BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- msch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 110
- Регистриран на: 1.05.2017
- Местоположение: Варна
- Детайли за колата: '12 BMW F11 535d xDrive
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kraska написа:xclusive написа:kraska написа:Друг вариант освен резервна гума - патерица , е "пътна помощ". При влизане в дупка което е по-често срещано в БГ, ти се къса борда и си дотам, ако нямаш патерица. Това компресорче е за белите държави, дет гумите се пукат само от пирони и подобни. Досега не съм пукал никога гума, но вече три имам срязани от ш..... те дупки. Сега съм с рънфлет 18'' ( но колата е с адаптивно ). Зимните рънфлети возиха много приятно, сега летните Dunlop GT са малко по-тежки и по-твърди, но с адаптива е доста добре. Без адаптив е зле положението с комфорта, но пък стабилноста в завои с рънфлет гуми е супер.
А комплекта от Е60 би ли свършил работа?
Питам, защото освен гумата ще ми трябва крик и ключ, а в комплектите от е60ките си има.
Ако говориш само за компекта без патерицата - да. Крика си е стандартен, ключа би трябвало да е същия. Но патерицата става само от x3. Точния рамер не си спомням, madchicken бе го постнал в един отговор мисля, че е в темата " с какви гуми карате", а може и да е тук... не си спомням.
p.s. : намерих го:
"
Аз лично мога да говоря за 530D, тъй като минах по този път - правилно си се ориентирал, 135/90/17 5х120 ЕТ18 е твоята гума или още казано патерицата на X3 E83
Не мога да кажа за други двигатели, тъй като не знам разликите в спирачните апарати. Аз съм с 258кс, мисля че на 245кс не би трябвало да има разлика. Джантата влиза на косъм, но е точно. Патерица от Е60 не става - размера на гумата е различен. Търси единствено 135/90/17. "
Здравейте, точно от това мнение се подведох и си взех патерица с тоя размер 135/90/17. За съжаление джантата опира в спирачния апарат и отпред и отзад.
Добре, че успях да я продам.
Аз съм в същата дилема и си търся патерица, крик и ключ за гумите. Мисля, че това е правилния размер 155/70/18, който би влязъл без проблем.
http://www.bimmerzone.com/BMW_Performan ... 0-KIT.html
p.s. После видях, че говорите за 530d, явно на 535d спирачните апарати са по-малко големи.
Иначе и аз карам с обикновенни гуми. Не знам как е с run flat, но возията е страхотна с адаптивното окачване и нормални гуми.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Ами возията е много добра с адаптивно окачване + run-flat, аз съм много учуден. Очаквах друсане но няма такова нещо. Явно БМВ са настроили окачването за рун флат. Къде смяташ да я сложиш тая патерица?
Tool - Fear Inoculum
- kraska
- ентусиаст
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Emooo написа:Ами возията е много добра с адаптивно окачване + run-flat, аз съм много учуден. Очаквах друсане но няма такова нещо. Явно БМВ са настроили окачването за рун флат. Къде смяташ да я сложиш тая патерица?
Кой модел и марка ти е рънфлат-а. Сондирам мнения, че трябва да сменям скоро летния и зимния комплект и предпочитам да са рънфлат отново. Летния Dunlop Sport maxx GT е по-корав и тежък от зимните Pirelli Sottozero serie II, които на дълъг път са супер комфортни с адаптивното окачване.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Michelin Premacy 3 245/40/19, 275/35/19
Мога да се закълна че има по-добра возия от зимните 18ки ROF които не си спомням модела. Явно при run flat има голямо значение производител/модел за комфорта.
Мога да се закълна че има по-добра возия от зимните 18ки ROF които не си спомням модела. Явно при run flat има голямо значение производител/модел за комфорта.
Tool - Fear Inoculum
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Патерица и хДрайв не е много добра комбинация.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
kraska написа:Emooo написа:Ами возията е много добра с адаптивно окачване + run-flat, аз съм много учуден. Очаквах друсане но няма такова нещо. Явно БМВ са настроили окачването за рун флат. Къде смяташ да я сложиш тая патерица?
Кой модел и марка ти е рънфлат-а. Сондирам мнения, че трябва да сменям скоро летния и зимния комплект и предпочитам да са рънфлат отново. Летния Dunlop Sport maxx GT е по-корав и тежък от зимните Pirelli Sottozero serie II, които на дълъг път са супер комфортни с адаптивното окачване.
Е най-мекия рън флат, знаеш на кой е. А зимните гуми, по подразбиране са по-мекия от летните.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Колеги, насочил съм се към една ф10 528 2.0Т Xdrive. Какви са силните и слабите места. Какви препъни камъни да търся и като цяло надежден ли е мотора и кутията ?
- spas_spasov
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10.04.2019
- Пол: Мъж
Проблем при Bmw f07
Здравейте колеги,
Имам проблем с BMW f07,
При подаване на гас има прелашкване на колата
само като давам гас. От един сервиз ми казаха че е скоростната кутия.
Ако някой има такъв проблем да помага.
Колата е 3.0xdrive 245 кс
Имам проблем с BMW f07,
При подаване на гас има прелашкване на колата
само като давам гас. От един сервиз ми казаха че е скоростната кутия.
Ако някой има такъв проблем да помага.
Колата е 3.0xdrive 245 кс
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Направи едно клипче и пусни да видим.
Така описано от теб, няма как да се добие представа какво се случва с колата.
Така описано от теб, няма как да се добие представа какво се случва с колата.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Звучи като да е раздатка.
Tool - Fear Inoculum
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Здравейте колеги,
Има едно нещо, което не разбирам при БМВ и ще помоля, който знае да ми обясни.
Прикачил съм снимка, за да е по-ясно какво точно питам и съм ги означил с 1 и 2.
Интересува ме защо изобщо има 1? За какво ми е да регулирам дали да духа топло или студено?! Предната ми кола беше е46 и там го имаше същото, но поне беше само 1. За толкова години така и не разбрах за какво служи това, освен да ми усложнява живота. Особено в пролетно-есенния сезон, когато през деня искам климатик, а вечер парно. Та при ф10 даже 2 врътки са сложили....
2. Не стига горното, ами при ф10 са решили и да има някакви степени на климатика (правилно ли разбирам, че са това?) Хем съм на автоматичен режим, хем обаче трябва да регулирам пак степени?
Наистина не разбирам защо дават толкова възможности за настройки и регулации в автоматичен режим. Не може ли като съм на автоматичен режим и задам 21 градуса климатика да струва, да прави и да ми докара 21 градуса, ако е жега - да охлажда, ако е студ - да грее и всичко това да се случва без да трябва занимавам с настройки на степени, та дали да е топло студено и т.н.
При другите коли сякаш не е така. Благодаря предварително на който ми разясни тази ситуация
Има едно нещо, което не разбирам при БМВ и ще помоля, който знае да ми обясни.
Прикачил съм снимка, за да е по-ясно какво точно питам и съм ги означил с 1 и 2.
Интересува ме защо изобщо има 1? За какво ми е да регулирам дали да духа топло или студено?! Предната ми кола беше е46 и там го имаше същото, но поне беше само 1. За толкова години така и не разбрах за какво служи това, освен да ми усложнява живота. Особено в пролетно-есенния сезон, когато през деня искам климатик, а вечер парно. Та при ф10 даже 2 врътки са сложили....
2. Не стига горното, ами при ф10 са решили и да има някакви степени на климатика (правилно ли разбирам, че са това?) Хем съм на автоматичен режим, хем обаче трябва да регулирам пак степени?
Наистина не разбирам защо дават толкова възможности за настройки и регулации в автоматичен режим. Не може ли като съм на автоматичен режим и задам 21 градуса климатика да струва, да прави и да ми докара 21 градуса, ако е жега - да охлажда, ако е студ - да грее и всичко това да се случва без да трябва занимавам с настройки на степени, та дали да е топло студено и т.н.
При другите коли сякаш не е така. Благодаря предварително на който ми разясни тази ситуация
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
Това отбелязаното с 1 за мен е едно голямо предимство пред нямащите го. Едно време 85-87г опелите и рената имаха почти същото, само че от там духаше САМО студено и само от средните духалки. При продължително каране е много приятно да си вкараш от централните духалки свеж въздух, докато в краката ти е приятно топло.
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
xexoral, aз имам същия проблем с разбирането на тея неща. В е60 имаше някакви такива работи и там не ги разбирах. Мисля да си сваля книжката за Ф10 и да го прочета най накрая че си ебало майката
Tool - Fear Inoculum
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
xexoral написа:Здравейте колеги,
Има едно нещо, което не разбирам при БМВ и ще помоля, който знае да ми обясни.
Прикачил съм снимка, за да е по-ясно какво точно питам и съм ги означил с 1 и 2.
Интересува ме защо изобщо има 1? За какво ми е да регулирам дали да духа топло или студено?! Предната ми кола беше е46 и там го имаше същото, но поне беше само 1. За толкова години така и не разбрах за какво служи това, освен да ми усложнява живота. Особено в пролетно-есенния сезон, когато през деня искам климатик, а вечер парно. Та при ф10 даже 2 врътки са сложили....
2. Не стига горното, ами при ф10 са решили и да има някакви степени на климатика (правилно ли разбирам, че са това?) Хем съм на автоматичен режим, хем обаче трябва да регулирам пак степени?
Наистина не разбирам защо дават толкова възможности за настройки и регулации в автоматичен режим. Не може ли като съм на автоматичен режим и задам 21 градуса климатика да струва, да прави и да ми докара 21 градуса, ако е жега - да охлажда, ако е студ - да грее и всичко това да се случва без да трябва занимавам с настройки на степени, та дали да е топло студено и т.н.
При другите коли сякаш не е така. Благодаря предварително на който ми разясни тази ситуация
Колега, сериозно ли питаш това - тия неща са стандартни от 25 години, при почти всички автомобили. Колко врътки да има, като си с 2 зонов климатроник? И да нямаш степени на сила на вентилатора и да не можеш да си регулираш температурата на струята от централните духалки? Че то май и на москвичите можеше
- xexoral
- младши ентусиаст
- Мнения: 279
- Регистриран на: 15.02.2011
- Пол: Мъж
- Кара: f11 m550d
- Мечтае да кара: 911 turbo s
Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов
acho.rs написа:Колега, сериозно ли питаш това - тия неща са стандартни от 25 години, при почти всички автомобили. Колко врътки да има, като си с 2 зонов климатроник? И да нямаш степени на сила на вентилатора и да не можеш да си регулираш температурата на струята от централните духалки? Че то май и на москвичите можеше
Става въпрос, че това, което съм снимал по точка 2. не е степента на духане сякаш а някаква степен на самия климатик (даже в efficient dynamics менюто ти се кара ако не е на 1ва или 2ра степен). Когато си пуснеш на ръчно управление климатика степента на духане е с друга, по-едра графика (не съм при колата, щях да го снимам). Та идеята ми е, че при автоматичен режим искам колата сама да си преценява колко да духа и да увеличава-намалява силата както сметне за добре, пък ако не ме кефи - затова е ръчния режим. е46 си духаше на макс климатика на жегата и като охладеше си намаляваше и всичко това без да ме пита нищо
Този "проблем" го разбрах като в един от горещите дни преди 1-2 седмици си включих климатика на ауто и на 21 градуса и след половин час почнах да си мисля, че имам проблем, защото ми беше топло. Та разбрах, че 1вата степен (на която е по подразбиране като запали колата) на климатика толкова си може просто и трябва да сменя степента ако искам да се случи това, което съм задал - 21 градуса... Странно е.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани