Ангренажна верига N57
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Ангренажна верига N57
Сменяй я и нея, да ти е мирна главата. На мотора които разглобих, цедката на помпата се беше позапушила и от там не е качавала достатъчно масло и беше превъртял лагер. Ако можеш само цедката да смениш ок, или поне я свали и я почисти. При мен драмата беше от това, че немеца е сменял маслко на 28000 км, което при мен са три масла... но все пак.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Re: Ангренажна верига N57
gagliandar написа:gagliandar написа:Здравейте,
Предстои ми смяна на вериги на 30D N57 258k.s. случайно дочух, че след 200К км е препоръчително да се смени и маслената помпа, защото се износвала и не достигало масло до най-крайния лагер на коляновия вал (май че) и резултата отново струва скъпо!
Та моля хората които са добре запознати да споделят дали наистина е така.
Отново да попитам дали има подобен всеизвестен проблем или по-скоро е било частен случай?
за 35д и 50д съм чувал за проблем с маслената помпа, за което трябва да се сменя поне с веригите. Тя е тандем помпа с вакуумната и най-вероятно от там идва проблема след време.
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Ангренажна верига N57
800 лева беше ако не се лъжа
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
equipment написа:Колеги ,колко излиза една нова маслена помпа, някой има ли представа?
клиентска цена за оригинална ОЕМ 995 лв. от там на сетне кой какви отстъпки/връзки намери това е за 30д
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
andy написа:gagliandar написа:gagliandar написа:Здравейте,
Предстои ми смяна на вериги на 30D N57 258k.s. случайно дочух, че след 200К км е препоръчително да се смени и маслената помпа, защото се износвала и не достигало масло до най-крайния лагер на коляновия вал (май че) и резултата отново струва скъпо!
Та моля хората които са добре запознати да споделят дали наистина е така.
Отново да попитам дали има подобен всеизвестен проблем или по-скоро е било частен случай?
за 35д и 50д съм чувал за проблем с маслената помпа, за което трябва да се сменя поне с веригите. Тя е тандем помпа с вакуумната и най-вероятно от там идва проблема след време.
всъщност до колкото виждам в ОЕМ след 09.12г. помпите на 25дх, 30дх, 35дх и 40дх са еднакви?!?
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
Giorceto написа:Сменяй я и нея, да ти е мирна главата. На мотора които разглобих, цедката на помпата се беше позапушила и от там не е качавала достатъчно масло и беше превъртял лагер. Ако можеш само цедката да смениш ок, или поне я свали и я почисти. При мен драмата беше от това, че немеца е сменял маслко на 28000 км, което при мен са три масла... но все пак.
Това ли наричаш цедка? Черната входяща тръба.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- northern
- Потребител
- Мнения: 22
- Регистриран на: 3.06.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: GranTurismo
Re: Ангренажна верига N57
Препоръчайте колега или малък сервиз, който може да смени верига на този мотор. За предпочитане в София или Пловдив, но не е проблем и в друг град.
Ще се радвам ако майстора няма против да направим едно хубаво видео, което да бъде полезно и на други хора.
Ще се радвам ако майстора няма против да направим едно хубаво видео, което да бъде полезно и на други хора.
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Ангренажна верига N57
northern написа:Препоръчайте колега или малък сервиз, който може да смени верига на този мотор. За предпочитане в София или Пловдив, но не е проблем и в друг град.
Ще се радвам ако майстора няма против да направим едно хубаво видео, което да бъде полезно и на други хора.
В Пловдив при Atsalov ще ти свършат работа, за видеото незнам...
Re: Ангренажна верига N57
northern написа:Препоръчайте колега или малък сервиз, който може да смени верига на този мотор. За предпочитане в София или Пловдив, но не е проблем и в друг град.
Ще се радвам ако майстора няма против да направим едно хубаво видео, което да бъде полезно и на други хора.
Мога да ти препоръчам в Пловдив сервиз, в който може да си занесеш частите и да платиш само труда. Аз си обслужих там колата, мой приятел със същото бмв си я обслужва постоянно там. Момчетата са много прецизни и си разбират от работата : )
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
Здравейте колеги, преди 2 дена ми смениха веригите на N57 цата и бих искал да споделя факти от първо лице. Автомобила ми е на 230к км обслужван само в BMW в Белгия. Състоянието на веригите беше много добро. Само долната беше леко разтеглена, но нищо страшно. Ако знаех това преди да свалим двигателят нямаше да ги пипна до 300к км. Предприех смяната от страх появил се В следствие на форумната треска по темата. Всеки сам си знае автомобила и си преценява според обстоятелствата. Иначе смяната я направихме само с оригинални части, като бяха сменени освен веригите зъбчатките и водачите, всички ASM болтове, всички лагеруващи болтове /водачите на бананите и маслената дюза. Отворихме и картера за инспекция и смяна на тръбата с цедката по съвет на колега по горе, макар че старата изглеждаше чиста, но вече бях взел части, а и тя е около 30 лв. така че не съм мислил много. Маслото на двигателя остава Castrol, каквото е било от излизането от завода, а не новото BMW на Shell. Смених и филтър и масло на АСК всичко на ZF. Като цяло доста и добра работа свършиха момчетата, но без някаква забележителна разлика. В крайна сметка нали това е смисъла от превантивното обслужване... да се запази нормално функционалното състояние на механизма.
- Giorceto
- Дружба Тийм
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Re: Ангренажна верига N57
gagliandar написа:Здравейте колеги, преди 2 дена ми смениха веригите на N57 цата и бих искал да споделя факти от първо лице. Автомобила ми е на 230к км обслужван само в BMW в Белгия. Състоянието на веригите беше много добро. Само долната беше леко разтеглена, но нищо страшно. Ако знаех това преди да свалим двигателят нямаше да ги пипна до 300к км. Предприех смяната от страх появил се В следствие на форумната треска по темата. Всеки сам си знае автомобила и си преценява според обстоятелствата. Иначе смяната я направихме само с оригинални части, като бяха сменени освен веригите зъбчатките и водачите, всички ASM болтове, всички лагеруващи болтове /водачите на бананите и маслената дюза. Отворихме и картера за инспекция и смяна на тръбата с цедката по съвет на колега по горе, макар че старата изглеждаше чиста, но вече бях взел части, а и тя е около 30 лв. така че не съм мислил много. Маслото на двигателя остава Castrol, каквото е било от излизането от завода, а не новото BMW на Shell. Смених и филтър и масло на АСК всичко на ZF. Като цяло доста и добра работа свършиха момчетата, но без някаква забележителна разлика. В крайна сметка нали това е смисъла от превантивното обслужване... да се запази нормално функционалното състояние на механизма.
Ако ще си караш колата или най-малко и въртиш по 30к км на година, не е превантивно, а задължително. Реално на много хора не им се иска, но това си е една нормална поддръжка на автомобила. Няма как да се кара 300к км само на масла и филтри
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- gagliandar
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Ангренажна верига N57
Ако ще си караш колата или най-малко и въртиш по 30к км на година, не е превантивно, а задължително. Реално на много хора не им се иска, но това си е една нормална поддръжка на автомобила. Няма как да се кара 300к км само на масла и филтри [/quote]
Всъщност точно това имах в предвид, че ако автомобилът е експлоатиран нормално и поддържан правилно, би трябвало да се мисли за такова обслужване по-късно някъде към 300к Друг е въпроса до колко можеш да си сигурен в по-горното и дали ти се рискува.
А иначе дл преди 10 години ангренажен ремък ср сменяше на 60к, а веригата много рядко, само в краен случай. Сега при VW например ремъка е на 200к да се чуди човек защо още правят мотори с вериги като ще ги сменяме също толкова често, че к двигател да вадим...
Всъщност точно това имах в предвид, че ако автомобилът е експлоатиран нормално и поддържан правилно, би трябвало да се мисли за такова обслужване по-късно някъде към 300к Друг е въпроса до колко можеш да си сигурен в по-горното и дали ти се рискува.
А иначе дл преди 10 години ангренажен ремък ср сменяше на 60к, а веригата много рядко, само в краен случай. Сега при VW например ремъка е на 200к да се чуди човек защо още правят мотори с вериги като ще ги сменяме също толкова често, че к двигател да вадим...
Re: Ангренажна верига N57
Аз май минавам по 13-14к км. Края на 2013 я взех на 90к, сега е на 157к. Ако продължажам така до 200к трябва след 3 години да я сменям.
Re: Ангренажна верига N57
А иначе дл преди 10 години ангренажен ремък ср сменяше на 60к, а веригата много рядко, само в краен случай. Сега при VW например ремъка е на 200к да се чуди човек защо още правят мотори с вериги като ще ги сменяме също толкова често, че к двигател да вадим...
За пари.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани