънфлат-а. Сондирам мнения, че трябва да сменям скоро летния и зимния комплект и предпочитам да са рънфлат отново. Летния Dunlop Sport maxx GT е по-корав и тежък от зимните Pirelli Sottozero serie II, които на дълъг път са супер комфортни с адаптивното окачване.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 07 Апр 2019, 20:29

Michelin Premacy 3 245/40/19, 275/35/19

Мога да се закълна че има по-добра возия от зимните 18ки ROF които не си спомням модела. Явно при run flat има голямо значение производител/модел за комфорта.
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2241
Регистриран на: 6.05.2005
Кара: '18 BMW G30 540iX

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от iceblast » 07 Апр 2019, 20:47

Патерица и хДрайв не е много добра комбинация. :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от acho.rs » 08 Апр 2019, 8:25

kraska написа:
Emooo написа:Ами возията е много добра с адаптивно окачване + run-flat, аз съм много учуден. Очаквах друсане но няма такова нещо. Явно БМВ са настроили окачването за рун флат. Къде смяташ да я сложиш тая патерица?

Кой модел и марка ти е рънфлат-а. Сондирам мнения, че трябва да сменям скоро летния и зимния комплект и предпочитам да са рънфлат отново. Летния Dunlop Sport maxx GT е по-корав и тежък от зимните Pirelli Sottozero serie II, които на дълъг път са супер комфортни с адаптивното окачване.

Е най-мекия рън флат, знаеш на кой е. А зимните гуми, по подразбиране са по-мекия от летните.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 6.02.2007
Местоположение: София

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от numizmat » 09 Апр 2019, 8:24

Колеги, насочил съм се към една ф10 528 2.0Т Xdrive. Какви са силните и слабите места. Какви препъни камъни да търся и като цяло надежден ли е мотора и кутията ?

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 10.04.2019
Пол: Мъж

Проблем при Bmw f07

Мнение от spas_spasov » 10 Апр 2019, 11:05

Здравейте колеги,
Имам проблем с BMW f07,
При подаване на гас има прелашкване на колата
само като давам гас. От един сервиз ми казаха че е скоростната кутия.
Ако някой има такъв проблем да помага.
Колата е 3.0xdrive 245 кс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Tsapo » 10 Апр 2019, 12:47

Направи едно клипче и пусни да видим.
Така описано от теб, няма как да се добие представа какво се случва с колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 10 Апр 2019, 13:10

Звучи като да е раздатка.
Tool - Fear Inoculum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от xexoral » 12 Апр 2019, 12:46

Здравейте колеги,

Има едно нещо, което не разбирам при БМВ и ще помоля, който знае да ми обясни.

Изображение

Прикачил съм снимка, за да е по-ясно какво точно питам и съм ги означил с 1 и 2.

Интересува ме защо изобщо има 1? За какво ми е да регулирам дали да духа топло или студено?! :shock: Предната ми кола беше е46 и там го имаше същото, но поне беше само 1. За толкова години така и не разбрах за какво служи това, освен да ми усложнява живота. Особено в пролетно-есенния сезон, когато през деня искам климатик, а вечер парно. Та при ф10 даже 2 врътки са сложили....

2. Не стига горното, ами при ф10 са решили и да има някакви степени на климатика (правилно ли разбирам, че са това?) Хем съм на автоматичен режим, хем обаче трябва да регулирам пак степени? :shock:

Наистина не разбирам защо дават толкова възможности за настройки и регулации в автоматичен режим. Не може ли като съм на автоматичен режим и задам 21 градуса климатика да струва, да прави и да ми докара 21 градуса, ако е жега - да охлажда, ако е студ - да грее и всичко това да се случва без да трябва занимавам с настройки на степени, та дали да е топло студено и т.н. :dunno:

При другите коли сякаш не е така. Благодаря предварително на който ми разясни тази ситуация

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1028
Регистриран на: 21.01.2003
Кара: 535d LCI

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от andy » 12 Апр 2019, 13:22

Това отбелязаното с 1 за мен е едно голямо предимство пред нямащите го. Едно време 85-87г опелите и рената имаха почти същото, само че от там духаше САМО студено и само от средните духалки. При продължително каране е много приятно да си вкараш от централните духалки свеж въздух, докато в краката ти е приятно топло.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1743
Регистриран на: 14.03.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Emooo » 12 Апр 2019, 13:42

xexoral, aз имам същия проблем с разбирането на тея неща. В е60 имаше някакви такива работи и там не ги разбирах. Мисля да си сваля книжката за Ф10 и да го прочета най накрая че си ебало майката
Tool - Fear Inoculum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4869
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от acho.rs » 12 Апр 2019, 15:23

xexoral написа:Здравейте колеги,

Има едно нещо, което не разбирам при БМВ и ще помоля, който знае да ми обясни.

Изображение

Прикачил съм снимка, за да е по-ясно какво точно питам и съм ги означил с 1 и 2.

Интересува ме защо изобщо има 1? За какво ми е да регулирам дали да духа топло или студено?! :shock: Предната ми кола беше е46 и там го имаше същото, но поне беше само 1. За толкова години така и не разбрах за какво служи това, освен да ми усложнява живота. Особено в пролетно-есенния сезон, когато през деня искам климатик, а вечер парно. Та при ф10 даже 2 врътки са сложили....

2. Не стига горното, ами при ф10 са решили и да има някакви степени на климатика (правилно ли разбирам, че са това?) Хем съм на автоматичен режим, хем обаче трябва да регулирам пак степени? :shock:

Наистина не разбирам защо дават толкова възможности за настройки и регулации в автоматичен режим. Не може ли като съм на автоматичен режим и задам 21 градуса климатика да струва, да прави и да ми докара 21 градуса, ако е жега - да охлажда, ако е студ - да грее и всичко това да се случва без да трябва занимавам с настройки на степени, та дали да е топло студено и т.н. :dunno:

При другите коли сякаш не е така. Благодаря предварително на който ми разясни тази ситуация

Колега, сериозно ли питаш това - тия неща са стандартни от 25 години, при почти всички автомобили. Колко врътки да има, като си с 2 зонов климатроник? И да нямаш степени на сила на вентилатора и да не можеш да си регулираш температурата на струята от централните духалки? Че то май и на москвичите можеше

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 15.02.2011
Пол: Мъж
Кара: f11 m550d
Мечтае да кара: 911 turbo s

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от xexoral » 12 Апр 2019, 16:12

acho.rs написа:Колега, сериозно ли питаш това - тия неща са стандартни от 25 години, при почти всички автомобили. Колко врътки да има, като си с 2 зонов климатроник? И да нямаш степени на сила на вентилатора и да не можеш да си регулираш температурата на струята от централните духалки? Че то май и на москвичите можеше


Става въпрос, че това, което съм снимал по точка 2. не е степента на духане сякаш а някаква степен на самия климатик (даже в efficient dynamics менюто ти се кара ако не е на 1ва или 2ра степен). Когато си пуснеш на ръчно управление климатика степента на духане е с друга, по-едра графика (не съм при колата, щях да го снимам). Та идеята ми е, че при автоматичен режим искам колата сама да си преценява колко да духа и да увеличава-намалява силата както сметне за добре, пък ако не ме кефи - затова е ръчния режим. е46 си духаше на макс климатика на жегата и като охладеше си намаляваше и всичко това без да ме пита нищо :lol:

Този "проблем" го разбрах като в един от горещите дни преди 1-2 седмици си включих климатика на ауто и на 21 градуса и след половин час почнах да си мисля, че имам проблем, защото ми беше топло. Та разбрах, че 1вата степен (на която е по подразбиране като запали колата) на климатика толкова си може просто и трябва да сменя степента ако искам да се случи това, което съм задал - 21 градуса... Странно е.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook