Вибриране на скоростния лост в неутрално положение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Вибриране на скоростния лост в неутрално положение
Здравейте
От днес съм собственик на БМВ 520д 2012 мисля че е F10, ръчна скоростна кутия.
Преди това 8 години съм карал само Аудита.
Докато правих тест драйва на колата вс беше ок, мина и на компютър нямаше никакви забележки, също и през сервиз за проверка.
След всичко ми направи впечатление, че скоростния лост вибрира когато е на неутрална. На скорост не мърда.
Какъв може да е проблема и това нормално ли е?
От днес съм собственик на БМВ 520д 2012 мисля че е F10, ръчна скоростна кутия.
Преди това 8 години съм карал само Аудита.
Докато правих тест драйва на колата вс беше ок, мина и на компютър нямаше никакви забележки, също и през сервиз за проверка.
След всичко ми направи впечатление, че скоростния лост вибрира когато е на неутрална. На скорост не мърда.
Какъв може да е проблема и това нормално ли е?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: вибриране на скоростния лост в неутрално положение
randity написа:Адски ниско качество на материалите, както каза. Имал съм досег до чисто нова Ф30-ка на 10км. 316d. В момента, в който се качих, запалих автомобила и видях, как скоростния лост се клати като на дизел отпреди 20 години я изгасих и слезнах. Приятели и колеги от форума все още не ми вярват, но аз го видях с очите си и ме е яд, че не го заснех на клип, но ето, тази тема е вече доказателство, че дори и БМВ започват да правят компромиси в качеството и изработката на автомобили.
- EH0260BB
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 7.04.2012
- Местоположение: Плевен
- Кара: пил
- Мечтае да кара: пил и да стигне жив
- Детайли за колата: мътни
Re: Вибриране на скоростния лост в неутрално положение
Ако напишеш в Гугъл "bmw gear knob vibration" , ще видиш, че това е често срещано при 4 цилиндровите дизели, поради по-големите вибрации спрямо 6 цил. Вибрациите от двигателя се пренасят през кутията и понеже ск.лост е директно свързан с нея, то той вибрира. Ако имаш много голям свободен ход на ск. лост, той ще вибрира повече. Можеш да провериш и тампоните на кутията и мотора. Когато тампоните омекват, тогава двигателя ще "подскача" повече, особенно при старт-стоп системата.
А щом като проблема се среща и при нови автомобили, може би БМВ са прекалили в опита си да намалят проникването на вибрациите в купето, чрез по-меки и абсорбиращи тампони. И така двигателя и кутията да се "движат" малко повече от необходимотo в коша заедно със скоростния лост .
А щом като проблема се среща и при нови автомобили, може би БМВ са прекалили в опита си да намалят проникването на вибрациите в купето, чрез по-меки и абсорбиращи тампони. И така двигателя и кутията да се "движат" малко повече от необходимотo в коша заедно със скоростния лост .
Re: Вибриране на скоростния лост в неутрално положение
предполагам, че е така. Колата е със старт/стоп система и е Efficient dynamic.
При първа възможност ще отида още отида на сервиз.
Ако изключим това то първите ми впечатления са доста добри.
п.с. Един минус - Няма резервна гума
При първа възможност ще отида още отида на сервиз.
Ако изключим това то първите ми впечатления са доста добри.
п.с. Един минус - Няма резервна гума
- tihomair
- младши ентусиаст
- Мнения: 455
- Регистриран на: 9.06.2012
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: Дизел
- Мечтае да кара: Бензин
- Детайли за колата: Touring
Re: Вибриране на скоростния лост в неутрално положение
На F10 някак не й отива ръчния скоростен лост, просто не са го издокарали от към дизайн около лоста. За мен тази кола трябва да е автоматик не само заради дизайна. Лично мнение.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани